Miten jäit / puolisosi jäi kiinni pettämisestä?
Palstalla on usein tarinoita siitä, miten mies tai vaimo jäi kiinni pettämisestä. Mutta miten ihmiset oikein jäävät siitä kiinni? Itse olen mies, ja olen viime vuosina useampaan kertaan pettänyt vaimoani niin "tavallisten" naisten kuin maksullisten naisten kanssa. Hoidan kuitenkin asiani sen verran salaisesti, ettei vaimoni tiedä siitä mitään, enkä keksi miten siitä voisin jäädä kiinni. Miten sinä jäit tai puolisosi jäi kiinni pettämisestä?
Kommentit (82)
Minulla oli hyvin vahva epäilys, että mieheni pettää. Koska minulla ei ollut mitään muuta keinoa selvittää asiaa, ratsasin puhelimen salaa. Kaikkea mielenkiintoista sieltä löytyikin, oli käyty painamassa ja oli viestitelty seksimielessä monellekin. En kuitenkaan koskaan ole tästä kertonut puolisolleni, eikä hän tiedä että tiedän, koska päätin jäädä suhteeseen - hän olisi jättänyt minut kajottuani hänen puhelimeensa.
Kiitoksia tähänastisille vastaajille. Ei millään pahalla kiinni jääneitä puolisoitanne kohtaan, mutta amatöörejä liikkeellä. ;) Näiden vastausten perusteella oikeastaan ainoa, mikä voisi minut käräyttää on yksityisetsivä. Mutta sekin vaatisi pitkäaikaista ja jatkuvaa seurantaa, koska omat säätöni ovat sen verran satunnaisia ja epäsäännöllisiä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia tähänastisille vastaajille. Ei millään pahalla kiinni jääneitä puolisoitanne kohtaan, mutta amatöörejä liikkeellä. ;) Näiden vastausten perusteella oikeastaan ainoa, mikä voisi minut käräyttää on yksityisetsivä. Mutta sekin vaatisi pitkäaikaista ja jatkuvaa seurantaa, koska omat säätöni ovat sen verran satunnaisia ja epäsäännöllisiä.
-ap
Onneks mun miehelläni oli selkärankaa ja kertoi ihan itse
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tai okei, tuo 8:n satunnainen nettikamera oli kyllä aika paha. :D Jotain yhtä randomia voisi tietty käydä, jos tarpeeksi huono tuuri osuu.
-ap
- Meni kavereiden pippaloihin, myöhemmin aiheen tultua esille kaverit ihmettelivät, että eihän se Erkki siellä käynyt kuin kääntymässä
- Jäi ylitöihin, törmäsi kumppaniinsa liikenteessä
- Sanoi tulevansa baarista bussilla -> kyseinen bussi ei kulje niin myöhään
- Shokkiväreistä tunnetun exän sinisiä hiuksia löytyi sohvan välistä
- Kolmas pyörä laittoi epähuomiossa Instaan selfieitä pettäjän kämpiltä (:D)
- Joku oikeudentajuinen lähipiirissä huomannut ja maininnut
Kyllä jokainen pettäjä joskus kyllästyy kaksoiselämän suunnittelun aiheuttamaan stressiin ja joko lopettaa pettämisen tai narahtaa huolimattomuuttaan.
Puoliso luki puhelimen kun olin baari illan jälkeen nukahtanut enkä kerinnyt/halunnut poistaa viestäjä. Niistä ei kylläkään koko totuus ole paljastunut eikä se ole vieläkään auennut.
Kirjoitin anonyymisti pettäneeni keskustelupalstalle ja puoliso onki sen jotenkin tietoonsa koneen historiatiedoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sukupuolitaudin puolisoltani.
Tämä. Mies lähti kerran jatkoille jonkun naisen kanssa panemaan. Soitti tapahtuneen jälkeen itkuisena että pani jonkun kanssa. Ei maininnut ettei käyttänyt kumia. Minulle tuli sitten muutaman kuukauden päästä kondyloomasyyliä ja miehelle mun jälkeeni. Kehtasi vielä syyttää mun käyneen vieraissa kun ne syylät tuli mulle ensin.
Ihan sama juttu meillä, minähän se tartuttaja olin :(
Kyllä oli sellanen isku vasten kasvoja, olin täysin uskollinen enkä voinut edes ajatella, että pettäisin. Sitten mua syytettiin että oon käynyt vieraissa kun mulle tuli ne näpyt ensin ja oli itse pannut jotain toista, sieltähän ne tuli :(
Vierailija kirjoitti:
- Meni kavereiden pippaloihin, myöhemmin aiheen tultua esille kaverit ihmettelivät, että eihän se Erkki siellä käynyt kuin kääntymässä
- Jäi ylitöihin, törmäsi kumppaniinsa liikenteessä
- Sanoi tulevansa baarista bussilla -> kyseinen bussi ei kulje niin myöhään
- Shokkiväreistä tunnetun exän sinisiä hiuksia löytyi sohvan välistä
- Kolmas pyörä laittoi epähuomiossa Instaan selfieitä pettäjän kämpiltä (:D)
- Joku oikeudentajuinen lähipiirissä huomannut ja maininnut
Kyllä jokainen pettäjä joskus kyllästyy kaksoiselämän suunnittelun aiheuttamaan stressiin ja joko lopettaa pettämisen tai narahtaa huolimattomuuttaan.
haha, mahtava :D
Minua oli jo pitkään epäilyttänyt missä kumppanini vietti aikaansa. Tilasin netistä GPS paikantimen, jonka asensin autoomme. Puolisoni lähdettyä taas matkaan tiesin jatkuvasti missä hän ajelee. Hän toki oli mennyt sinne mihin oli tarkoituskin, mutta lisäksi oli pari ylimääräistä etappia ja yöpaikkana ystävän asunto oli vaihtunut hotelliin. Kun hän palasi kotiin, niin kyselin matkan kulusta, ihan yleisesti kyselin. Kertomus oli aivan eri kuin totuus. Lopuksi kysyin mitä hän oli tehnyt näissä paikoissa, ja näytin GPS paikantimen, ja sanoin, että tiedän totuuden. Kiisti edelleen! Mutta siinä vaiheessa tällä ei ollut enää merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on usein tarinoita siitä, miten mies tai vaimo jäi kiinni pettämisestä. Mutta miten ihmiset oikein jäävät siitä kiinni? Itse olen mies, ja olen viime vuosina useampaan kertaan pettänyt vaimoani niin "tavallisten" naisten kuin maksullisten naisten kanssa. Hoidan kuitenkin asiani sen verran salaisesti, ettei vaimoni tiedä siitä mitään, enkä keksi miten siitä voisin jäädä kiinni. Miten sinä jäit tai puolisosi jäi kiinni pettämisestä?
Saat yllättäen tietää että vaimosi on vuosien varrella työpäiviesi aikana käynyt panemassa usean miehen kanssa, joista osa sinun tuttuja ja osa maksullisia. Käynyt toisinaan viemässä lapsen hoitoon nussinan ajaksi ja hakenut aktin jälkeen pois. Mikä on reaktiosi?
Olis kyllä kiva kuulla ap:n vastaus siihen että salliiko hän itse vaimolleen saman käytöksen?
Exältä sain klamydian. Selitti että varmasti saunasta tarttunut :D
Yhteinen kaveri kertoi kasuaalisti miehen olleen sivuhoitonsa luona, oli selittänyt kaikille että ollaan erottu. Koetin kalastella tietoa mieheltä itseltään mutta kielsi kaiken. Otin yhteyttä naiseen ja selviteltiin asiat ja seurattiin kun mies oli tuskissaan kun ei tiennyt kuka tietää mitä, oli hauska ilta!
Itsellä on sentään ollut munaa kertoa suoraan, vaikka nainen olenkin. En tajua miksi pitää vedättää ihmistä jota sanoo rakastavansa. Vaikka olen itse mokannut ja siitä vastuunottaminen on ollut vaikeinta elämäss, niin kunnioitan toista edes sen verran että kumppani saa itse tehdä päätöksensä totuuteen perustuen, eikä elää valheessa.
Aasian viennissä reissuava myyntipuoliso. Oli yksi ”pojista” = keski-ikäinen mies, jäänyt sukupuolitaudista kotona kiinni. Siellä oli sitten itketty, että kaveritkin painoi tyttöjä. Rouva soitteli ”poikien” puolisot läpi.
Ex vaimo paneeli ainoastaan duunikavereiden kanssa duuni aikana. Kesti kauan kun kämmmäsi, no lähti esimiehensä nurkkiin asumaan ja perhettä leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo erotkaa ensin ei ole aina niin simppeliä kun on pieniä lapsia. Lapsille on parasta kun vanhemmat ovat yhdessä jos heidän välinsä ovat riittävän hyvät ja uskottomuudesta huolimatta pariskunnan arki voi olla hyvinkin sujuvaa. Pienten lasten vanhempien ei yleensä kannata ensimmäisenä miettiä eroa.
Kyllä kannattaa. Mun isä oli pettäjä ja olisin toivonut vanhempieni eroavan. Parempi elämisen malli olisi tullut, kun äitini olisi ollut vahvempi ja kunnioitettavampi nainen. Isääni en tietenkään olisi silloinkaan pystynyt kunnioittamaan.
Väitin meneväni töihin yövuoron vaikka ajelin rakastajani kämpille, joka on aivan eri kaupungissa kuin kotini tai duunit. Jouduin matkalla onnettomuuteen. Ei menneet selitykset läpi.
Minulla löytyi sohvan välistä ja kylppäristä pitkiä mustia hiuksia, ja suihkupää oli asetettu maatuskakorkeudelle. Itselläni on vaaleat lyhyet hiukset ja olen keskimittainen, kun potkin miehen pihalle niin se muutti suoraan musta- ja pitkähiuksisen maatuskanaisen luo.
Ihmettelin, kun mies ei tullutkaan baari-iltansa jälkeen luokseni yöksi niinkuin oli sovittu. Aamulla ei vastannut puhelimeen. Soitin ystävälleni jutellakseni jotain muuta ja samalla mainitsin, ettei mies ollut tullut yöllä. Tähän ystävä vastasi, että mies on hänen luonaan... Lienee sanomattakin selvää että sekä mies että ystävä ovat entisiä.