Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luksusta sinulla on?

Vierailija
11.08.2016 |

Täällä on ketju arjen luksuksesta missä osa kertoo kalleimmista asioistaan. Nyt tähän voi tulla merkkitietoiset, rikkaat ja ylellisyyden rakastajat kertomaan mitä omistatte tai mitä luksusta elämässänne on.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin että ei mitään, mutta näitä arvostan elämässäni: yhteistä lomaa miehen kanssa 10 vko kesällä, kaksi jouluna ja yksi viikko helmikuussa. Meillä on varaa tehdä lasten kanssa pari ulkomaanmatkaa vuodessa, ja lisäksi saamme käyttää isovanhempien mökkiä ja purjevenettä lomilla.

Ai niin, ripsari ja meikkipuuteri on aina Sensaita :)

On se nastaa kun on tuota opetuksetonta aikaa.

Vierailija
82/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hot tub tossa takapihalla, 850m2 oma piha Etelä- Espoossa. Noita nyt ei ainakaan ihan kaikilla täälläkään ole.

Ei ole hot tubia täällä eikä möksällä, mutta toisella naapurilla on sentään uima-allas pihalla ja toisella sisällä talossa.

Pihaa on 1100 m2 Itä-Espoossa ja talo on melkein 100 vee. Esikot ja skillat kukkii, mustarastaat lurittelee ja sepelkyyhkyt kujertaa. Länäri humisee rauhoittavasti.  Metron tuomat petonilootat eivät tänne näy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sauna. Se on luksusta tänä aikana jolloin saunavuorot on peruttu ja uimahallit suljettu.

Vierailija
84/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänmuotoinen avoauto :)

Vierailija
85/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, muodokas ja himokas vaimo!

Vierailija
86/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on hyvät siivoustarvikkeet, eli hyvä imuri, kunnon moppi, paaaljon mikrokuituliinoja. Asuin vuoden alusta kuukauden ulkomailla ja joka kerta siivotessa ärsytti hinkuttaa huonolla imurilla, huonot rätit nöyhtäsivat kaikki kiiltävät pinnat, ja moppi oli oksettava narumoppi, jota en kotioloissa käyttäisi ikipäivänä. Eikä kunnon pyykkikoria, otin pyykit koneesta muoviselle tarjottimelle ja ripustin sitten siitä.

Hyvät siivousvälineet ovat kyllä sellainen asia, johon harvoin kiinnitetään huomiota, mutta joka tekee elämästä paljon helpompaa. Olen siivonnut myös työkseni ja siinä oppi arvostamaan kunnon ammattilaisvälineitä.

Vierailija
87/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin suhteellista. Joillekin nämä ei ole kalliita tai luksusta, mutta omaan ja lähipiirin tulotasoon nähden olen hankkinut muutaman aika arvokkaan asian: todella vähänkäytetyn auton joka maksoi 15 000 €, mökin, hiukan metsää. Ja olen järjestänyt kahdesti isot syntymäpäiväjuhlat, joissa tarjosin kymmenille vieraille ruuat, juomat ja majoituksen. Juhlien lasku kipusi lähemmäs kymppitonnia. Muuten elelenkin todella säästeliäästi.

Vierailija
88/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies ja lapsia. Arvostan.

Yhdessä ollaan oltu jo 9 vuotta.

Vierailija
89/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luxusta on Vi Spring sänky.

Maksoin siitä 43000€.

Joka sentin arvoinen.

Ajan 38000€:n autolla. :)

Asiat tärkeysjärjestykseen....

Vierailija
90/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, ei tarvitse käydä töissä, velattomat omakotitalo ja auto, rotukoiria. Olen 53v nainen enkä enää koskaan huoli miestä elämääni. Taivaan kiitos tajusin tehdä avioehdon aikoinani enkä menettänyt erossa.

Vierailija
91/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivivatsa, joka on maksanut kymmeniä tuhansia euroja. Lisäksi nahkaverhoiltu avokampaus.

Vierailija
92/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies, jonka ansiosta olen luultavasti itsekin tullut vähän paremmaksi ihmiseksi. Olen oppinut mieheltäni empaattisuutta ja kärsivällisyyttä. Yhdessä tänä vuonna 30 vuotta. Tämän parempaa luksusta ei voi olla 💕

Vierailija
93/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreamme. Kertakaikkiaan rakastan kylpemistä ja nyt voin ottaa ihania kylpyjä aina kun haluan! Kaunia koti erinomaisella ja arvostetulla sijainnilla pk-seudulla. Meillä on myös iso ja suojaisa piha kesäkeittiöineen ja paljuineen. Arjessa luksusta ovat mielestäni tuoreet marjat ja leikkokukat, joita ostan viikottain. Pitkät lomat ja innostava työ on suurta luksusta. Myös se että olemme kaikki terveitä. Joillekin laukuille ihan yksi lysti.

Vierailija
94/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa hemmetin iso kämppä. Pakko vetää jotain ylellisyyttä kun ei ole puolisoa.

Vierailija
95/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kamalan materialisti, mutta minulla on 1000 eurosta ylöspäin/kappale maksavia keräilynukkeja yksi vaatekaappi täynnä. Ja tuo arvo on alastomalle ja kaljulle nukelle. Pelkästään jotkin niiden vaatteista ja kengistä ovat maksaneet yli 200 kappaleelta, ja olen teettänyt ne varta vasten ulkomailla. Sanoisin, että usealla kyllä olisi varaa tuohon harrastukseen ainakin pienimuotoisempana, tiedänhän myös ihmisiä, jotka ostavat noita osamaksulla sossun tuilla. En vain keksi, miksi kukaan haluaisi ostaa 1000 euroa maksavia nukkeja, paitsi minä ja muutama muu hurahtanut. Toisaalta olisi minullakin varaa ostaa vuittoneita noiden sijaan tai ohelle, mutta itse en näe taas siinä mitään järkeä, koska kuvioitu veska ei tuota minulle onnea. 

Vierailija
96/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puulämmitteinen kiuas josta irtoaa ihanat löylyt.

Vierailija
97/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma baari, yli 50 pulloa, iso osa ulkomailta hommattuja, ja sellasia ettei Suomesa saa niitä mistään.

Vierailija
98/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätösänky Tempurin patjalla ja tyynyllä, se on mulle jokaöistä luksusta. Ja tietenkin merinäköala olohuoneen sohvalta (Hgin kantakaupungissa), jota tässä nytkin katselen - se jos jokin on oikeaa arjen luksusta!

Vierailija
99/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana koti,avioliitto,lapset ja mies.Rakkautta ja terveyttä.

Maallinen mammona ei merkitse minulle mitään,enkä arvioi ketään sen mukaan.

Vierailija
100/119 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut ihan kiva ketju jos ois pysytty tavaralinjalla. Ihana mies ja lapset ei vaan kiinnosta ketään, eikä niitä tässä minun nähdäkseni haettukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan