Mitä Velat on?
Kommentit (23)
Lahjakkaita meksikolaisia jalkapalloilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakkaita meksikolaisia jalkapalloilijoita.
Johan o pomppas.
Jokainen ihminen on itsekäs. Kaikki tekevät päätöksiä omien mielihalujensa ja itsekkäiden toiveitteinsa mukaan. Vaikka olisi mikä äiti Teresa, ja omistaisi elämänsä toisten auttamiselle, on siinäkin itsekkäät ajatukset mukana: MINÄ haluan auttaa, MINÄ olen epäitsekäs, MINÄ en halua mitään itselleni, MINUN elämäni käytetään näin.
Vierailija kirjoitti:
Asuntolainaa ja muita lainoja.
Jos posket ei näy takaapäin niin missä vika on?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on itsekäs. Kaikki tekevät päätöksiä omien mielihalujensa ja itsekkäiden toiveitteinsa mukaan. Vaikka olisi mikä äiti Teresa, ja omistaisi elämänsä toisten auttamiselle, on siinäkin itsekkäät ajatukset mukana: MINÄ haluan auttaa, MINÄ olen epäitsekäs, MINÄ en halua mitään itselleni, MINUN elämäni käytetään näin.
Miksi lapselliset sitten syyttävät veloja itsekkyydestä, jos lapsen hankitakin on itsekästä?
Aloittaja on joku katkera mamma, joka haluaa että samanlaiset liittyvät mahtavaan kuoroon laulamaan kuinka itsekkäitä ja muutenkin vääränlaisia ihmisiä ovat ne ihmiset, jotka eivät halua lapsia :) Ei voida sietää toisten elämäntyyliä kun omassa vikaa. Harmi että yksinkertaiset ihmiset menevät lisääntymään, kannattaisi jättää vain fiksuille niin ei tulisi ongelmalapsia ja ongelmaperheitä, jotain kertoo jo se miten nykyajan muksut eivät osaa edes lukea ja pärjää koulussa :D Oikeasti surullista tosin, että vanhempansa ääliökasvatus vaikuttaa heidän tulevaisuuteensa niin paljon, lapsiparat.
Vierailija kirjoitti:
*ovat
Parempaan et pystyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapselliset sitten syyttävät veloja itsekkyydestä, jos lapsen hankitakin on itsekästä?
Koska ihmiset tykkää ajatella olevansa itse parempia kuin muut.
"Mitä Velat on?"
-Velat ovat lainoja, joita vähemmän ansaitsevat joutuvat ottamaan päästäkseen näennäisesti samalle tasolle varakkaampien kanssa. Velat täytyy maksaa korkoineen takaisin, ja jos ei pysty, on vielä varattomampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tämä lähinnä lapsiperheitä?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on joku katkera mamma, joka haluaa että samanlaiset liittyvät mahtavaan kuoroon laulamaan kuinka itsekkäitä ja muutenkin vääränlaisia ihmisiä ovat ne ihmiset, jotka eivät halua lapsia :) Ei voida sietää toisten elämäntyyliä kun omassa vikaa. Harmi että yksinkertaiset ihmiset menevät lisääntymään, kannattaisi jättää vain fiksuille niin ei tulisi ongelmalapsia ja ongelmaperheitä, jotain kertoo jo se miten nykyajan muksut eivät osaa edes lukea ja pärjää koulussa :D Oikeasti surullista tosin, että vanhempansa ääliökasvatus vaikuttaa heidän tulevaisuuteensa niin paljon, lapsiparat.
Satutit. Olen nainen joka ei voi saada lapsia.
ap
Kesäkeitto kirjoitti:
"Mitä Velat on?"
-Velat ovat lainoja, joita vähemmän ansaitsevat joutuvat ottamaan päästäkseen näennäisesti samalle tasolle varakkaampien kanssa. Velat täytyy maksaa korkoineen takaisin, ja jos ei pysty, on vielä varattomampi.
No silloinhan korot valuvat varakkaampien taskuun? Eikö tämä ole noidankehä?
Vapaaehtoisesti lapsettomia. Tuntuvat olevan palstalla iso ongelma niille, jotka ovat vapaaehtoisesti hankkineet lapsia.
Välimaastoon asettuu sitten se oikeaa myötätuntoa herättävä vähemmistö, joka ei saa buíologisia lapsia halustaan ja yrityksistään huolimatta. Maailmassa on kuitenkin satoja tuhansia (ellei miljoonia) lapsia, joista kukaan ei välitä, joten vanhemmiksi haluavat lapsettomat voivat saada lapsia adoptoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tämä lähinnä lapsiperheitä?
Ei, se koskee ihmisiä ihan yleismaailmallisesti. Kaikki ovat itsekkäitä, ja kaikki haluavat ajatella olevansa jossain asioissa parempia kuin muut.
Phoroja ne on!