Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jäit / puolisosi jäi kiinni pettämisestä?

Vierailija
10.08.2016 |

Palstalla on usein tarinoita siitä, miten mies tai vaimo jäi kiinni pettämisestä. Mutta miten ihmiset oikein jäävät siitä kiinni? Itse olen mies, ja olen viime vuosina useampaan kertaan pettänyt vaimoani niin "tavallisten" naisten kuin maksullisten naisten kanssa. Hoidan kuitenkin asiani sen verran salaisesti, ettei vaimoni tiedä siitä mitään, enkä keksi miten siitä voisin jäädä kiinni. Miten sinä jäit tai puolisosi jäi kiinni pettämisestä?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemäs vuosi salasuhdetta menossa. Ei olla jääty kiinni.

Vierailija
42/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti ennen kuin uskalsi myöntää pettäneensä. Kaveri, jolle hän oli kertonut, oli sanonut että minun kuuluu tietää totuus. Mies ei uskaltanut, vaan jätti ja sanoi ettei rakasta minua. Parin viikon päästä erosta Facebookissa olikin että "parisuhteessa henkilön X kanssa", jonka tunsin: eksäni luokkakaveri ammattikorkeasta. Alkoi heti kellot soida ja kaveri, joka tiesi, kertoi minulle ja oli hyvin, hyvin vihainen siitä, ettei minulle oltu kerrottu eron oikeaa laitaa. Olin aavistellut, koska eksä ei koskenut minuun yhden illan jälkeen (oli ollut luokkabileissä, ensimmäinen AMK-vuosi pulkassa). Eksä muutti kodista vasta kolmen kuukauden päästä erosta, vaikka oli jo tämän uuden kanssa... Olin niin uupunut ja väsynyt, etten saanut häntä lähtemään aikaisemmin ja olin toisella paikkakunnalla töissä. Sitten kaverini aloitti saman AMK:in kuin eksäni ja kun eksäni iloisena oli aikeissa moikata uusi tyttöystävä perässään, kaveri läimäisi avokämmenellä eksääni poskeen ja sanoi, että tämä oli Katrin puolesta, m u l    ke ro . Siinä oli muilla ihmettelemistä, mutta muistan tuon aina... :D Eksäni jaj tämä uusi tyttöystävä alkoivat vältellä kaveriani ja samalla moni muukin opiskelija katsoi heitä epäilevään sävyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi vahingossa viestin minulle, joka oli tarkoitettu toiselle. Siitä nyt ei voinut mitenkään luikerrella pois. Sen verran vain sanon ihan jokaiselle pettäjälle ja myös niille, jotka mahdollistavat sen, että se paska minkä laitatte sen petetyn kärsimään tulee jossain vaiheessa takaisin päin näköä. 

Sekä pettäjät, että varattuihin sekaantujat ovat  kuvottavia , moraalittomia ihmisiä, jotka eivät kykene normaaliin tunneälyyn. Selkärangattomia lapamatoja. Te aiheutatte teoillanne pahimmassa tapauksessa vuosien traumat niille petetyille, unohtamatta niitä lapsia jos on, kuinka paljon tekonne niitä loukkaa.

Sen olen päättänyt, että kuka tahansa, jonka tunnen, pettää puolisoaan tai vehtaa varatun  kanssa, niin minä paljastan sen välittömästi toiselle osapuolelle.

Vierailija
44/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sukupuolitaudin puolisoltani.

Eikös jotkut sukupuolitaudit voi olla ihmisessä piilevänä vuosia ennen kuin aktivoituu? Eli voi olla, että puoliso on siis saanut sukupuolitautinsa jo sinkkuaikoina, muttei vaan ole tietoinen asiasta. (En siis itse ole ketään pettänyt, enkä ole sukupuolitauteja sairastellut, jos sellaisen kuvan kysymyksestäni saa).

Vierailija
45/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi vahingossa viestin minulle, joka oli tarkoitettu toiselle. Siitä nyt ei voinut mitenkään luikerrella pois. Sen verran vain sanon ihan jokaiselle pettäjälle ja myös niille, jotka mahdollistavat sen, että se paska minkä laitatte sen petetyn kärsimään tulee jossain vaiheessa takaisin päin näköä. 

Sekä pettäjät, että varattuihin sekaantujat ovat  kuvottavia , moraalittomia ihmisiä, jotka eivät kykene normaaliin tunneälyyn. Selkärangattomia lapamatoja. Te aiheutatte teoillanne pahimmassa tapauksessa vuosien traumat niille petetyille, unohtamatta niitä lapsia jos on, kuinka paljon tekonne niitä loukkaa.

Sen olen päättänyt, että kuka tahansa, jonka tunnen, pettää puolisoaan tai vehtaa varatun  kanssa, niin minä paljastan sen välittömästi toiselle osapuolelle.

Minäminäminäminä

Vierailija
47/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminä

Nimenomaan minäminäminä.  Mikä sinä olet arvostelemaan, kun et tiedä koko totuutta ? Jos vaikka tässä suhteessa on alunperin ollut mies se minäminäminä  persoona, niinkuin ilmeisesti onkin. Ainoastaan itsekäs ihminen kykenee pettämään ylipäätään, eli nimenomaan minäminä ihminen. Ottaako noin koville, jos joku inhoaa syvästi pettäjiä tai varattuihin sekaantujia? Taidat olla itse varsinainen minäminä ihminen . Ei pitäisi sinullekkaan olla yllätys, että suurin osa ihmisistä pitää pettämistä/varattuihin sekoontumista kuvottavana toimintana. -ohis-

Vierailija
48/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdytään yhteistyökumppaneiksi, koska olen täysin samaa mieltä! 

Vierailija
49/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminä

Nimenomaan minäminäminä.  Mikä sinä olet arvostelemaan, kun et tiedä koko totuutta ? Jos vaikka tässä suhteessa on alunperin ollut mies se minäminäminä  persoona, niinkuin ilmeisesti onkin. Ainoastaan itsekäs ihminen kykenee pettämään ylipäätään, eli nimenomaan minäminä ihminen. Ottaako noin koville, jos joku inhoaa syvästi pettäjiä tai varattuihin sekaantujia? Taidat olla itse varsinainen minäminä ihminen . Ei pitäisi sinullekkaan olla yllätys, että suurin osa ihmisistä pitää pettämistä/varattuihin sekoontumista kuvottavana toimintana. -ohis-

Tarkoitatko, että kun mies oli minäminä-ihminen niin tuon kommentin kirjoittajasta tuli sen vuoksi minäminä-ihminen? Eli tuo minäminä tarttui miehestä kommentoijaan. Eiköhän se ole jo alunperinkin ollut tuon kommentin kirjoittajan luonteenpiirre.

-eri-

Vierailija
50/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne löytää vaikka mistä tekosyyn päästä ronkkimaan muiden elämää 😂

Vierailija
51/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumottaako että sinut vasikoidaan?

Vierailija
52/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa täällä olevista on selvästi pettäjiä tai varattuihin sekaantuvia, moraalittomia ja itsekkäitä ihmisiä. Puhun siis niistä, jotka alapeukuttaa näitä pettäjien haukkujia tai varattujen kanssa olevia. Tosi kettumaista tajuta, kuinka inhottavia ihmisiä on enemmän tai omia tekojaan selitteleviä. Ihan sama, mitä muille tapahtuu, kunhan itse voi huoletta pettää tai saada se varattu mies tai nainen. Vain minäminäminä. Tartten juotavaa...

Vierailija
53/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös jotkut sukupuolitaudit voi olla ihmisessä piilevänä vuosia ennen kuin aktivoituu? Eli voi olla, että puoliso on siis saanut sukupuolitautinsa jo sinkkuaikoina, muttei vaan ole tietoinen asiasta. (En siis itse ole ketään pettänyt, enkä ole sukupuolitauteja sairastellut, jos sellaisen kuvan kysymyksestäni saa).

No voihan ne, mutta testeissä kuitenkin näkyvät. Eli jos on suhteen alussa käyty testeissä( siis kun jättää kondomin pois), eikä ole ollut mitään, niin on se vähän vaikea "villiä sinkkunuoruutta" syyttää sitten myöhemmin...

Vierailija
54/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa täällä olevista on selvästi pettäjiä tai varattuihin sekaantuvia, moraalittomia ja itsekkäitä ihmisiä. Puhun siis niistä, jotka alapeukuttaa näitä pettäjien haukkujia tai varattujen kanssa olevia. Tosi kettumaista tajuta, kuinka inhottavia ihmisiä on enemmän tai omia tekojaan selitteleviä. Ihan sama, mitä muille tapahtuu, kunhan itse voi huoletta pettää tai saada se varattu mies tai nainen. Vain minäminäminä. Tartten juotavaa...

Ja lol, osaanpa kirjoittaa :D Siis, varattuihin tietoisesti sekaantuvia saa alapeukuttaa XD

Vierailija
55/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumottaako että sinut vasikoidaan?

Minun elämäni on niin tylsää, että ihme jos joku siitä vasikoimista löytää. En vain ole koska ollut kiinnostunut kaivelemaan, en oma, enkä toisten p å s k a a. Varmaan se joidenkin p i m psaa kostuttaa.

Vierailija
56/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo erotkaa ensin ei ole aina niin simppeliä kun on pieniä lapsia. Lapsille on parasta kun vanhemmat ovat yhdessä jos heidän välinsä ovat riittävän hyvät ja uskottomuudesta huolimatta pariskunnan arki voi olla hyvinkin sujuvaa. Pienten lasten vanhempien ei yleensä kannata ensimmäisenä miettiä eroa.

Jos on olevinaan niin vastuuntuntoinen pettäjä, ettei halua erota lasten takia, niin eikö voisi samalla olla niin vastuuntuntoinen, että kertoisi sille ihmiselle, jonka kanssa teeskentelee olevansa parisuhteessa, että aikoo pettää? "En halua rikkoa lasten perhettä, mutta ajattelin katsella, löytyisikö Tinderistä joku kiva seksikumppani" tai "Arkielämä kanssasi on niin sujuvaa, että en halua muuttaa erilleen, mutta työpaikan Peran kanssa on vaihdettu niin kuumia katseita, että pakko vetää varvit huomenna töiden jälkeen, tulen siis kotiin normaalia myöhemmin".

Vierailija
57/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kun parisuhde vakiintuu ja suunnitellaan kondomin pois jättämistä, niin suhteen molemmat osapuolet käyvät testeissä. Ihan yleinen tapa ainakin omissa piireissäni.

Vierailija
58/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä kertoi Heti kun näki mieheni baarissa pussailemassa toista naista. Ja kävelivät vielä käsi kädessä yhdessä miehen luo. Tosi ystävä oli kun kertoi, olin niin kiitollinen hänelle. Ei tarvinnut mokoman miehen perään itkeä, oli helpoin ero koskaan. Mies tietty itki Ja oli ihan morkkiksissa ja syytti ystävääni kun kertoi mulle mut sain sen tajuamaa et ihan itteesä sai kiittää, mitäs meni mokailemaan. Ai että tuntui hyvältä päästä eroon ihmisestä joka petti ja oli ihan muuta Mitä esitti. Sai ansionsa mukaan. Ystävä on mulle edelleen kaikista läheisiin ja rakkain. Ilman häntä tuhlaisin varmaan vieläkin aikaani kyseiseen kusipääpettäjään, enkä ois ikinä tavannu nykyistä miestäni jonka kanssa oon onnellinen. Pettäjät on kuvottavia idiootteja. Eroaisivat ensin ennenkuin alkaa muiden kanssa säätämään.

Pitäisi kyllä saada ihan laki, että toisten parisuhteisiin puuttuminen kielimällä esimerkiksi pettämisestä on kielletty. Sairasta nämä "ksverit" ,jotka juoksevat kieli pitkällä kertomaan ystävälleen, mitä se lummpano nyt vähä irrottelee. Mitä väliä, jos ei jää kiinni. Ja mini ei jäisi, jollei näitä tukateita olisi. 4-raajahalvaantumista toivon kaikille kielikelloille.

Vaikkei suomi olekaan vahvinta osaamistasi, niin asiaa puhut kuomaseni. Polvet hajalle vasikoilta, jotka tahalleen ilmiantavat kummanin pikku hairahdukset toiselle osapuolelle.

Vierailija
59/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasian viennissä reissuava myyntipuoliso. Oli yksi ”pojista” = keski-ikäinen mies, jäänyt sukupuolitaudista kotona kiinni. Siellä oli sitten itketty, että kaveritkin painoi tyttöjä. Rouva soitteli ”poikien” puolisot läpi.

😂😂😂

Anteeksi.

Vierailija
60/82 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana parikymppisenä, kun vielä piti panna kaikkea mikä liikkuu, kävi niin, että kaverin ex tuli kämpille yöksi, niin aamulla darrassa siivosin sängyn ja kumit lattialta.

Laskuvirhe ja oli sultanin puolikas kuori jäänyt johonkin sängyn väliin.

Sen aikainen naisystävä vannotti enää uusimasta, taikka mörököllli minut vie.

Seurustelu jatkui.

Nyt nelikymppisenä "viisastunut" sen verran, että en petä enää kumppaniani, joka on minulle täydellinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan