Osaatteko yksinäiset nauttia keväästä?
Mie en. Kevääseen ja kesään kuuluu jotenkin yhteinen tekeminen
Kommentit (24)
Kevät on ihan vain kamalaa. Ei saa nukuttua, kun tulee taas valoisa ja kuuma.
Ihan samaa arjen kuraa vuodenajasta riippumatta. Mutta ei tähän kuole. M59
En. Samasta syystä. Vähän jopa ahdistaa kaikki pakolliset hommat, joiden tekemisestä yhdessä ennen nautin.
Sinullakaan ole muuta tekemistä kuin trollata palstalla.
Niin no varsinaisesti yksin en ole kun on lemmikit. Mut kevät on uuden alku joka vuosi. Tykkään.
Outo ajatus, että kevät ja kesä jotenkin erikseen vaatisi yhdessä tekemistä. Ellet sitten pelaa jotain pallopelejä tmv, jotka vaatii vastapelaajan.
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus, että kevät ja kesä jotenkin erikseen vaatisi yhdessä tekemistä. Ellet sitten pelaa jotain pallopelejä tmv, jotka vaatii vastapelaajan.
Lähinnä ap:n pointti oli kai se, että enemmän ihmisiä näkee ulkona viettämässä aikaa toisensa kanssa, jolloin oma yksinäisyys korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ap:n pointti oli kai se, että enemmän ihmisiä näkee ulkona viettämässä aikaa toisensa kanssa, jolloin oma yksinäisyys korostuu.
Aivan. En tullut tuota ajatelleeksi. Aikanaan 40v täytettyäni on ollut niin hankala löytää seuraa muiden aikatauluista ja perhevastuista johtuen juuri mihinkään, että jos en olisi opetellut tekemään asioita myös itsekseni, en tekisi mitään.
Voisit mennä yhteistapahtumiin ap.
-jumpat
-joukkuepelit-
-yhteistetket
-jne
Ei haittaa, ihan kevät ja kamalasta talvesta taas selvitty. Olen kesäihminen ja kevät johtaa kesään.
Toki. Vuodenaikojen vaihtelu piristää. Ihmisiin en juurikaan enää kiinnitä huomiota, enemmän luontoon, omaan vireystilaan.
Omasta mielestäni keväällä ja kesällä nimenomaan ei korostu se yhdessä tekeminen samalla tavalla kuin talvella.
Mun elämään ei yhteinen tekeminen ole kuulunut minään vuodenaikana, joten ei se siitä vuodenajasta ole kiinni.
Ihan mukava kun voi enemmän liikkua luonnossa, vielä tosin liian liukasta luontopoluilla.
N47
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, ihan kevät ja kamalasta talvesta taas selvitty. Olen kesäihminen ja kevät johtaa kesään.
Sama minulla. Pahin aika on talvi. Keväällä on mukava katsoa, kuinka luonto herää henkiin. Muuttolinnut tulevat. Puut ja pensaat puhkeaa hiirenkorvilta lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämään ei yhteinen tekeminen ole kuulunut minään vuodenaikana, joten ei se siitä vuodenajasta ole kiinni.
Ihan mukava kun voi enemmän liikkua luonnossa, vielä tosin liian liukasta luontopoluilla.
N47
Mitä varusteita pidät mukana? Minä tilasin trangian tänään. Retkelle mukaan se ja evästä kans.
Osaan nauttia. Teen kaikkea yksin. En enää perusta onneani muiden ihmisten ja heidän aikataulujensa varaan.
Pahin aika vuodesta on kevät, siihen saakka kun puut ovat hiirenkorvalla. Sitten vähän helpottaa.
En todellakaan! Haluan pimeyden takaisin!
Kyllä