Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kermapeppuilua hakea lapset koulusta maksulliselle lounaalle?

Vierailija
09.08.2016 |

Vanhin lapsi aloittaa koulun nyt syksyllä ja olin ajatellut ottaa tavaksi kerran tai pari viikossa lounastaa koko perheen kanssa jossain lounasravintolassa. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä että lapsella jää kouluruoka syömättä ja maksan sen 7-15 euroa hänen ruuasta sillä kertaa.
Kaveri veti pienet kilarit kun kerroin siitä hänelle eilen. Hänestä ilmainen kouluruokailu on saavutettu etu ja siitä luopuminen on sama kun palkanlasku. Minusta taas lounas koko perheen kanssa ei sekään ole mikään pikkujuttu.
Mitä mieltä muut on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhin lapsi aloittaa koulun nyt syksyllä ja olin ajatellut ottaa tavaksi kerran tai pari viikossa lounastaa koko perheen kanssa jossain lounasravintolassa. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä että lapsella jää kouluruoka syömättä ja maksan sen 7-15 euroa hänen ruuasta sillä kertaa.

Kaveri veti pienet kilarit kun kerroin siitä hänelle eilen. Hänestä ilmainen kouluruokailu on saavutettu etu ja siitä luopuminen on sama kun palkanlasku. Minusta taas lounas koko perheen kanssa ei sekään ole mikään pikkujuttu.

Mitä mieltä muut on?

Muuten en ota kantaa, mutta mun ekaluokkalainen söi klo 10 koulussa. Hgin keskustan koulu. Onko sulla nälkä jo klo 10?

Toinen seikka on että et ehdi hakea, syödä ja viedä takaisin. Jätä yhteiset lounaat viikonlopulle

Vierailija
22/25 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että kaikki olettavat että koulu on jossain periferiassa. Me ehdittäisiin vallan mainiosti hakea lapsi melkein koulun vieressä olevaan lounasravintolaan ja takaisin tunnille ajoissa. Tosin emme niin tee koska koulussa on ihan hyvät ruuat. Eri asia olisi jos lapsi olisi yläasteella ja lopettaisit ruokalassa käynnin koska sielä ei ketään pakoteta syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että kaikki olettavat että koulu on jossain periferiassa. Me ehdittäisiin vallan mainiosti hakea lapsi melkein koulun vieressä olevaan lounasravintolaan ja takaisin tunnille ajoissa. Tosin emme niin tee koska koulussa on ihan hyvät ruuat. Eri asia olisi jos lapsi olisi yläasteella ja lopettaisit ruokalassa käynnin koska sielä ei ketään pakoteta syömään.

Mun lapsi on Hgin keskustan koulussa, en kyllä ehtisi mennä minnekään syömään puolessa tunnissa. Eli en olettanut ainakaan minä, että koulu olisi jossain periferiassa.

Vierailija
24/25 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapsi kotikouluun niin voitte syödä vaikka joka päivä lounasravintelissa.

Vierailija
25/25 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma  että lapsesi saa poistua koululta kesken päivän vain lounastamisen takia?