Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt oman kuolinpäiväni

Vierailija
09.08.2016 |

Minua on kohdeltu todella törkeästi tämän valtion puolesta, että tilasin lentolipun Hollantiin ja menen siellä suorittamaan itselleni eutanasian. Loput voitte lukea mediasta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ammattivalittaja?

Vierailija
22/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo. Tai tosi kipee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä sairastat?Voitko saattaa virkamiehiä vastuuseen?

Sairauksia on monelaisia minulla, skolioosi esimerkiski ja oppimisvaikeudet jonka takia en voi saada ammattia sekä koulufobia ja jatkuva huimaus ja paljon muitakin. T.AP

Vierailija
24/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei ole mitään menetettävää nyt vaan alat sabotoimaan tätä yhteiskuntaa joka on kohdellut sua kuin paskaa.. eli alat varastamaan kaiken mitä irti saat ja teet pieniä tuhotöitä siinä ohella sytytä

Vierailija
25/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelen. Mä en saa päätöstä tehtyä vaan kidun vain. Saako ne Hollannissa lopettaa ulkomaalaisiakin? Että menee sinne ja pyytää eutanasian ja sillä selvä? Mä en usko että se on niin helppoa.

No ei todellakaan ole niin helppoa eikä mahdollista. Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä kirjoitetaan.

Älä todellakaan viitsi jauhaa silkkaa paskaa tällä palstalla, kuka tahansa finski voi lähteä sveitsiin tai hollantiin suorittamaan eutanasian ja se käy vieläpä hyvin helposti. Olet valehtelija HÄPEÄ!!!!

Vierailija
26/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.ammattivalittaja?

Eikös sen pitänyt mennä Sveitsiin?

Vierailija
27/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten valtio on sinua kiduttanut? Oletko toiminut lakien mukaan vai laittomasti?

Ethän ole sotkeutunut huumeisiin?

Harmi, että olet pettynyt.

Olen aina toiminut lakien mukaan enkä todellakaan käytä huumeita tai tee mitään muutakaan laitonta. T.AP

Vierailija
28/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla ei ole mitään menetettävää nyt vaan alat sabotoimaan tätä yhteiskuntaa joka on kohdellut sua kuin paskaa.. eli alat varastamaan kaiken mitä irti saat ja teet pieniä tuhotöitä siinä ohella sytytä

En aio sabotoida yhteiskuntaa, kostan vain joillekin valikoiduille yksilöille heidän pahat tekonsa totaalisesti. T.AP

Vierailija
29/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä sairastat?Voitko saattaa virkamiehiä vastuuseen?

Sairauksia on monelaisia minulla, skolioosi esimerkiski ja oppimisvaikeudet jonka takia en voi saada ammattia sekä koulufobia ja jatkuva huimaus ja paljon muitakin. T.AP

Sulla on isompia mielenterveysongelmia kuin monella mielenterveysongelmaisella, koska esiinnyt palstalla minuna.

Onneksi laiton ohjelmani selvitti hetkessä ip.si T.AP

Vierailija
30/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosiaan kuulostaa ammattivalittajan jutulta.

Vierailija
31/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on provo. Tai tosi kipee.

Provo sulla on perseessäsi. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. T.AP

Vierailija
32/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa!

Vierailija
33/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kohdeltu todella törkeästi tämän valtion puolesta, että tilasin lentolipun Hollantiin ja menen siellä suorittamaan itselleni eutanasian. Loput voitte lukea mediasta.

Valtio on ollut sinua kohtaan törkeä ja siitä loukkaantuneena menet ja tapat itsesi.

Kyllä valtio varmaan sitten itkee ja katuu ilkeyttään. Ikävä ettet sitten enää ole sitä näkemässä.

Vierailija
34/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kohdallasi ovat lääketieteelliset perusteet joiden perusteella eutanasia myönnetään?

Vierailija
35/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä päivä se nyt sitten on? Ei mua muu kiinnosta.

Vittuako se sulle kuuluu? T.AP

Hieno ihminen olet. Maailma menettää paljon eutanasiasi jälkeen.

Vierailija
36/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenikolla on oltava oikeus eutanasiaan! Samoin myös mm. puolivuotisen sikiön kantajalla oikeus aborttiin, ellei lääkäri sikiön sopeutumista keskoseksi jo vahvista.

Vierailija
37/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja en ole trolli niin kuin monet muut täällä, minua ihan oikeasti kiinnostaa että mitä niin kamalaa sinulle on tapahtunut mikä saa sinut haluamaan täältä pois ihan kokonaan?

Vierailija
38/39 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kuolinpäivämääräsi?

Vierailija
39/39 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se eutanasia onnistu, ellet ole vakavasti sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän