AV-Miittingin VIRALLINEN SEURANTAKETJU
Tässä se nyt on! Viimeinen ja virallinen AV-miittinki ketju:
Kysely tuli päätökseen ja 66.2% valitsi Lauantai 20.8.2016.
Enemmistön mukaan mennään, joten tämä on siis virallinen päivä.
Kertausta tapahtumasta:
- K18 ja lapseton
- Naamiaisasu sallittu. Erillisteemaa ei ole. (Ei laillisia esteitä)
(Tällöin av:n henki toteutuisi, eli
kaikkien osallistujien anonyymiys säilyisi.
Tämä myös madaltaisi ujompien kynnystä osallistua miittiin)
- Naamiaisasu EI OLE PAKOLLINEN. Voit tulla omana itsenäsi tottakai!
- Miittinki järjestetään ulkona Kaisaniemen puistossa ( Mikäli säät vaan sen sallivat )
- Lähtö Ateneumin ulkopuolelta pääovien tuntumasta noin klo 17.00.
- Ei tukita portaita, joten sovitaan, että paikka on pääoville katsottuna oikealla portaiden alla.
- Tämä on siis tapaamispaikka, josta lyhyt matka puistoon.
Tähän ketjuun voi laittaa omia ideoita ja muuta ohjelmaa, jos jollain jotain mielessä.
Tapahtuma on muuten rentoa illanviettoa puistossa.
Mahdolliset jatkot määräytyy illan edetessä. Tämä ketju tulee olemaan alusta loppuun.
Mikäli et ole pääsemässä tuohon aikaan (klo 17.00) ja haluat tulla silti mukaan voit ilmoittaa minulle etukäteen tietojasi (erilainen@mail.com) osoitteeseen niin löydät ainakin paikalle.
Alustavasti kaikille tervetuloa!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mun on hyvin vaikea uskoa, että te oikeasti saatte miitin aikaan, mutta toivottavasti olen väärässä.
No miitti on onnistunu jos edes joku saapuu paikalle :)
Alle 6h miittiin. Onko muut valmiina?
Vierailija kirjoitti:
Alle 6h miittiin. Onko muut valmiina?
Olen, en vain pääse paikalle välimatkan vuoksi.
Täällä on aika paljon väkee. Melkein ei mahdu liikkua =D huhhuh. Mut hei yritys oli ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ketään ei tullut?
Jep =D.
No 5min venaan jos ei näy. Tulkaa pois piiloista haha
Hei kiitos kaikille osallistumisesta. Oli kivaa <3
Ensikertaan puspus
Terveiset rohkeille tapaamiseen saapuneille, ja mukavaa, aurinkoista iltaa kaikille, nostan maljan Porvoossa, jota niin rakastatte!
Vierailija kirjoitti:
Terveiset rohkeille tapaamiseen saapuneille, ja mukavaa, aurinkoista iltaa kaikille, nostan maljan Porvoossa, jota niin rakastatte!
Cheers ja kippis
Oisin tullut, jos miitti olis ollut vaikka keskellä Suomea. Ois saattanut tulla joku muukin. Tuo oli helsinkiläisten av-mammojen miitti, ei koko Suomen.
ExoPol kirjoitti:
Oisin tullut, jos miitti olis ollut vaikka keskellä Suomea. Ois saattanut tulla joku muukin. Tuo oli helsinkiläisten av-mammojen miitti, ei koko Suomen.
No sanotaan, että jos 32 ihmistä ilmoittaa jo etukäteen että päivä sopii äänestyksessä niin sillä perusteella voisi olettaa että edes 10 saapuisi paikanpäälle.
Se että joku olisi järjestänyt keskisuomeen miitin ei olisi muuttanut asiaa mihinkään. Sinällään säälittävää, mutta ei toisaalta tullut yllätyksenä.
Mä menin kerran suomi24-palstan järjestämään miittiin ja sinne tuli mun lisäksi vain yksi toinen mies. Kahdestaan vietettiin kiva ilta, kyllä se kotona yksin olemisen voitti.
Eli ihanko aikuisten oikeasti kaikki muut paitsi ap jänisti? Oikeasti? Siis ihan tositosi tosi oikeasti? Jos näin niin hävetkää, isot (?) ihmiset! Todellisia pelkureita kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ihanko aikuisten oikeasti kaikki muut paitsi ap jänisti? Oikeasti? Siis ihan tositosi tosi oikeasti? Jos näin niin hävetkää, isot (?) ihmiset! Todellisia pelkureita kyllä.
Juurikin näin
Yleensäkään mitään kannata suunnitella. Spontaani: huomenna/tänään lähdetään niin ei ehdi liikaa vatvoa ja tunnelma latistua.
Luin tästä vasta nyt mutta ääh jos en asuisi Tampereella olisin ehdottomasti tullut! Harmillista
Tällä palstalla ei voi luottaa yhtään mihinkään!
Tän mä melkeen arvasin. Luusereita täynnä nää palstat. Isot on puheet. Propsit aloittajalle et piti lupauksen ja järjesti sen minkä lupasi. Muille keskisormi. Minäkin olisin tullu jos en asuis perseessä. Toki niinhän täällä kaikki on sanonu joten se tuskin lohduttaa yhtään...
Mun on hyvin vaikea uskoa, että te oikeasti saatte miitin aikaan, mutta toivottavasti olen väärässä.