Anoppi ei anna mun imettää apen läsnäollessa
Oltiin miehen vanhempien luona kylässä ja kun tultiin kotiin, mies kertoi, että anoppi oli valittanut mun imetyksestä. Anoppi oli sanonut, että mieheni pyytäisi, että en enää imettäisi miehensä edessä. Suututtaa, että mieheni ei pidä mun puolia. Hänen lastaan minä sentään imetän.
Kommentit (73)
Mitä väliä sillä on vaikka imettäisi? Normaalia toimintaa ja vauvan ruokintaa.
Vanhalla miehellä saattaa sydän pettää jos näkee herkku-daisarit.
Itse en pystyisi imettämään kenenkään muun miehen nähden kuin omani.
Imetän, olen siis parempi kuin muut ja kaikkien tulee sopeutua siihen. MUN tissit, mun vauva, mun imetys.
Ääliö.
No kyllä on pervo appi, jos tissien näkeminen imetystilanteessa on jotenkin sopimatonta. Katsoisi sitten muualle.
Jäisi tapaamiset siihen minulla, jos lapseni ruokkiminen kiellettäisi.
Mikset mene sivummalle imettämään???
Osta sellainen imetyshuivi ja laita apen naamalle niin ei näe
Miehen veljen vaimo imetti anoppilan olohuoneessa, vauva vielä häiriintyi keskustelusta ja tasaisin väliajoin irrotti otteensa töysin paljaasta rinnasta. Tunnrema oli vaivaantunut, tosin maitohuuruinen miniä ei tätä huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Imetän, olen siis parempi kuin muut ja kaikkien tulee sopeutua siihen. MUN tissit, mun vauva, mun imetys.
Ääliö.
Niin sinä olet.
Mitä helvettiä sekoilet, vauvat nyt satutaan ruokkimaan sen vauvan äidin tisseillä.
Vai onko ok, jos sinutkin käsketään syömään muualle, kun olet jossain kylässä? "Menisitkö hoitamaan ruokailusi vaikka wc-tiloihin".
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on pervo appi, jos tissien näkeminen imetystilanteessa on jotenkin sopimatonta. Katsoisi sitten muualle.
Onkohan kyse lapsen ruokkimisesta?
Mulla neljä lasta, enkä yhtään ainoaa kertaa imettänyt niin, että koko kylä näkee. Kaiken voi tehdä tyylillä tai tyylittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Osta sellainen imetyshuivi ja laita apen naamalle niin ei näe
Odotin, että huivi olisi äidille ja vauvalle, mutta repesin totaalisesti kun luin sen olevan apelle 😂
Ei ole todennäköisesti kyse mistään mustasukkaisuudesta tai imetysvastaisuudesta. "Ennen vanhaan" ei imetetty miesten nähden, joten apelle, joka ei ole asiaan tottunut, saattoi tulla vaivaantunut olo. Joustaisin, koska kyse on heidän kodistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Niin sinä olet.
Mitä helvettiä sekoilet, vauvat nyt satutaan ruokkimaan sen vauvan äidin tisseillä.
Vai onko ok, jos sinutkin käsketään syömään muualle, kun olet jossain kylässä? "Menisitkö hoitamaan ruokailusi vaikka wc-tiloihin".
En syö tissiä, joten mun syöminen tuskin loukkaa ketään. Anoppilassakin varmaan voi imettää muualla kun vessassa?
White trash.
Kyllä taas nähdään vauvan ruokkiminen seksuaalisena tapahtumana. Kyllä voi olla kieroutunut mieli ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Niin sinä olet.
Voi mennä esim makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Appi on tosi rento eikä varmasti sitä kiinnosta tippaakaan meikäläisen tissit. Jotenki loukkaa, että mun pitäisi koko vierailun ajan sitten olla jossain muualla kuin muut. Vauva on niin pieni vasta että asuu rinnalla. Suututtaa että mies ei voinut sanoa äidilleen vastaan. Ei sitten tarvitse miehen perheen tulla meille kylään ennen kuin lapsi aloittaa kiinteät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Niin sinä olet.
En syö tissiä, joten mun syöminen tuskin loukkaa ketään. Anoppilassakin varmaan voi imettää muualla kun vessassa?
White trash.
Olet kyllä sosiaalisesti älykäs, jokaisen kommentin loppuun pitää keksiä jokin mielikuvituksellinen haukkumasana, joka ei edes liity itse asiaan millään tavalla :D
Ps. En ole Ap, mutta minun anoppini asuu yksiössä.
Minäpä muuten olen imettänyt kaupassakin, ajatella!
Ja miksi vitussa sun pitäisi? Vähän kunnioitusta.