Onko salaatin kastike mennyt pilalle tällaisessa säilytyksessä?
Salaatinkastike ei ollut kaupassa kylmäosastolla. Laitoin sen kotona jääkaappiin, jossa se oli muutaman viikon. Sen jälkeen joku oli siirtänyt sen huoneenlämpöön ja ollut nyt kuivakaapissa viikon ainakin. Pakkaus on avaamaton.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Salaatin kastike yhteen. Oletko weetee?!
Mähän kirjoitin sen yhteen
Avaamattomana se säilyy huoneenlämmössä kuten kaupassakin. Pullossa varmasti lukee ohjeet säilytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on tietyn salaatin kastike, niin silloin se kyllä kirjoitetaan erikseen. Tiedoksesi.
Avaamattona säilyy. Itse käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue otsikko.
Oletteko muka varmoja että tuo lämpötilavaihtelu ei ole pilannut kastiketta, vaikka se arvaamaton onkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue otsikko.
Yhyy
Vierailija kirjoitti:
Ei näyttänyt onnistuvan sinultakaan. Sinä vaan teit kämmistä nolomman.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muka varmoja että tuo lämpötilavaihtelu ei ole pilannut kastiketta, vaikka se arvaamaton onkin?
Ei kannata syödä. Kastikkeessa on todennäköisesti hermomyrkkyä joka vie hautaan koko perheen siinä vaiheessa kun avaat korkin ja pullon demoni vapautuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Monet lämpimässä säilytettävät tuotteet saattavat olla kaupassakin kylmässä, mutta säilyvät huoneenlämmössä. Eivät nekään mene pilalle jos kotona ne jättää huoneenlämpöön. Jos joillain käsittämättömällä syyssä jotku aineet muodostaisivat terveyttä uhkaavan kemiallisen reaktiot lämpötilavaihtelusta, siitä kyllä varotettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen osaan, kirjoitin erikseen vain osoittaakseni kuinka weetee sinä olet.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa lämpötilanvaihtelu. Talvella niitä kuljetetaan kauppaan kylmissä rekka-autoissa. Se purnukka on jo voinut matkalla kauppaa kokea paljon suurempia lämpötilanvaihteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen osaan, kirjoitin erikseen vain osoittaakseni kuinka weetee sinä olet.
Ei mulla muuta.
Miksi sinä et sitten osaa pilkkusääntöjä? Ja edelleen: salaatin kastike kirjoitetaan erikseen, kun kyseessä on tietty salaatti, ja yhteen silloin, kun kyseessä on yleisesti vaan joku salaatinkastike.
Vierailija kirjoitti:
Arvaamaton salaatinkastike. 😂
Neiti Etsivä, ja Arvaamattoman Salaatinkastikkeen salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
0/5 ja seli seli...
Vierailija kirjoitti:
Mites ite kirjoitit ?
Ihan hyvä on, voit syödä ja laita sitten jääkaappiin.