Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jäit / puolisosi jäi kiinni pettämisestä?

Vierailija
10.08.2016 |

Palstalla on usein tarinoita siitä, miten mies tai vaimo jäi kiinni pettämisestä. Mutta miten ihmiset oikein jäävät siitä kiinni? Itse olen mies, ja olen viime vuosina useampaan kertaan pettänyt vaimoani niin "tavallisten" naisten kuin maksullisten naisten kanssa. Hoidan kuitenkin asiani sen verran salaisesti, ettei vaimoni tiedä siitä mitään, enkä keksi miten siitä voisin jäädä kiinni. Miten sinä jäit tai puolisosi jäi kiinni pettämisestä?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jäänyt / jää kiinni. Amatöörit kärähtelevät.

Vierailija
2/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyt heräsivät, katsoin puhelimen läpi. Ensimmäistä kertaa, onneksi katsoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsen kanssa sukuloimassa ja kun palasin sieltä, niin löysin kodistamme naiselle kuuluvan asusteen, jota mies ei pystynyt mitenkään selittämään.

Vierailija
4/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyt heräsivät, katsoin puhelimen läpi. Ensimmäistä kertaa, onneksi katsoin.

On siis todella vastoin periaatteitani.

Vierailija
5/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sukupuolitaudin puolisoltani.

Vierailija
6/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelutiedoista.

Vierailija
7/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkasin yksityisetsivän.

Vierailija
8/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron vain tilanteet anonyymisti tunnistettavuussyistä:

Henkilö X jäi kiinni kun kumppanin ystävät kertoivat asiasta.

Henkilö Y jäi kiinni, tämä on ihan uskomaton tarina mutta tosi: asuu kaupungissa jossa on torilla nettikamera. Nettikamerasta on hauska tiirailla kesäistä yötä torilla kun ihmiset hoippuvat humalassa taksitolpalle ja on valoisaa. Henkilö Y:n puoliso bongasi Y:n taksijonosta pusuttelemasta toista ihmistä! Uskon edelleen, että sen täytyi olla kohtalo.

Henkilö A jäi kiinni selaimen sivuhistoriasta (tyhjentämättä jääneestä sivuhistoriasta alkoi vyyhti jossa pettäminen paljastui, valehtelu päin naamaa tositilanteessa onkin vaikeampaa kuin uskoisi)

Henkilö B jäi kiinni kun henkilö B:n oma ystävä paljasti asian kumppanille (harvinaista!)

Näiden kolmen tapauksen lisäksi tiedän kyllä lukemattomia pareja, joissa osapuolet eivät ole jääneet kiinni pettämisestään, vaikka todistajia tilanteessa olisi (pettäjälle lojaalit ystävät yms)

Vierailija
9/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa koska itselläni on sivusuhde ja näemme välillä rakastajan kanssa joka ikinen päivä. Olen huolellinen mutta mitenkään stressiä en ota. Käymme jopa syömässä välillä ym julkisesti mutta silloin emme tietenkään koskettele toisiamme.

Vierailija
10/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen vaimo soitti miehelleni.

Eli en itse kärähtänyt vaan se toinen mokasi...

Vierailija
11/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini tunnusti panevansa tyttöystävääni. Muija ulos, kaveri jäi.

Vierailija
12/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa koska itselläni on sivusuhde ja näemme välillä rakastajan kanssa joka ikinen päivä. Olen huolellinen mutta mitenkään stressiä en ota. Käymme jopa syömässä välillä ym julkisesti mutta silloin emme tietenkään koskettele toisiamme.

Jatkan vielä. Tottakai siinä vaiheessa jos mieheni epäilisi niin saisi minut helposti kiinni seuraamalla tai laittamalla etsivän perään. Tällä hetkellä ei epäile.

Vierailija
13/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mies lähti kerran jatkoille jonkun naisen kanssa panemaan. Soitti tapahtuneen jälkeen itkuisena että pani jonkun kanssa. Ei maininnut ettei käyttänyt kumia. Minulle tuli sitten muutaman kuukauden päästä kondyloomasyyliä ja miehelle mun jälkeeni. Kehtasi vielä syyttää mun käyneen vieraissa kun ne syylät tuli mulle ensin.

Vierailija
14/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on per*eestä. Erotkaa ensin ja menkää sitten naimaan muita. Luusereita olette petturit.

Vierailija
15/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mies lähti kerran jatkoille jonkun naisen kanssa panemaan. Soitti tapahtuneen jälkeen itkuisena että pani jonkun kanssa. Ei maininnut ettei käyttänyt kumia. Minulle tuli sitten muutaman kuukauden päästä kondyloomasyyliä ja miehelle mun jälkeeni. Kehtasi vielä syyttää mun käyneen vieraissa kun ne syylät tuli mulle ensin.

Ihan sama juttu meillä, minähän se tartuttaja olin :(

Vierailija
16/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on vihreämpää.., niin, missä se onkaan vihreämpää?!

Vierailija
17/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

repikää siitä kirjoitti:

Pettäjät on per*eestä. Erotkaa ensin ja menkää sitten naimaan muita. Luusereita olette petturit.

Pettäjät on perheestä, totta!

Vierailija
18/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnusti itse. Vonkasin mieheltä seksiä ja mies kieltäytyi, ekaa kertaa meidän avioliiton aikana. Kun vonkadin lisää niin sanoi että täytyy käydä testeissä, voi olla jotain tarttuvaa alapäässä. Itki ja raivosi, että en saa ottaa eroa . Oikea avioliitto tuhoutui sillä hetkellä, mutta jäin rahan vuoksi. En jaksa selittää tarkemmin, mutta lasten kannalta parempi näin.

Hulluinta on, että nyt mies on tosi mustasukkainen minusta ja kuvittelee että mulla on jotain salasuhteita. Kärsikööt vainoharhaisuudestaan.

Vierailija
19/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo erotkaa ensin ei ole aina niin simppeliä kun on pieniä lapsia. Lapsille on parasta kun vanhemmat ovat yhdessä jos heidän välinsä ovat riittävän hyvät ja uskottomuudesta huolimatta pariskunnan arki voi olla hyvinkin sujuvaa. Pienten lasten vanhempien ei yleensä kannata ensimmäisenä miettiä eroa.

Vierailija
20/82 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kertoi Heti kun näki mieheni baarissa pussailemassa toista naista. Ja kävelivät vielä käsi kädessä yhdessä miehen luo. Tosi ystävä oli kun kertoi, olin niin kiitollinen hänelle. Ei tarvinnut mokoman miehen perään itkeä, oli helpoin ero koskaan. Mies tietty itki Ja oli ihan morkkiksissa ja syytti ystävääni kun kertoi mulle mut sain sen tajuamaa et ihan itteesä sai kiittää, mitäs meni mokailemaan. Ai että tuntui hyvältä päästä eroon ihmisestä joka petti ja oli ihan muuta Mitä esitti. Sai ansionsa mukaan. Ystävä on mulle edelleen kaikista läheisiin ja rakkain. Ilman häntä tuhlaisin varmaan vieläkin aikaani kyseiseen kusipääpettäjään, enkä ois ikinä tavannu nykyistä miestäni jonka kanssa oon onnellinen. Pettäjät on kuvottavia idiootteja. Eroaisivat ensin ennenkuin alkaa muiden kanssa säätämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi