Mitä pientä jäynää olette tehneet ihmisille?
En tarkoita siis mitään todella ikävää, esim. tavaran varastamista tai tuhoamista.
Itse annoin rasittavalle kälylle "epähuomiossa" haaleaa vettä teevedeksi, koska tiedän hänen vihaavan teetä, joka ei ole kiehuvan kuumaa.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Lisää, Lisää!
-Ap
Ihme sadisti tämä Ap.
Yhtenä päivänä nostin tänne AV:lle valtavasti vanhoja keskusteluja ja kaikkiin uusiin keskusteluihin kommentoin "eka", kun olin ensimmäinen kommentoija. Harmi, ettei kukaan tehnyt aloitusta ärsyttävästä eka-trollista tai aiheiden nostajasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että tälläinen keskustelu saatiin tänne pitkästä aikaa!
Sain kuulla mieheni pettäneen minua siskoni kanssa, joten viettelin siskon miehen. Eikä sisko tiedä tästä vielä mitään.
Mitäs sitä tähän jättämään, nyt vain koko suku naimaan ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä päivänä nostin tänne AV:lle valtavasti vanhoja keskusteluja ja kaikkiin uusiin keskusteluihin kommentoin "eka", kun olin ensimmäinen kommentoija. Harmi, ettei kukaan tehnyt aloitusta ärsyttävästä eka-trollista tai aiheiden nostajasta.
Miten tämä liittyy aiheeseen? Tee oma ketjusi.
Laitoin teippiä vesihanaan. Äidin vaatteet kastuivat.
Vaimoni oli 90-luvulla pimeissä hommissa. Soitin hälle olevani verotoimistosta.
Laitoin vieriviereen makarooneja wc renkaan alle, kamala räsähdys kun mies istahti pytylle, luuli että pönttö hajoaa alleen :D Makaroonit siellä vain meni rikki kaikki samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Antanu useamman kerran mummon tai papan nukkua pissassa ainakin puoli tuntia ennenkun vaihdoin vaipat. Moraaliton teko sinänsä jonkun mielestä, mutta piti ajatella muitakin asukkaita; eli tehdä kierto ensin ja sitten vasta herättää tämä pissinen ihminen, koska sellaisen kuivittamisessa menee äkkiä vartti ja mitä aamumpaan mennään, sitä herkemmin ihmiset herää käynteihin ja jää hereille..sitten ne ovat aamuvuorolle kiukkusia😬
Ja kierto taasen oli minusta parempi tehdä ensin, jottei kukaan ole vaikka kaatunut tms ja en ole saanut hälytystä asiasta. Aina ei ole sähkölaitteisiin luottamista.
Kerro lisää tekemistäsi jäynöistä vanhuksia kohtaan. Moraaliton käsitys sulla jäynöistä ja töistäsi, ei naurata.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2629262/mummo_joutui_vuodeosastolle_pahan
Vierailija kirjoitti:
Laitoin vieriviereen makarooneja wc renkaan alle, kamala räsähdys kun mies istahti pytylle, luuli että pönttö hajoaa alleen :D Makaroonit siellä vain meni rikki kaikki samaan aikaan
Muistan tehneeni itse saman!
Uusimpiin perseilyihini kuuluvat mm. suolan laitto sokeripurkkiin ja likaisten alusvaatteiden takaisin kaappiin laitto.
Miehelläni on tapana vääntää vissy- ja limupullot tooooodella tiukalle. Niitä saa kädet kipeänä vääntää auki.
Kerran liimasin kiinni yhden puoliksi juodun limupullon ja laitoin pullon viattomasti takaisin jääkaappiin. Kyllä nauratti katsella, kun mies yritti irvistellen vääntää pulloa auki!
Saako kertoa mitä tehty itselle? Itse kuuntelin yhteen aikaan ulkomaalaisia radioasemia myöhään yöhön, eikä mulla ollut kuulokkeita. Veli, jonka huone oli vieressä, kosti laittamalla herätyskellon sänkyni alle soimaan klo 3 yöllä.
Tein miehelle evästä, käytin kissanruokaa tonnikalan sijasta, kun oli tonnikalan unohtanut ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako kertoa mitä tehty itselle? Itse kuuntelin yhteen aikaan ulkomaalaisia radioasemia myöhään yöhön, eikä mulla ollut kuulokkeita. Veli, jonka huone oli vieressä, kosti laittamalla herätyskellon sänkyni alle soimaan klo 3 yöllä.
Saa kertoa!
-Ap
En pysähdy silloin tällöin pysäkille, vaikka sielä olisi huitojia. Kivaa pientä jäynää. Jos tulee palaute niin sanon etten muista. Samaten viimme hetken juoksijoille on kiva tehdä vähän jäynnää. ;). Tulee hyvä mieli. T: bussikuski
Näin kouluaikaisen kiusaajani kaupassa tutkimassa jotain pesuainehyllyä. Tällä oli sellainen avonainen käsilaukku maassa minne pystyi ihan helposti heittämään jotain sisään. Kävelin ohi, viskasin sinne tonnikalapurkin ja kävin vinkkaamassa kassalle että joku epäilyttävä blondi tunki jotain laukkuunsa. :)
Kusin eksän auton päälle talvella.
Mies petti. Hieroin hammasharjaansa pillussani jossa herpes, uudella naisella toivottavasti kohta sama tauti.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut tämän uhriksi jo kahtena apillipäivänä peräkkäin . Ekan kerran luulin että juuri vaihdettu pytyn rengas hajoaa :D
Naapurin ujo rillipäinen ukko kävi nelisen vuotta sitten kesällä pari kertaa aivan umpikännissä vittuilemassa kun en lähteny sen kans treffeille. Sen verran paljon otti hermoon tämä räyhääminen, että heitin kissankusta sen ulko oveen( mulla oli siis kollikissa silloin ja pissitin sen laatikkoon ilman hiekkaa tätä varten)...sitten kävin kaverin kans huvikseen ongella yhtenä iltana ja heitin saaliiks saadun ahvenen sen kämpän yläpuoliseen räystääseen, yks helvetin kuuma kesäpäivä kaadoin kirnupiimää sen auton tuulettimen ritilästä sisään muutaman desin kauppareissun jälkeen...ja kun vihdoin alko olemaan yöpakkasia kävin laittamassa sen oven avaimen reikää pienen "jääpuikon". Sillon se joutu jäämään toisen naapurinsa luo yöks, kun ei saanu kännissä ovea auki😝 Mutta ihan ansaitsi kyllä kaiken tämän...oli sellanen kirvesmurhaajan näkönen 35v mies🤓
...ai niin treffeille en lähteny koska seurustelin jo sillon mieheni kanssa, muttei vielä asuttu yhessä😀
Lisää, Lisää!
-Ap