Nauttivatko naiset kutittamisesta
Internetissä pyörii kutitusvideoita, naiset ovat kutittamisen kohteena. Nauttivatko naiset oikeasti kutittamisesta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei sen enempää kuin miehetkään.
Vähän epämääräinen väite koska naisen hermosto on erilailla muotoutunut. Joten eroja on.
Mä suutun ihan helvetinperkeleesti kutittamisesta. Se on KIDUTUSTA! Olen jopa käynyt hieman väkivaltaiseksi kutittajaa kohtaan. Onneksi mieheni vihdoin oppi, ettei mua kannata kutittaa.
Olen nainen ja vihaan kutittamista.
Naiset reagoivat eri tavoin koskemiseen kuin miehet.
No minä en ainakaan. Lähinnä ärsyynnyn ja suutun..
Kaulan alue on mulla se herkin kohta kutitukselle ja kerran mies yllätti ja kutitti kaksin käsin takaa päin. Refleksinomaisesti huitaisin ja miehellä oli poski turvoksissa. Minuun kutitus oikeasti sattuu.
Kutitusvideoita löytyy netistä, ihmettelen miksi joku suostuu jalkapohjien kutittamiseen ja kohdehenkilöllä on sukkahousut jalassa?
Minä nautin mieheni kutittamisesta.
Saatan tirvaista turpaan jossei joku usko mun pyyntöä lopettaa kutittaminen. En voi sille mitään, kutitus on niin kidutusta että en hallitse enää itseäni jos joku ei ymmärrä omaa parastaan.
En nauti. Jos mua kutitetaan, potkaisen.
En nauti, inhoan sitä. Miehestä se oli muka alkujaan hauskaa, mutta on oppinut sitten.
Minä kutittelen vaimoani hellästi, kutittelen sormenpäillä, höyhenillä, ja silkkiliinalla. Vaimo tykkää, ei suutu.
Vain jos miehen parta kutittelee kaulallani.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpöä painaa nainen patjaan ja kutittaa vasten tahtoa. Sitten tuhisevat suuttuneina ärrimurreina, naiset ovat niin hellyyttäviä vihaisina mutrusuina =)
M31
Mun mies piti kans mua hellyttävänä mutrusuuna ja kutitteli ilman lupaa ja jopa, vaikka selkeästi kielsin ja kiljuin. Inhoan kutittamista, se sattuu. Pari ekaa kertaa vain kihisin kiukusta jälkeenpäin, mutta kun hän vain jatkoi ja olin jo ihan hädissäni, kolmannella kerralla iskin häntä nyrkillä naamaan. Sen jälkeen mies tuhisi suuttuneena ärrimurrina hellyttävästi ja on sittemmin jättänyt minut rauhaan.
Minkä muun tahansa paikan hellä sormenpäillä kutittelu tuntuu ihan kivalta, mutta mun jalkapohjiin ei kosketa. Silloin on ihan itse vastuussa seurauksista jos ei ymmärrä sanaa ei, sillä se tuntuu aivan sietämättömältä. Ihmiset on tässäkin asiassa tosi erilaisia. Mun mies taas ei kutia ollenkaan.
Kutittelu on kivaa, naisen jalkapohjat. Nam.
Väkisin kutittaminen kielloista huolimatta on rinnastettavissa väkivaltaan.
Ei sen enempää kuin miehetkään.