Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon numero vastaatko?

Vierailija
09.01.2023 |

Jos sinulle tulee soitto ja numero on tuntematon niin vastaatko?

Tuntematon numero vastaatko?

Vaihtoehdot

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ikinä.

Vierailija
2/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina ja jos on joku puhelinmyyjä niin lyön samantien luurin korvaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä roikkuu.

Itselläni on salainen numero ja jos tiedän jonkun soittavan tiettyyn aikaan ja odotan puhelua, joka tulossa salaisesta numerosta, niin vastaan.

Vierailija
4/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan. Osaan katkaista puhelun tarvittaessa.

Vierailija
5/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuli hiukan tyhmä olo, kun tajusin, että ehkä kannattaisi vastata nyt pakkotyönhakujen aikaan.

Vierailija
6/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Monet kerrat on tullut puhelu sairaalasta tai omalääkäriltä ja ne tulevat aina tuntemattomasta tai yksityisestä numerosta.

Vierailija
7/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain jos minulla on soittajan puhelinnumero ja tiedän kuka soittaa.

Vierailija
8/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vastaan, joskus en. Yleensä kyllä vastaan viimestään, jos tulee uusi soitto lähiaikoina.

Vierailija
9/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa koskaan, ellen ole sopinut että tuntemattomasta numerosta voidaan soittaa. Saatan kuitenkin googlata numeron ja jos paljastuu asialliseksi tahoksi, niin sitten saatan vastata. Mikään operaattorin numero ei sitten ole asiallinen, en koskaan osta miltään puhelinmyyjiltä yhtään mitään.

Vierailija
10/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njet.

Vierailija
11/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten en vastaa. Mutta jos numero näyttää siltä, että on aika asiallisen oloinen - olen oppinut pikkuhiljaa miltä tiettyjen myyntifirmojen numerot näyttävät, joten tunnista niitä (tarkistan kyllä myöhemmin myös, että oletus oli oikea, jonka jälkeen tallennan numeron itselleni - joskus laitan heti eston päälle, mutta sen jälkeen vaihtuu numero, joten annan soitella turhaan ensin muutaman viikon). Koskahan nämä puhelinmyyntiä harrastavat alkavat ymmärtää sen, että tietystä ikäpolvesta nuoremmat eivät todellakaan vastaa soittoihin. Olisi aika kehitellä muita tapoja :)

Vierailija
12/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutitte, pitääkin uusia puhelinmarkkinointikielto, juuri tuli 3 vuotta täytteen ja jo viikonloppuna tuli 2 puhelua.

Vastaan kyllä aina. Osaan sanoa, että kiitos en tilaa mitään puhelimitse  ja muut puhelut ovat olleet ihan asiaa, paitsi joku ulkomailta tullut häirikköpuhelu. Ne suljen heti.

Sitä varten minula puhelin on.

Vierailija
13/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutitte, pitääkin uusia puhelinmarkkinointikielto, juuri tuli 3 vuotta täytteen ja jo viikonloppuna tuli 2 puhelua.

Vastaan kyllä aina. Osaan sanoa, että kiitos en tilaa mitään puhelimitse  ja muut puhelut ovat olleet ihan asiaa, paitsi joku ulkomailta tullut häirikköpuhelu. Ne suljen heti.

Sitä varten minula puhelin on.

Vierailija
14/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellen odota esimerkiksi lähetystä. Ko. puhelut eivät myöskään ole koskaan tulleet tuntemattomasta numerosta, vaan ainakin Fonecta tietää ne.

Vierailija
15/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelutiedoissa oli vastaamaton puhelu.Puhelin oli estänyt sen eikä puhelin soinut.

Tämä puhelu oli tullut Amerikasta.

Vierailija
16/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa. Olen yrittäjä ja minulle tuntemattomasta numerosta tulevista puheluista 99% on myyntipuheluita. Googlaan numerot ja jos Kuka soitti -palvelusta näkee, että siellä on taas vaikka joku Ylj Oy:n myyntimulkku, niin estoon menee. En viitsi edes ajatella juttelevani heidän kanssaan.

En myöskään ole tavoitettavissa kuin osan aikaa päivästä, joten senkään takia en vastaa. Pystyn kyllä tarvittaessa itse soittamaan takaisin töiden ollessa sopivassa vaiheessa.

Asiakkaani soittavat minulle aina sellaisesta numerosta, että näen kuka siellä soittaa ja jos he eivät saa kiinni soittaessaan, niin he tietävät laittaaviestiä tai odottaa minun soittavan kun on sopiva sauma. Tämä on toiminut jo vuosia.

Vierailija
17/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tietenkin.

Osa on myyntipuheluita mutta osa on sitten tärkeitä.

Ja koska en etukäteen tiedä niin -TADAA! Vastaan siihen puhelimeen.

Miksi tästäkin joku tekee ongelman?

Vierailija
18/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi siihen ei vastata. Tiedä vaikka olisi kuinka tärkeää asiaa jollakin.

Vierailija
19/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te "vastaan aina" -tyypit koko ajan tavoitettavissa? Päivystättekö siis aina puhelinta ja vastaatte heti, kun se soi?

Minä en ainakaan ole aina puhelimen ääressä ja on ihan normaalia, että en pidä puhelinta mukanani ollenkaan vaikka silloin, kun olen lumia kolaamassa tai tekemässä muita omia juttujani. Ei minua tarvitse saada aina kiinni ka minä en ole mikään puhelimen orja, joka ei pysty elämään ja olemaan ilman puhelinta.

Vierailija
20/79 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina jos pystyn. Toimin sellaisissa tehtävissä vapaa-ajalla että mulle saa soittaa ja mun pitääkin olla tavoitettavissa. Ei mulla tietenkään ole kaikkia mahdollisia numeroita tallennettuna ja tuntemattomat saa soittaa myös jos asia liittyy tähän vapaa-ajan aktiviteettiini. Puhelinmyyjille vatsaan kohteliaasti etten tilaa mitään ja toivotan mukavat päivänjatkot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi