Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kahviloissa lähes kaikki läppärit on macbookkeja?

Vierailija
07.08.2016 |

Mutta sitten muualla ja toimistolla ole yhtään Mckirjaa. Vai oonko mä aina kahvilassa ollessa jossain salaisessa mb kokoontumisessa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni ja jos mä ostan mun suunnitellun acerin läppärin ni saanko mä paikalliseen coffee houseen tulla sen kanssa?

Vierailija
2/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksei voi olla yhtä hyvin Zenbookeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset kuvittelavt olavansa jotenkin trendikkäitä, cooleja ja muiden yläpuolella ostaessaan Aplen ylihinnoiteltuna tilpehöörejä ja istuessaan trendikahviloissa ylihintaisia kahvikupposiaan juomassa.

Vierailija
4/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen tuotteet ja kaffelassa istuskelu kuuluu tietyntyyppisien ihmisten arvomaailmaan.

Acerin omistajat juovat juhlamoccansa kotisohvalla.

Vierailija
5/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toimistolla käytetään Microsoftin tuotteita.

Vierailija
6/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Applen tuotteet ja kaffelassa istuskelu kuuluu tietyntyyppisien ihmisten arvomaailmaan.

Acerin omistajat juovat Saludoa...

Vierailija
7/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistollakin Helsingissä on valtaosalla macit.

Vierailija
8/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien Juhla Mokka on ollut jotain eliittikahvia?

Vierailija
9/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset kuvittelavt olavansa jotenkin trendikkäitä, cooleja ja muiden yläpuolella ostaessaan Aplen ylihinnoiteltuna tilpehöörejä ja istuessaan trendikahviloissa ylihintaisia kahvikupposiaan juomassa.

Voi voi kun taas jotain pikkusieluista ottaa toisen Apple tuotteet päähän. Itse ainakin käytän macbookkia koska se on vain omasta mielestä hyvä kona.

Vierailija
10/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskan niitä mennään esittelemään sinne.

Sosiaalisen arvon kohottaminen ei noilla kuitenkaan nykyään oikein onnistu.

Vierailija
11/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai sitten...mulla on Samsung, Moccamaster ja Presidenttiä.

Vierailija
12/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksei voi olla yhtä hyvin Zenbookeja?

Zenbook ei päälisin puolin edes eroaisi Macbookista muulla kun, että ompun kuva puuttuu. Sisällä siinä tosin on parempaa osaa kuin ompussa.

Vierailija
13/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun taas jotain pikkusieluista ottaa toisen Apple tuotteet päähän. Itse ainakin käytän macbookkia koska se on vain omasta mielestä hyvä kona.

Tunnistan sinussa markkinoinnin uhrin.

Vierailija
14/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, itselläni on Macbook Pro, iPhone 6S Plus ja iPad Pro asetettu näyttävästi muiden nähtäville kun hörpin Blue Mountain-kahvia ☕

Vierailija
15/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin julmetun ylihintainen että sitä pitää esitellä kahvilassa että kaikki näkee sen. Muut saa tehtyä hommat tehokkaammin muualla ja panostaa sosiaalisiin suhteisiin kahviloissa.

Vierailija
16/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kolmen tonnin predatorin omistajaa ei kiinnosta juoko se macbook airin käyttäjä capuchinoa vai lattea kun predatorin omistajalla on oma espresso keitin

Vierailija
17/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on joku rasvaläikkäinen vanha ja halpa perusläppäri, on niin säästeliäitä että ne juo kahvinsa itse tehtynä kotonaan, jossa kukaan ei heitä näe.

Apple-läppäristit käyttää rahaa muihinkin hienoihin juttuihin, kuten nyt siihen kahviin. Ja jos eivät aiemmin käyttäneet, niin nyt kun on uusi hieno läppäri, niin mitäpä iloa siitä olisi siellä kotipöydän ääressä, kun sen kanssa voi käydä kahvilassa näytillä?

Vierailija
18/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelykappaleitahan ne mäkit on. Työkalut on erikseen.

Vierailija
19/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin julmetun ylihintainen että sitä pitää esitellä kahvilassa että kaikki näkee sen. Muut saa tehtyä hommat tehokkaammin muualla ja panostaa sosiaalisiin suhteisiin kahviloissa.

Pitäisiköhän tehdä vastaisku ja pistää Panasonicin Toughbook tai Getac:in vastaava kahvilan pöydälle.

Voisi sitten vaikka huolimattomasti kaataa kahvin koneen päälle ja huuhdella sen vesilasillisella.

Ovat siis huomattavasti mäkkejä kalliimpia.

Vierailija
20/66 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ylläpidettävä ja ei ime viruksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme