Tynkkynen on ajojahdin uhri
Ihan täyttä asiaa ne hänen kirjoituksensa. Totuutta ei vain saa sanoa ääneen, siitä seuraa poliisitutkinta ja syyte.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo edes oikeasti bi-seksuaali? Kovastihan se väittää olevansa seksuaalivähemmistöä mutta vastustaa mm. tasa-arvoista avioliittolakia eikä vissiin koskaan ole mennyt miehen kanssa sänkyyn.
Tynkkynen on suuntautumiseltaan mitä ilmeisimmin"potty-mouth".
Sebastian on säälittävä huomiohuora. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä haluaa tänne lisää porukkaa?
Aika moni, jolta olen kysynyt, ovat sanoneet ei. Eivätkä he ole olleet mitään duunareita, vaan akateemisia ihmisiä.
En halua tänne enää lisää porukkaa. Mutta toisin kuin Sebu, en ole halukas karkottamaan maasta jokaikista maahanmuuttajaa, joka ei ole Suomen kansalainen. Toisin kuin Tynkkysen mielestä, tapaukset pitää tutkia erikseen ja edelleen pitää arvioida tapauskohtaisesti se, kuinka turvallista paluumuutto olisi. Toisin kuin Tynkkysen mielestä, minusta pitää huomioida sekin kuinka kauan henkilö on jo täällä ehtinyt olemaan, mitä hän on täällä tehnyt, kuinka lainkuuliaisesti on käyttäytynyt ja millaiset siteet hänelle on jo Suomeen muodostunut. Ennen kaikkea, toisin kuin Sebastian, minä kykenen ilmaisemaan mielipiteeni ilman ihmisryhmää halveeraavaa ja rasistista kielenkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, sananvapauteen ei kuulu se, että saa sanoa ihan mitä tahansa missä tahansa. Sananvapauteen kuuluu myös vastuu, se jää monelta huomaamatta.
Vaikka varsinkin persujen piirissä yritetään harjoittaa jotain salonkikelpoista rasismia, jossa vastuu jonkun sanomisista yritetään vierittää kuulijalle. Ja sitten uhriudutaan, kun pitäisikin itse ottaa vastuu.
Perusteletko hieman tätä väittämääsi. Missä kohtaa Sebastian Tynkkynen on 'sanonut ihan mitä tahansa'? Missä kohtaa Sebastian Tynkkynen harjoittaa rasismia?
Ja sitten tärkein kysymys tämän kirjoittajalle, mitä mieltä sinä itse olet niistä argumenteista, joita Sebastian Tynkkynen on sanonut? Eikö sinusta Afrikasta ja lähi-idästä tulleiden ihmisten kohdalla kantaväestöä huomattavasti korkeammat rikostilastot ole suuri ongelma länsimaissa??
Tynkkynen on perinteinen Persu, joka kuvittelee että voi huudella aivan mitä sattuu. Persujen krooninen sairas, kuten sekin ettei Soini ota vastuuta yhtään mistään.
Mä olen niin väsynyt tuohon natsipuolueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä haluaa tänne lisää porukkaa?
Aika moni, jolta olen kysynyt, ovat sanoneet ei. Eivätkä he ole olleet mitään duunareita, vaan akateemisia ihmisiä.Mitä akateemisuus vs. duuarius tässä asiassa mitään merkitsee? Sitä joko on humaaneja arvoja kunnioittava ja avarakatseinen, tai sitä sitten ei ole. Eipä ole mitään väliä oko ihminen akateeminen, duunari vai katujuoppo.
Sitä voi olla sydämen typerys joka tapauksessa.
rasistipersiit vois siirtyä ulisemaan ihannevaltioonsa venäjälle. Sieltä löytyy ymmärtäjiä ja samanmielisiä.