Nauttivatko naiset kutittamisesta
Internetissä pyörii kutitusvideoita, naiset ovat kutittamisen kohteena. Nauttivatko naiset oikeasti kutittamisesta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpöä painaa nainen patjaan ja kutittaa vasten tahtoa. Sitten tuhisevat suuttuneina ärrimurreina, naiset ovat niin hellyyttäviä vihaisina mutrusuina =)
M31
Olet ällöttävä. Juu, mustakin olisi kivaa leikkiä naisen kanssa noin, mutta naisen suostumuksella. Nainen ei ole lelu.
M28
Kutitus ei ole oikeasti niin paha asia. Se vain naurattaa.
Kyllä, kaikki maailman naiset nauttivat kutittamisesta. Muita yhtä "viisaita" kysymyksiä?
Naisen kutittaminen kertoo välittämisestä, rakkaudesta, ja ihastumisesta.
Minä pidän jalkapohjien hellästä kutkutamisesta ja kaikesta hieromisesta ja muistan että jopa lapsena pyysin usein äitiäni kutkuttamaan jalkapohjiani ennen nukkumaan menoa kun se tuntui niin hyvältä :) kaikesta hieronnasta olen aina tykännyt ja koulussa lempijuttuni liikunnassa oli hierontapiirit.
Se taas jos toinen työntää sormensa esim. Kylkiluideni alle ei ole kivaa. Mieheni harrastaa tätä samoin kuin tökkimistä (jotain outoa nautintoa saa, mutta minä suutun ja huudan). Pitää ehkä joku kerta sitten läimäistä naamaan jos osaa sen jälkeen olla tökkimättä.
N26
Vierailija kirjoitti:
No en helvetissä nauti. Mua kutitetaan ihan omalla vastuulla, saattaa meinaan tulla potkua ja lyöntiä ihan automaattisesti.
Väkivaltainen hullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en helvetissä nauti. Mua kutitetaan ihan omalla vastuulla, saattaa meinaan tulla potkua ja lyöntiä ihan automaattisesti.
Väkivaltainen hullu!
Väkivaltaa on myös väkisin kutittaminen. Silloin sitä vaan pistää vastaan ihan automaattisesti vaikka ei tarkoittaisi olla väkivaltainen.
Vihaan ja rakastan samaan aikaan :) N19
Olen sanonut lapsillekin, että minun kutittamiseni on KIELLETTYÄ, koska saatan oikeasti huitaista refleksinä. Lapset tykkäävät kutittamisesta mutta minä en.
Eksä saattoi kutittaa niin kauan ja kovaa että itkin ja nauroin samaan aikaan. Se oli kidutusta ja tyypillä oli hauskaa.
Pakkohan siinä on puolustaa itseään jos toinen riistää vapauden ja kiduttaa. Minäkin olisin tutustuttanut äijän rystysiini, jos tuollaista tekisi. Saamarin pervot.