Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttivatko naiset kutittamisesta

Vierailija
06.08.2016 |

Internetissä pyörii kutitusvideoita, naiset ovat kutittamisen kohteena. Nauttivatko naiset oikeasti kutittamisesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin söpöä painaa nainen patjaan ja kutittaa vasten tahtoa. Sitten tuhisevat suuttuneina ärrimurreina, naiset ovat niin hellyyttäviä vihaisina mutrusuina =)

M31

Mun mies piti kans mua hellyttävänä mutrusuuna ja kutitteli ilman lupaa ja jopa, vaikka selkeästi kielsin ja kiljuin. Inhoan kutittamista, se sattuu. Pari ekaa kertaa vain kihisin kiukusta jälkeenpäin, mutta kun hän vain jatkoi ja olin jo ihan hädissäni, kolmannella kerralla iskin häntä nyrkillä naamaan. Sen jälkeen mies tuhisi suuttuneena ärrimurrina hellyttävästi ja on sittemmin jättänyt minut rauhaan.

Pakkohan siinä on puolustaa itseään jos toinen riistää vapauden ja kiduttaa. Minäkin olisin tutustuttanut äijän rystysiini, jos tuollaista tekisi. Saamarin pervot.

Vierailija
22/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin söpöä painaa nainen patjaan ja kutittaa vasten tahtoa. Sitten tuhisevat suuttuneina ärrimurreina, naiset ovat niin hellyyttäviä vihaisina mutrusuina =)

M31

Olet ällöttävä. Juu, mustakin olisi kivaa leikkiä naisen kanssa noin, mutta naisen suostumuksella. Nainen ei ole lelu.

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutitus ei ole oikeasti niin paha asia. Se vain naurattaa.

Vierailija
24/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutittaminen naurattaa?

Vierailija
25/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki maailman naiset nauttivat kutittamisesta. Muita yhtä "viisaita" kysymyksiä?

Vierailija
26/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kutittaminen kertoo välittämisestä, rakkaudesta, ja ihastumisesta.

Vierailija
27/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän jalkapohjien hellästä kutkutamisesta ja kaikesta hieromisesta ja muistan että jopa lapsena pyysin usein äitiäni kutkuttamaan jalkapohjiani ennen nukkumaan menoa kun se tuntui niin hyvältä :) kaikesta hieronnasta olen aina tykännyt ja koulussa lempijuttuni liikunnassa oli hierontapiirit.

Se taas jos toinen työntää sormensa esim. Kylkiluideni alle ei ole kivaa. Mieheni harrastaa tätä samoin kuin tökkimistä (jotain outoa nautintoa saa, mutta minä suutun ja huudan). Pitää ehkä joku kerta sitten läimäistä naamaan jos osaa sen jälkeen olla tökkimättä.

N26

Vierailija
28/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en helvetissä nauti. Mua kutitetaan ihan omalla vastuulla, saattaa meinaan tulla potkua ja lyöntiä ihan automaattisesti.

Väkivaltainen hullu!

Vierailija
29/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en helvetissä nauti. Mua kutitetaan ihan omalla vastuulla, saattaa meinaan tulla potkua ja lyöntiä ihan automaattisesti.

Väkivaltainen hullu!

Väkivaltaa on myös väkisin kutittaminen. Silloin sitä vaan pistää vastaan ihan automaattisesti vaikka ei tarkoittaisi olla väkivaltainen.

Vierailija
30/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
31/32 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ja rakastan samaan aikaan :) N19

Vierailija
32/32 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut lapsillekin, että minun kutittamiseni on KIELLETTYÄ, koska saatan oikeasti huitaista refleksinä. Lapset tykkäävät kutittamisesta mutta minä en. 

Eksä saattoi kutittaa niin kauan ja kovaa että itkin ja nauroin samaan aikaan. Se oli kidutusta ja tyypillä oli hauskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän