Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Velat on?

Vierailija
11.08.2016 |

Itsekkäitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phoroja ne on!

Vierailija
2/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laphalaishittain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakkaita meksikolaisia jalkapalloilijoita.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Carlos_Vela

Vierailija
4/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakkaita meksikolaisia jalkapalloilijoita.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Carlos_Vela

Johan o pomppas.

Vierailija
5/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapseton luulen.

Vierailija
6/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on itsekäs. Kaikki tekevät päätöksiä omien mielihalujensa ja itsekkäiden toiveitteinsa mukaan. Vaikka olisi mikä äiti Teresa, ja omistaisi elämänsä toisten auttamiselle, on siinäkin itsekkäät ajatukset mukana: MINÄ haluan auttaa, MINÄ olen epäitsekäs, MINÄ en halua mitään itselleni, MINUN elämäni käytetään näin.

Vierailija
7/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa ja muita lainoja.

Vierailija
8/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntolainaa ja muita lainoja.

Jos posket ei näy takaapäin niin missä vika on?

Vierailija
9/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen on itsekäs. Kaikki tekevät päätöksiä omien mielihalujensa ja itsekkäiden toiveitteinsa mukaan. Vaikka olisi mikä äiti Teresa, ja omistaisi elämänsä toisten auttamiselle, on siinäkin itsekkäät ajatukset mukana: MINÄ haluan auttaa, MINÄ olen epäitsekäs, MINÄ en halua mitään itselleni, MINUN elämäni käytetään näin.

Miksi lapselliset sitten syyttävät veloja itsekkyydestä, jos lapsen hankitakin on itsekästä?

Vierailija
10/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
11/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on joku katkera mamma, joka haluaa että samanlaiset liittyvät mahtavaan kuoroon laulamaan kuinka itsekkäitä ja muutenkin vääränlaisia ihmisiä ovat ne ihmiset, jotka eivät halua lapsia :) Ei voida sietää toisten elämäntyyliä kun omassa vikaa. Harmi että yksinkertaiset ihmiset menevät lisääntymään, kannattaisi jättää vain fiksuille niin ei tulisi ongelmalapsia ja ongelmaperheitä, jotain kertoo jo se miten nykyajan muksut eivät osaa edes lukea ja pärjää koulussa :D Oikeasti surullista tosin, että vanhempansa ääliökasvatus vaikuttaa heidän tulevaisuuteensa niin paljon, lapsiparat.

Vierailija
12/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ovat

Vierailija
13/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*ovat

Parempaan et pystyneet?

Vierailija
14/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapselliset sitten syyttävät veloja itsekkyydestä, jos lapsen hankitakin on itsekästä?

Koska ihmiset tykkää ajatella olevansa itse parempia kuin muut.

Vierailija
15/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä Velat on?"

-Velat ovat lainoja, joita vähemmän ansaitsevat joutuvat ottamaan päästäkseen näennäisesti samalle tasolle varakkaampien kanssa. Velat täytyy maksaa korkoineen takaisin, ja jos ei pysty, on vielä varattomampi.

Vierailija
16/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä lähinnä lapsiperheitä?

Vierailija
17/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on joku katkera mamma, joka haluaa että samanlaiset liittyvät mahtavaan kuoroon laulamaan kuinka itsekkäitä ja muutenkin vääränlaisia ihmisiä ovat ne ihmiset, jotka eivät halua lapsia :) Ei voida sietää toisten elämäntyyliä kun omassa vikaa. Harmi että yksinkertaiset ihmiset menevät lisääntymään, kannattaisi jättää vain fiksuille niin ei tulisi ongelmalapsia ja ongelmaperheitä, jotain kertoo jo se miten nykyajan muksut eivät osaa edes lukea ja pärjää koulussa :D Oikeasti surullista tosin, että vanhempansa ääliökasvatus vaikuttaa heidän tulevaisuuteensa niin paljon, lapsiparat.

Satutit. Olen nainen joka ei voi saada lapsia.

ap

Vierailija
18/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeitto kirjoitti:

"Mitä Velat on?"

-Velat ovat lainoja, joita vähemmän ansaitsevat joutuvat ottamaan päästäkseen näennäisesti samalle tasolle varakkaampien kanssa. Velat täytyy maksaa korkoineen takaisin, ja jos ei pysty, on vielä varattomampi.

No silloinhan korot valuvat varakkaampien taskuun? Eikö tämä ole noidankehä?

Vierailija
19/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapsettomia. Tuntuvat olevan palstalla iso ongelma niille, jotka ovat vapaaehtoisesti hankkineet lapsia.

Välimaastoon asettuu sitten se oikeaa myötätuntoa herättävä vähemmistö, joka ei saa buíologisia lapsia halustaan ja yrityksistään huolimatta. Maailmassa on kuitenkin satoja tuhansia (ellei miljoonia) lapsia, joista kukaan ei välitä, joten vanhemmiksi haluavat lapsettomat voivat saada lapsia adoptoimalla. 

Vierailija
20/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä lähinnä lapsiperheitä?

Ei, se koskee ihmisiä ihan yleismaailmallisesti. Kaikki ovat itsekkäitä, ja kaikki haluavat ajatella olevansa jossain asioissa parempia kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi