Miksi kahviloissa lähes kaikki läppärit on macbookkeja?
Mutta sitten muualla ja toimistolla ole yhtään Mckirjaa. Vai oonko mä aina kahvilassa ollessa jossain salaisessa mb kokoontumisessa?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt koneita MS-DOS-ajoilta Windows Vistaan ja sen jälkeen kokeilin Applen tuotteita. Paluuta ei ole: kaikki tarvitsemani toimii paremmin. Windows-koneissa en pystynyt välillä edes asentamaan siihen ostamiani ohjelmia, joten piti käyttää kräkättyjä versioita. Kaikki kaatuilut, jumitukset, sekoilut, virukset ym. ovat poissa eikä tarvitse miettiä, mihin suorituskyky katosi.
En sano, etteikö joku muukin uusi kone, Chromebook tms. olisi yhtä hyvä, mutta en jaksanut enää vertailla ja kun raha ei ollut ongelma, niin miksi ei.
Olen täysin tyytyväinen näin, ei ole mitään valittamista, oli tämä tyytyväisyys jollekin ongelma ja tai naurun ja mitätöimisen tarpeen aihe, ei kiinnosta.
Niin, Windows Vista onkin ihan tunnetusti juuri yksi surkeimpia Windows-käyttiksiä eli ei voi mitenkään verrata myöhempiin Windows-versioihin. Windows Vistakaan ei enää myöhemmin ollut enää ihan niin huono jos siihen oli asentanut kaikki mahdolliset päivitykset ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa muussa läppärissä ei akku kestä istua kahvilassa ilman laturia.
Tämäkin on nykyään urbaania legendaa. Muiden valmistajien huippumalleissa kestää akku kahvilassa istuskelun.
Chromebookeissa akku kestää jotain 12h ja yhtä hyödytön kuin macbook paitsi, että maksaa tonnin vähemmän.
En sanoisi Chromebookeja valmistajien huippumalleiksi, mutta ihan miten vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt koneita MS-DOS-ajoilta Windows Vistaan ja sen jälkeen kokeilin Applen tuotteita. Paluuta ei ole: kaikki tarvitsemani toimii paremmin. Windows-koneissa en pystynyt välillä edes asentamaan siihen ostamiani ohjelmia, joten piti käyttää kräkättyjä versioita. Kaikki kaatuilut, jumitukset, sekoilut, virukset ym. ovat poissa eikä tarvitse miettiä, mihin suorituskyky katosi.
En sano, etteikö joku muukin uusi kone, Chromebook tms. olisi yhtä hyvä, mutta en jaksanut enää vertailla ja kun raha ei ollut ongelma, niin miksi ei.
Olen täysin tyytyväinen näin, ei ole mitään valittamista, oli tämä tyytyväisyys jollekin ongelma ja tai naurun ja mitätöimisen tarpeen aihe, ei kiinnosta.
Niin, Windows Vista onkin ihan tunnetusti juuri yksi surkeimpia Windows-käyttiksiä eli ei voi mitenkään verrata myöhempiin Windows-versioihin. Windows Vistakaan ei enää myöhemmin ollut enää ihan niin huono jos siihen oli asentanut kaikki mahdolliset päivitykset ensin.
Kuinka monta kertaa sinä annat vetää itseäsi nenästä ennen kuin viisastut? Minä menin halpasn aika monesti. Windows myi paskaa kerta toisensa jälkeen ja aina seuraavan piti olla jotain parasta. No, ei ollut. En osta koskaan enää yhtään Windows-tuotetta kuten en osta toista kertaa mitään huonoa tuotetta tai mene huonon palvelun pailkoihin. Minä en ole enää paskojen tuotteiden maksava betatestaaja oli kyseessä auto tai tietokone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on nykyään urbaania legendaa. Muiden valmistajien huippumalleissa kestää akku kahvilassa istuskelun.
Chromebookeissa akku kestää jotain 12h ja yhtä hyödytön kuin macbook paitsi, että maksaa tonnin vähemmän.
Mitä sen on väliä onko valmistajiensa huippumalleja vai ei kun konepellin alla on samat tai paremmat osat? Etkö lukenut tuota tivin artikkelia? Macissä on samat osat kun 4v sitten. 4v tietotekniikassa vastaa samaa kun hyppäis hevosen kyydistä auton kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen on väliä onko valmistajiensa huippumalleja vai ei kun konepellin alla on samat tai paremmat osat? Etkö lukenut tuota tivin artikkelia? Macissä on samat osat kun 4v sitten. 4v tietotekniikassa vastaa samaa kun hyppäis hevosen kyydistä auton kyytiin.
Eli kerrotko, mitä se sitten käytännössä on? Miten sinun elämäsi parantuu tämän vuoden osilla? Ostatko uuden koneen joka neljäs vuosi vai ehkäpä vaikka joka vuosi?
Itselläni Windows on toiminut erittäin hyvin Windows 7-versiosta lähtien. Sitä ennen oli aika paljon erilaisia ongelmia. Ja nykyisin on käytössä Windows 10. Eka käyttämäni windows oli windows 3.0. Mitään kaatuiluja en muista pitkiin aikoihin. Joitain jumituksia (lähinnä Chrome-selain) on joskus harvoin ollut, nekin olen saanut puretuksi task managerilla. Suorituskyky on ollut erinomainen myöskin Windows 7 -versiosta lähtien.