Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luksusta sinulla on?

Vierailija
11.08.2016 |

Täällä on ketju arjen luksuksesta missä osa kertoo kalleimmista asioistaan. Nyt tähän voi tulla merkkitietoiset, rikkaat ja ylellisyyden rakastajat kertomaan mitä omistatte tai mitä luksusta elämässänne on.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon aikaa urheilla, lukea, hoitaa kotia ja sisustaa, tehdä puutarhahommia, kokata, leipoa..

Laadukas sänky, untuvatäkki, perkaalilakanat

Kahvikone, mehupuristin

Viinikaappi, riedell lasit

Laadukkaat vaatteet

Iso koti, maalla

Kylpyamme

Sisustuslehteä selailet siellä?

Vierailija
62/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot tub tossa takapihalla, 850m2 oma piha Etelä- Espoossa. Noita nyt ei ainakaan ihan kaikilla täälläkään ole.

Vierailija
64/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon aikaa urheilla, lukea, hoitaa kotia ja sisustaa, tehdä puutarhahommia, kokata, leipoa..

Laadukas sänky, untuvatäkki, perkaalilakanat

Kahvikone, mehupuristin

Viinikaappi, riedell lasit

Laadukkaat vaatteet

Iso koti, maalla

Kylpyamme

Ku meillä, paitsi että perkaalilakanoita ei oo eikä tuu, en tykkää. En kyllä noita mitään pidä minään luksuksena, Riedelin lasitkaan ei maksa ku parikymppiä kipale... onko toi teidän viinikaappi oikea viinikaappi vai jääkaappi lasiovella? Ts. kenen valmistama?

Vierailija
65/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme suht arvokasta soitinta, keskimäärin noin 2000 euron arvoisia kukin. Tietokoneeni oli ehkä luokiteltavissa luksukseksi silloin kun sen 8 vuotta sitten hankin noin tonnilla. Pelittää edelleen joten ei haittaa vaikka on vanha malli ja jälleenmyyntiarvo enää murto-osan tuosta. Ylellistä on myös videotykki, jonka ansiosta pystyy kotiin luomaan hienon elokuvaelämyksen omassa ylhäisessä rauhassa. Jos pelkän rahan voi mieltää luksukseksi, niin ylellisyyttä on ikääni ja elämäntilanteeseeni nähden runsas varallisuus pörssissä ja asp-tilillä.

Vierailija
66/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikioma luksukseni on hyvä mielikuvitus - pystyn mielessä matkustamaan mielenkiintoisiin paikkoihin, missä en ole koskaan käynyt. Yleensä elämäni tapahtuu enemmän pään sisällä, siksi ei karantteenikaan tunnu missään.

Vierailija
67/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, minun elämäni on pelkkää luksusta, vaikkei se välttämättä muiden silmin siltä näytä. Mulla on vanha okt, jossa puutarha. Minulla on aina mielekästä tekemistä: remontointia, pihatöitä, sen sellaista. Nyt korona-aikanakaan ei ole ikinä tylsää. Iltaisin voin lämmittää puusaunani ja nauttia aidon tulen lämmöstä.

Minulla on kiva työ, jota voin tehdä myös etänä. 

Olen harrastanut liikuntaa aktiivisesti jo yli 10 vuotta, joten olen sairaan hyvässä kunnossa ja minulla on ikäisekseni hyvä kroppa.

Minulla ei ole parisuhdetta, joten saan käyttää aikani juuri niin kuin haluan, ilman kompromisseja. Lapsetkin alkavat olla jo aikuisia.

Taidan olla maailman tyytyväisin nainen :-)

Vierailija
68/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä etätyön keskellä Boknäsin mahonkinen työpöytä jaksaa piristää kummasti. Vähän pelkistetympää versiota näyttää olevan edelleen markkinoilla reilun 1300 hintaan, eli ei tuo nyt överikallis ole, mutta onpahan juuri sellainen, mikä miellyttää itseä. Vaikka ikean pöydälläkin varmasti pärjäisi. Toinen käyttö asia, mihin olen panostanut, on mitoille teetetyt ratsastussaappaat, n. 800 euroa. Toivottavasti palvelevat pitkään..

Tosiasiassa minulle pienet asiat on luksusta; vapaa-aika, mökkiranta, rauhassa juotu aamukahvi, linnunlaulun kuunteleminen aamulla juostessa.

Vierailija
69/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koti on sisustettu Artekilla. Se tuntuu luksukselta, koska olen työväenluokkainen pätkätyöläinen ja palkkani on 1800 euroa bruttona. Olen ostanut kaiken omilla säästöilläni, en lainalla tai osamaksulla.

Vierailija
70/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynnäkkökivääri

Vierailija
71/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma punttisali, ihan kunnon sali , ei siis paria painoa ja kuntopyörää.;)

Vierailija
72/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta on varmaan Porsche, jonka ostin koko elämäni haaveilun jälkeen. Ei siis mikään kaksipaikkainen keski-iän kriisimalli vaan myös käytännöllinen, mutta on se silti luksusta ainakin minulle.

Lisäksi on neljä arvokelloa, joita olen kerryttänyt hiljalleen vuosien saatossa. Nämähän kestävät huollettuina hyvinkin puoli vuosisataa tai kauemmin. Lisäksi design-huonekaluja, joita pidän luksuksena. En nyt puhu mistään Artekista.

M31

Vierailija
73/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 ha maata ja metsää. Hyvä ja terve estehevonen.Raikas ilma, puhdas vesi. Mutta mummolta perittyjä L-.laukkuja en laske luksukseksi. 

Vierailija
74/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsintaotut hiiliteräspannut, saksalaisvalmisteiset teräskattilat ja baarikaappi täynnä laatuviinoja.

Vierailija
75/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalainen luonto, luksusta ihan oikeasti

Et sä sitä omista

Vierailija
76/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 ha maata ja metsää. Hyvä ja terve estehevonen.Raikas ilma, puhdas vesi. Mutta mummolta perittyjä L-.laukkuja en laske luksukseksi. 

Mitä ovat mummon l-laukut - onko ne sama asia kuin isoisän hinttipussi...?

Vierailija
77/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitä omista

Et sinäkään - se on vain lapsiltamme lainassa...

Vierailija
78/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitä omista

Es ist mein Land, meine Welle, mein Strand.

Vierailija
79/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on luksusta, kun voin välillä ostaa ihania retrokankaita ja ommella niistä. Jos joku ei tiedä, niin ne ovat kalliita, koska kysyttyä tavaraa.

Vierailija
80/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin varustettu keittiö, josta löytyy hyvät pannut ja muut tarvikkeet erilaisiin maailmankeittiöihin. Kaikki tarvikkeet eivät olleet läheskään kalliita, mutta mielestäni on luksusta että käden ulottuvilla on aina esim. tajine, valurautapannu, bambuhöyrystyskori ja kivat toisiinsa sopivat astiat.

Toinen on hyvät siivoustarvikkeet, eli hyvä imuri, kunnon moppi, paaaljon mikrokuituliinoja. Asuin vuoden alusta kuukauden ulkomailla ja joka kerta siivotessa ärsytti hinkuttaa huonolla imurilla, huonot rätit nöyhtäsivat kaikki kiiltävät pinnat, ja moppi oli oksettava narumoppi, jota en kotioloissa käyttäisi ikipäivänä. Eikä kunnon pyykkikoria, otin pyykit koneesta muoviselle tarjottimelle ja ripustin sitten siitä.

Mielestäni luksuksen pitää keskittyä asioihin ja esineisiin joita käyttää eniten, silloin niistä on eniten iloa. Jos pitäisi ostaa 500 euron kengät tai vaate, niin takuulla ostaisin jonkun päivittäiskäyttöön soveltuvan, enkä mitään yhden käytön juhlahepenettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän