Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luksusta sinulla on?

Vierailija
11.08.2016 |

Täällä on ketju arjen luksuksesta missä osa kertoo kalleimmista asioistaan. Nyt tähän voi tulla merkkitietoiset, rikkaat ja ylellisyyden rakastajat kertomaan mitä omistatte tai mitä luksusta elämässänne on.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson ja 2000€:n itsekasattu tietokone. Nämä on toki varmaan useillekin ihan tavallisia asioita mutta tällaisen pienituloisen perheen ainoita luksusasioita.

Vierailija
22/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa-aikaa aamusta iltaan vuoden ympäri, sekä rahaa harrastaa ja matkustaa mieleni mukaan, syödä hyvin ja hankkia mitä tarvitsen.

Tästä haaveilen, mutta en ole saavuttanut. Nykyistä luksustani ovat terveys, aurinkolasit ja auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on törkeän kallis integroitu 'kahvikeskus' keittiössä. Kahvi jauhetaan pavuista joka kerta että on tuoretta.

Mutta tämä puuttuu.

http://www.finngerman.fi/myllyt-litistimet-ja-varusteet?gclid=Cj0KEQjwx…

Minulta ei sinänsä puutu kun maatilalla on kuivuri ja sillä voi jauhaa omat viljat jauhoksi.

Vierailija
24/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelia ❤

Vierailija
25/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilava keskustakämppä.

Vierailija
26/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin että ei mitään, mutta näitä arvostan elämässäni: yhteistä lomaa miehen kanssa 10 vko kesällä, kaksi jouluna ja yksi viikko helmikuussa. Meillä on varaa tehdä lasten kanssa pari ulkomaanmatkaa vuodessa, ja lisäksi saamme käyttää isovanhempien mökkiä ja purjevenettä lomilla.

Ai niin, ripsari ja meikkipuuteri on aina Sensaita :)

Vierailija
27/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap voisi määrittää, mitä on luksus. 

Sen jälkeen, kun itselleen on jotain hankkinut muuttuu se arjeksi omassa elämässä, vaikka se jonkun muun mielestä olisikin luksusta.

Ylellistä ja kallista. Voi kehuskella kuinka rikas on ja mitä omistaa, vaikka kallein ostoksesi ikinä.

Ap

Edelleen aika suhteellista. Kallein ostokseni on asunto, mutta eikö aika monella ole? Minulla on myös kallis auto, mutta naapurillani on vielä kalliimpi. Jääkaapissa lojuu pari pulloa shampanjaa, mutta mutta ei kai mikään, mikä maksaa 50,00 ole luksusta?

Itseasiassa ylellisen tai luksuksen määritelmä on melko vaikeaa. Jotkut asiat voivat olla kalliita, mutta eivät ne silti ole luksusta. Toisaalta jotkut halvat asiat voivat (kai) olla luksusta. Luksuksen määritelmä voisi varmaan olla se, että jostain asiasta tai esineestä joutuu maksamaan enemmän, kuin mitä on tarpeellista - tai jopa niin paljon, että useimpien mielestä on vain tyhmää maksaa vaadittu hinta. 

Vierailija
28/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, joka on kestänyt ja yli 15 vuotta, ja jossa on hyvä olla ihmisen kanssa, jota rakastan ja jolta saan rakkautta. Tätä av palstaa lukiessa tuntuu kyllä tosi luksukselta.

Vierailija
29/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen luksusta, jumalaisen kauniit kasvot, mieletön timmi kroppa, upeat rinnat ja pakarat ja kaiken huipuksi vielä erittäin älykäs, minulla on viisi maisterintutkintoa ja tohtoriksi olen väitellyt kaksi kertaa.

Vierailija
30/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan maata ja metsää.

Vierailija
31/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta juomavettä, jääkaappi täynnä ruokaa, lämmin koti, rakkautta

Vierailija
32/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virka!!!!!

Kunnassa jossa lapsimäärä kasvaa ja uusia kouluja rakennetaan. Työpaikkani on taattu jos tässä yhteiskunnassa yleensä on mikään pysyvää👍

Vierailija
33/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies ja kohta meille tulee vauva :)

Vierailija
34/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silikonirinnat.arjen luxusta itselle sekä miehelle.

Vierailija
35/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aikaa 24/7 :)

Vierailija
36/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen köyhä. Kaikki halpismarketeista ja huonekalut ikeasta/jyskistä.

Vierailija
37/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että elämän arvokkaimpia asioita ovat tapahtumat, ei asiat.

Arvokkain tapahtuma tähänastisessa elämässäni on ollut saavuttamani MM-pronssi.

Ja sitten jos arvokkaimpia asioita listaan niin Chanelin, Pradan, LV:n ja YSL:n laukut ja kengät.

Vierailija
38/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti noi Vuittonin laukut on ihan älyttömän rumia! Eikö noi materialistit ja raharikkaat oo huomannu sitä?

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Rahalla saa kalliita tuotteita, mutta ei hyvää makua tai tyylikkyyttä.

Itse olen kyllä ihan tyylikäs ja käytän vuittoneita. Se on ihan maku kysymys.

Vierailija
39/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin 1,89 maksava pakastepizza ja Saskia-kivennäisvettä. Olen vastuullinen köyhä, joka kokkaa paljon esim. kaalista, mutta sain tänään taas yhden sähköpostin aiheesta "et tullut valituksi", joten ajattelin että olen ansainnut jotain spesiaalia.

Vierailija
40/119 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys,rakkaus,mies&poikani,vakituinen työ,katto pään päällä,puhdas vesi ja ruoka ,sekä eläminen maassa,jossa rauha.Millään muulla ei ole merkitystä ja muuta en tarvitse.Jos olisin rikas,antaisin vähäosaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän