Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella outoa!!! Naapurin mummon asunnosta tulee outohaju sekä hänen ennen aktiivisesti liikkunut mies on kadonnut. Aivan, kuin mummo salaisi jotain...

Vierailija
09.08.2016 |

Sillä aina asuntoon mennessä livahtaa nopeasti sisään ja saattaa vilkuilla ympärille. Puhuu kuitenkin normaalia enemmän kokoajan tekevänsä kaikkea miehensä kanssa.

Ennen mies liikkui paljon pihalla, mutta nyt oon nähnyt hänet viimeksi Toukokuussa.

Heidän autonsa on myös ollut kohta 3 kuukautta talojen edessä tienvarressa.

He jättävät joskus sen siihen, sillä se on lähempänä ovea jos tulevat nopeasti käymään kotona, mutta nyt auto on ollut siinä ties miten pitkään enkä itse ole nähnyt sen liikahtavan mihinkään. Tällä mummolla ei taas ole ajokorttia.

Nyt näiden lisäksi heidän asunnosta on ruvennut tulemaan outo eltaantunut rasvan haju!!!

He ovat seinä naapureitani. Aluksi haju leijailli oven lähttyvillä, mutta nyt on ruvennut haisemaan myös asunnossani ilmastointi-kanavan lähellä.

Olenkohan vainoharhainen??? :(

Minua on oikeasti ruvennut ahdistamaan jos tosiaan, seinäni takana tapahtuu jotain hämärää.
Tiedän, että tää kuulostaa oudolta, mutta en vain voi minkään, että mieleeni tulee kaikkea :o.

Mitä oikein pitäisi tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Se kermapeppulounastajaäiti oli parempi.

Vierailija
2/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Marple

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietityttää, soita poliisille, he käyvät tarkastamassa tilanteen. Näin sinun ei enää tarvitse huolehtia.

Vierailija
4/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko rivitaloyhtiössä? Voisit kysyä isännöitsijältä neuvoa tuohon hajuun. Huoltomis, isännöitsijä, taloyhtiön hallituksen pj tai vaikka kaikki tulevat sinun asuntoosi tarkistamaan tilannetta. Jos hajulle näytyäisi olevan syy seinän takana, heidän pitää selvittää se.

Vierailija
5/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapuri aikaisemmin käyttäytynyt samalla tavalla?

Voisiko joku isännöitsijä tms. käydä naapurissa?

Vierailija
6/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä huoltomiehet tarkistaan, mistä haju tulee.

Vierailija
7/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että pappa on kuollut ja mummo ei kestä totuutta ja elää siksi korostetusti kuin olisi vielä elossa.

Kannattaa soittaa ne huoltomiehet omaan kotiin haistelemaan ja sitä kautta mummon asuntoon.

Voisitko itse käydä vieraisilla, millaiset välit teillä on?

Mumohan tarvitsee itse apua, ei pelkästään käytännön vaan muutakin jos tilanne on tuo.

Vierailija
8/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kirjoitettu provo. Ota oppia paremmista.

Vierailija
9/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajun lähde pitää selvittää, vaikka seinän takana olisi kaikki kunnossakin.

Vierailija
10/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kokenut poliisimies jo ensi nuuhkaisulla pystyy sanomaan, onko siellä mätänevä kroppa vai ei?

Vierailija
11/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on siis mennyt kuolemaan, mutta mummopa ei tähän suostu, vaan elelee miehen kanssa normaalisti. Mies istuu varmaan keittiön pöydän ääressä sanomalehti käsissään, samalla kun kärpäset pörräävät ympärillä.

Vierailija
12/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se varastettu muumimuki, johon jääneet kahvinloput ovat alkaneet homehtua. Siitä haju.