Väärin kuullut biisien sanat
Minkä kappaleen mitkä sanat olet kuullut tai ymmärtänyt väärin?
Kommentit (186)
Tässä Paula Vesalan Tequila -biisissä luulin heidän kaatavan Napan tequilaa ja luulin, että se oli joku tequilamerkki.
Mutta sitten mulle selitettiin, että siinä annetaan lupa kaataa sitä napaan...ahaaa!
I believe that the hot dogs go on...
T: Céline Dion
Ihan oikeasti, kuunnelkaa tuo kohta tämä mielessä.
Pet Shop Boys Its A Sin kuulostaa "hitsaan sen, hitsaan sen, hitsasin".
Mun veli runkkaaa, katseleeen.... Oikeasti lauletaan kait jotain tunnelin ruuhkaa katselen
Oo my fucking meemi maama fucking meemi mutta beibe kyllä täällä tarkenee x)
Jvg tarkenee kertsi
Sonata Arctica - Replica: Luulin vuosikausia, että kertoo riitaisasta erosta, mutta se taitaa tarkoittaakin sodan käyneen sotilaan sisäisistä ongelmista.
Väärinkuulluista paras on se Baddingin Oh, Glendora. Kuulin sen aina "oprn door, ah"
Bushman - On one else
Kukkuravittu, kukkuravittu, kukkuravittu, jonnet laalaa gekko.... Ruma naama vaan
Lordin Hell Sent in the Clownsin kertosäe alkaa oikeasti näin: "Hell sent in the clowns Of masquerade and murder", itse kuulen "...or masturbate the perverts" :D
M22
Nyt reppu jupiset riimisi rupiset tai katkon sinulta nyörit. Nyt korvaani karmeat juttusi supiset kotona murhaajan kanssa pyörit... (oikeasti:kotona turhaan jaloissa pyörit) ihmettelin aina et miks se sen murhaajan kanssa pyörii
Alwari tuohitorvi (1976) "Älä iske Tuijaa, Tuijaa suolamuijaa!"
Vierailija kirjoitti:
Oo my fucking meemi maama fucking meemi mutta beibe kyllä täällä tarkenee x)
Jvg tarkenee kertsi
No siitä ei oikeesti saa mitään selvää, mäki kuulen jotain mmmmmmmäkin meemi mämmämäkin meemi :-D
I got my first real six string.
Mä kuulin joka kerta, I got my first real sex dream
Bryan Adams - Summer of 69
Vierailija kirjoitti:
Mun veli runkkaaa, katseleeen.... Oikeasti lauletaan kait jotain tunnelin ruuhkaa katselen
Oikeat sanat ovat ”Kun neljän ruuhkaa katselen”. Minäkin kuulin sen ensin ”Tunnelin ruuhkaa katselen”. Biisi on Arto Tammisen ”Neljän ruuhka”.
Jukka "Poika" Rousu:
Kappale Silkkii, kuulin että " Sä hotsikki mun sylissäni" kun oikeasti se menee "sä oot silkkii mun sylissäni"
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti siinä lauletaan "Kun neljän ruuhkaa katselen..." :P
Faith no more - "From out of nowhere"
Kuultu: "You ask me with you to Andromeda"
Oikeasti: "You splash me with beauty and pull me down"
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kuulosti selkeästi "Kuljen ja runkkaan, katselen". Tuo oli kuitenkin niin rivoa, että uudestaan sen kuultuani päättelin oikean sanoituksen olevan "Tunnelin ruuhkaa, katselen". Metrotunneli ja ruuhka. Asia selvä.
Paljon myöhemmin illanistujaisten pöytäkeskustelussa selvisi että väärin olin kuullut vieläkin.
"Kun neljän ruuhkaa katselen"siinä laulettiin.
En saanut selvää Taylor Swiftin ”Blank Space”-kappaleesta. Oikeat sanat menevät ”Got a long list of ex-lovers”, mutta hän painottaa biisissä sanat oudosti, niin en pystynyt jäsentämään ja kuulemaan lausetta oikein. Normaalissa amerikanenglannin puheessa se painottuisi näin (painolliset tavut lihavoituina): ”Got a long list of ex-lovers”, mutta Swift painottaa ne näin: ”Got a long list of ex-lovers”.
Army Of Lovers - Israelism = Ne vei mun sanomalehden.
Virve Rostin Kun Chigago kuoli:
Jäi äiti itkemään, mä vielä kuolevankin Kaakon nään...
Ja mietin, että kuka tää Kaakko tässä on.