Miten jäit / puolisosi jäi kiinni pettämisestä?
Palstalla on usein tarinoita siitä, miten mies tai vaimo jäi kiinni pettämisestä. Mutta miten ihmiset oikein jäävät siitä kiinni? Itse olen mies, ja olen viime vuosina useampaan kertaan pettänyt vaimoani niin "tavallisten" naisten kuin maksullisten naisten kanssa. Hoidan kuitenkin asiani sen verran salaisesti, ettei vaimoni tiedä siitä mitään, enkä keksi miten siitä voisin jäädä kiinni. Miten sinä jäit tai puolisosi jäi kiinni pettämisestä?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Exä oli baarissa ja könysi lievässä laitamyötäisessä kotiin. Mun teki mieli ja exäkin oli suostuvainen. Aloittelin kielikylpyä ja tapani mukaan sormetin samalla. No mitäpä tarttui sormiin, kortsuhan se siinä ja lastit sisällä vielä. Tämän vuoksi exä on exä.
Classy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittoi vahingossa viestin minulle, joka oli tarkoitettu toiselle. Siitä nyt ei voinut mitenkään luikerrella pois. Sen verran vain sanon ihan jokaiselle pettäjälle ja myös niille, jotka mahdollistavat sen, että se paska minkä laitatte sen petetyn kärsimään tulee jossain vaiheessa takaisin päin näköä.
Sekä pettäjät, että varattuihin sekaantujat ovat kuvottavia , moraalittomia ihmisiä, jotka eivät kykene normaaliin tunneälyyn. Selkärangattomia lapamatoja. Te aiheutatte teoillanne pahimmassa tapauksessa vuosien traumat niille petetyille, unohtamatta niitä lapsia jos on, kuinka paljon tekonne niitä loukkaa.
Sen olen päättänyt, että kuka tahansa, jonka tunnen, pettää puolisoaan tai vehtaa varatun kanssa, niin minä paljastan sen välittömästi toiselle osapuolelle.
Jotkut ne löytää vaikka mistä tekosyyn päästä ronkkimaan muiden elämää 😂
Hiipikö pelko persiiseen? 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Olen ollut muutaman kerran ns. toinen nainen villeinä sinkkuvuosina. Pari kertaa on mies jäänyt kiinni.
Ensimmäinen tapaus oli tosi klassikko. Mies oli kertonut olevansa juuri eronnut ja mentiin hänen luokseen. Vaimo pamahti paikalle kesken kaiken, jäätiin kiinni ihan suorasta toiminnasta. Hävetti kyllä itseänikin, vaikka olin oikeasti myös huijattu.
Toisen kanssa suudeltiin paikallisessa ravintolassa. Tiesin miehen varatuksi, eikä mitään muuta tapahtunutkaan. Miehen vaimon kaveri oli nähnyt tilanteen ja kertoi vaimolle. Tämä pillastui täydellisesti ja pakotti miehen kertomaan kuka olin. Tästä alkoi sellainen vainoaminen, että olin jo lähellä tehdä asiasta rikosilmoituksen tai hakea lähestymiskieltoon. Pariskunta päätyi eroon.
Kolmas tapaus oli, että mies jäi kiinni siitä ettei ollut siellä missä piti olla. Tässäkin tapauksessa tiesin miehen olevan varattu, mutta se ei silloin estänyt lähtemästä miehen mukaan ja aloittamasta suhdetta.
salarakkaan mies kertoi ja näytti viestit mitä mieheni ja hänen vaimo oli viestitelleet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumottaako että sinut vasikoidaan?
Minun elämäni on niin tylsää, että ihme jos joku siitä vasikoimista löytää. En vain ole koska ollut kiinnostunut kaivelemaan, en oma, enkä toisten p å s k a a. Varmaan se joidenkin p i m psaa kostuttaa.
Voi luojan tähden miten typerää tekstiä. Eikö sinua hävetä, tollo?
Jos oma mieheni pettäisi ja joku tulisi siitä kertomaan niin olisin kyllä todella kiitollinen. Te kaikki "vasikat", arvostan teitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittoi vahingossa viestin minulle, joka oli tarkoitettu toiselle. Siitä nyt ei voinut mitenkään luikerrella pois. Sen verran vain sanon ihan jokaiselle pettäjälle ja myös niille, jotka mahdollistavat sen, että se paska minkä laitatte sen petetyn kärsimään tulee jossain vaiheessa takaisin päin näköä.
Sekä pettäjät, että varattuihin sekaantujat ovat kuvottavia , moraalittomia ihmisiä, jotka eivät kykene normaaliin tunneälyyn. Selkärangattomia lapamatoja. Te aiheutatte teoillanne pahimmassa tapauksessa vuosien traumat niille petetyille, unohtamatta niitä lapsia jos on, kuinka paljon tekonne niitä loukkaa.
Sen olen päättänyt, että kuka tahansa, jonka tunnen, pettää puolisoaan tai vehtaa varatun kanssa, niin minä paljastan sen välittömästi toiselle osapuolelle.
Hiipikö pelko persiiseen? 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Ei, mutta osaan minäkin latoa hymiöitä 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😃😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😊🤣😊🤣😂🤣😊🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😊🤣😂😋😊🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Haluatko vielä yhden? 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasian viennissä reissuava myyntipuoliso. Oli yksi ”pojista” = keski-ikäinen mies, jäänyt sukupuolitaudista kotona kiinni. Siellä oli sitten itketty, että kaveritkin painoi tyttöjä. Rouva soitteli ”poikien” puolisot läpi.
😂😂😂
Anteeksi.
Taisi olla Vaasasta 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumottaako että sinut vasikoidaan?
Minun elämäni on niin tylsää, että ihme jos joku siitä vasikoimista löytää. En vain ole koska ollut kiinnostunut kaivelemaan, en oma, enkä toisten p å s k a a. Varmaan se joidenkin p i m psaa kostuttaa.
Voi luojan tähden miten typerää tekstiä. Eikö sinua hävetä, tollo?
Voi luoja miten typerä vastaus. Eikö sinua hävetä, idiootti? Vai tykkäätkö ronkkia p a s k a a?
Vierailija kirjoitti:
Jos oma mieheni pettäisi ja joku tulisi siitä kertomaan niin olisin kyllä todella kiitollinen. Te kaikki "vasikat", arvostan teitä!
Samoin. Vaikka sitten se toinen panopuoliso. Mitä tahansa, kunhan saastaisen epäsikiön luottamuksen pettäminen saataisiin ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet vahvempi kuin ystävättäreni. Hänen "ystävätär" tuli asiakseen kertomaan, että oli tiesi ystävän miehen käyvän vieraissa. Juorulla ei ollut mitään perää, mutta synnytyksen jälkeistä masennusta sairastava ystäväni lopetti itsensä. Jäi jälkeen kaksi viatonta, vastasyntynyt ja mies. Tänäkään päivänä tuo juoruakka ei ota vastuuta tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä kertoi Heti kun näki mieheni baarissa pussailemassa toista naista. Ja kävelivät vielä käsi kädessä yhdessä miehen luo. Tosi ystävä oli kun kertoi, olin niin kiitollinen hänelle. Ei tarvinnut mokoman miehen perään itkeä, oli helpoin ero koskaan. Mies tietty itki Ja oli ihan morkkiksissa ja syytti ystävääni kun kertoi mulle mut sain sen tajuamaa et ihan itteesä sai kiittää, mitäs meni mokailemaan. Ai että tuntui hyvältä päästä eroon ihmisestä joka petti ja oli ihan muuta Mitä esitti. Sai ansionsa mukaan. Ystävä on mulle edelleen kaikista läheisiin ja rakkain. Ilman häntä tuhlaisin varmaan vieläkin aikaani kyseiseen kusipääpettäjään, enkä ois ikinä tavannu nykyistä miestäni jonka kanssa oon onnellinen. Pettäjät on kuvottavia idiootteja. Eroaisivat ensin ennenkuin alkaa muiden kanssa säätämään.
Pitäisi kyllä saada ihan laki, että toisten parisuhteisiin puuttuminen kielimällä esimerkiksi pettämisestä on kielletty. Sairasta nämä "ksverit" ,jotka juoksevat kieli pitkällä kertomaan ystävälleen, mitä se lummpano nyt vähä irrottelee. Mitä väliä, jos ei jää kiinni. Ja mini ei jäisi, jollei näitä tukateita olisi. 4-raajahalvaantumista toivon kaikille kielikelloille.
Mitä hyödyt siitä että puhut paskaa ihmisistä joilla on moraali ja osaa olla sitoutunut? Oletko kateellinen ettet itse kykene moiseen?
Näin petetyksi tulleena ja siitä syviä haavoja kantavana sanon teille pettäjille, että ihan oikeasti miettikää mitä teette ja lopettakaa. Millä oikeudella te pakotatte toisen elämään valheessa? Aiheutatte pahimmillaan pitkäaikaiset traumat toiselle itsekkyydellänne. Eikä kyllä löydy mitään sympatiaa varattuihin sekaantuvia kohtaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä kertoi Heti kun näki mieheni baarissa pussailemassa toista naista. Ja kävelivät vielä käsi kädessä yhdessä miehen luo. Tosi ystävä oli kun kertoi, olin niin kiitollinen hänelle. Ei tarvinnut mokoman miehen perään itkeä, oli helpoin ero koskaan. Mies tietty itki Ja oli ihan morkkiksissa ja syytti ystävääni kun kertoi mulle mut sain sen tajuamaa et ihan itteesä sai kiittää, mitäs meni mokailemaan. Ai että tuntui hyvältä päästä eroon ihmisestä joka petti ja oli ihan muuta Mitä esitti. Sai ansionsa mukaan. Ystävä on mulle edelleen kaikista läheisiin ja rakkain. Ilman häntä tuhlaisin varmaan vieläkin aikaani kyseiseen kusipääpettäjään, enkä ois ikinä tavannu nykyistä miestäni jonka kanssa oon onnellinen. Pettäjät on kuvottavia idiootteja. Eroaisivat ensin ennenkuin alkaa muiden kanssa säätämään.
Pitäisi kyllä saada ihan laki, että toisten parisuhteisiin puuttuminen kielimällä esimerkiksi pettämisestä on kielletty. Sairasta nämä "ksverit" ,jotka juoksevat kieli pitkällä kertomaan ystävälleen, mitä se lummpano nyt vähä irrottelee. Mitä väliä, jos ei jää kiinni. Ja mini ei jäisi, jollei näitä tukateita olisi. 4-raajahalvaantumista toivon kaikille kielikelloille.
Mitä hyödyt siitä että puhut paskaa ihmisistä joilla on moraali ja osaa olla sitoutunut? Oletko kateellinen ettet itse kykene moiseen?
Hyi hitto, miten inhottaa tuollaiset p a s k a n ronkkijat jotka verhoavat ilkeytensä ylevään "moraaliin ja sitoutumiseen" Pthyi 💦
Tutkin ex aviomieheni puhelinta, koska olin nähnyt hänen kännykässä Instagramin logon. En tiennyt silloin kumppanini olevan instassa. Ilmeni että hän oli jutellut jonkun nuoremman tytön kanssa pikkutuhmia juttuja. Mies oli sen jälkeen entinen kumppani.
Minulle tuli myös hyväntahtoinen ja korkea moraalinen naapuri kertomaan mieheni uskottomuudesta. Kertoessaan hän hieroskeli käsiään yhteen ja jokaisesta ihohuokosestakin huokui ilkeys. Kun kerroin, että kiitos, hoidamme perheen asiat keskenämme, alkoi kimitys, että enhän minä millään pahalla. Mutta juuri paha, suorastaan pahuus huokui hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet vahvempi kuin ystävättäreni. Hänen "ystävätär" tuli asiakseen kertomaan, että oli tiesi ystävän miehen käyvän vieraissa. Juorulla ei ollut mitään perää, mutta synnytyksen jälkeistä masennusta sairastava ystäväni lopetti itsensä. Jäi jälkeen kaksi viatonta, vastasyntynyt ja mies. Tänäkään päivänä tuo juoruakka ei ota vastuuta tekemisistään.
Olikohan mies oikeasti viaton? Voi olla niin paha paikka, että myöntäminen olisi tuossa tilanteessa ylitsepääsemätöntä.
Itse toivoisin just raskaana ja vastasynnyttäneenä eniten, että saisin tietää. Olisi pahin paikka missä mies voisi olla uskoton ja sen teon jälkeen ei olisi mitään toivoa parisuhteen jatkumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli myös hyväntahtoinen ja korkea moraalinen naapuri kertomaan mieheni uskottomuudesta. Kertoessaan hän hieroskeli käsiään yhteen ja jokaisesta ihohuokosestakin huokui ilkeys. Kun kerroin, että kiitos, hoidamme perheen asiat keskenämme, alkoi kimitys, että enhän minä millään pahalla. Mutta juuri paha, suorastaan pahuus huokui hänestä.
Heh, "perheen sisäiset" kulissit, sano.
Järkyttävää miten moraalittomia ihmisiä tähän keskusteluun on tunkenut. Aloitus on selvä provo, ehkä osa vastauksistakin on oikeasti ap:n keksimiä. Onneksi täällä on järkikommenttejakin, niin ei mene täysin usko ihmiskuntaan.
Exä oli baarissa ja könysi lievässä laitamyötäisessä kotiin. Mun teki mieli ja exäkin oli suostuvainen. Aloittelin kielikylpyä ja tapani mukaan sormetin samalla. No mitäpä tarttui sormiin, kortsuhan se siinä ja lastit sisällä vielä. Tämän vuoksi exä on exä.