Miksi kahviloissa lähes kaikki läppärit on macbookkeja?
Mutta sitten muualla ja toimistolla ole yhtään Mckirjaa. Vai oonko mä aina kahvilassa ollessa jossain salaisessa mb kokoontumisessa?
Kommentit (66)
Niin, miksei voi olla yhtä hyvin Zenbookeja?
Koska ihmiset kuvittelavt olavansa jotenkin trendikkäitä, cooleja ja muiden yläpuolella ostaessaan Aplen ylihinnoiteltuna tilpehöörejä ja istuessaan trendikahviloissa ylihintaisia kahvikupposiaan juomassa.
Applen tuotteet ja kaffelassa istuskelu kuuluu tietyntyyppisien ihmisten arvomaailmaan.
Acerin omistajat juovat juhlamoccansa kotisohvalla.
Koska toimistolla käytetään Microsoftin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Applen tuotteet ja kaffelassa istuskelu kuuluu tietyntyyppisien ihmisten arvomaailmaan.
Acerin omistajat juovat Saludoa...
Yliopistollakin Helsingissä on valtaosalla macit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Acerin omistajat juovat juhlamoccansa kotisohvalla.Acerin omistajat juovat Saludoa...
Mistä lähtien Juhla Mokka on ollut jotain eliittikahvia?
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset kuvittelavt olavansa jotenkin trendikkäitä, cooleja ja muiden yläpuolella ostaessaan Aplen ylihinnoiteltuna tilpehöörejä ja istuessaan trendikahviloissa ylihintaisia kahvikupposiaan juomassa.
Voi voi kun taas jotain pikkusieluista ottaa toisen Apple tuotteet päähän. Itse ainakin käytän macbookkia koska se on vain omasta mielestä hyvä kona.
Koskan niitä mennään esittelemään sinne.
Sosiaalisen arvon kohottaminen ei noilla kuitenkaan nykyään oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Acerin omistajat juovat juhlamoccansa kotisohvalla.Acerin omistajat juovat Saludoa...
Niin kai sitten...mulla on Samsung, Moccamaster ja Presidenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksei voi olla yhtä hyvin Zenbookeja?
Zenbook ei päälisin puolin edes eroaisi Macbookista muulla kun, että ompun kuva puuttuu. Sisällä siinä tosin on parempaa osaa kuin ompussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun taas jotain pikkusieluista ottaa toisen Apple tuotteet päähän. Itse ainakin käytän macbookkia koska se on vain omasta mielestä hyvä kona.
Tunnistan sinussa markkinoinnin uhrin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, itselläni on Macbook Pro, iPhone 6S Plus ja iPad Pro asetettu näyttävästi muiden nähtäville kun hörpin Blue Mountain-kahvia ☕
Se on niin julmetun ylihintainen että sitä pitää esitellä kahvilassa että kaikki näkee sen. Muut saa tehtyä hommat tehokkaammin muualla ja panostaa sosiaalisiin suhteisiin kahviloissa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kolmen tonnin predatorin omistajaa ei kiinnosta juoko se macbook airin käyttäjä capuchinoa vai lattea kun predatorin omistajalla on oma espresso keitin
Ne joilla on joku rasvaläikkäinen vanha ja halpa perusläppäri, on niin säästeliäitä että ne juo kahvinsa itse tehtynä kotonaan, jossa kukaan ei heitä näe.
Apple-läppäristit käyttää rahaa muihinkin hienoihin juttuihin, kuten nyt siihen kahviin. Ja jos eivät aiemmin käyttäneet, niin nyt kun on uusi hieno läppäri, niin mitäpä iloa siitä olisi siellä kotipöydän ääressä, kun sen kanssa voi käydä kahvilassa näytillä?
Näyttelykappaleitahan ne mäkit on. Työkalut on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin julmetun ylihintainen että sitä pitää esitellä kahvilassa että kaikki näkee sen. Muut saa tehtyä hommat tehokkaammin muualla ja panostaa sosiaalisiin suhteisiin kahviloissa.
Pitäisiköhän tehdä vastaisku ja pistää Panasonicin Toughbook tai Getac:in vastaava kahvilan pöydälle.
Voisi sitten vaikka huolimattomasti kaataa kahvin koneen päälle ja huuhdella sen vesilasillisella.
Ovat siis huomattavasti mäkkejä kalliimpia.
Helppo ylläpidettävä ja ei ime viruksia.
Ni ja jos mä ostan mun suunnitellun acerin läppärin ni saanko mä paikalliseen coffee houseen tulla sen kanssa?