Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pientä jäynää olette tehneet ihmisille?

Pryysi
06.08.2016 |

En tarkoita siis mitään todella ikävää, esim. tavaran varastamista tai tuhoamista.

Itse annoin rasittavalle kälylle "epähuomiossa" haaleaa vettä teevedeksi, koska tiedän hänen vihaavan teetä, joka ei ole kiehuvan kuumaa.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjia tarinoita porukalla, liekö perää.

Itse myös tapasin entisen kiusaajani sukujuhlissa, ollaan pikkupikkuserkkuja. Piilotin hänen uudet kenkänsä rappujen alla, ja tästä epäiltiin hänen avokkiaan.

Vierailija
42/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei voi sietää kalaa. Olimme lomalla Egyptissä, ja minä ainoana kielitaitoisena tilasin ruokamme. Tilasin miehelleni kalaa koska ei osannut itse päättää mitä ottaa ja hänellä ei ollut siitä mitään aavistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut oli kutsuttu vanhan "ystävän" juhliin. Ei koskaan pitänyt mitään yhteyttä, en mennyt juhliin ja kolme viikkoa sen jälkeen hän kysyi miksi en tullut juhliin. Vastasin, että on soittanut väärään numeroon, pahoitteli kovasti. Ei siis ilmeisesti äänestä tunnistanut, eikä ole siitä akasta sittemmin kuulunut.

Vierailija
44/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pientä jäynää"? Pahoinpitelyn yrityksiä, omaisuuden tuhoamista, alhaiseen työpaikkakiusaukseen mukaan menemistä, valta-aseman väärinkäyttöä... Koko ketjussa ei ole kuin kourallinen oikeasti hauskoja, harmittomia piloja eli jäyniä.

Vierailija
45/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pientä jäynää"? Pahoinpitelyn yrityksiä, omaisuuden tuhoamista, alhaiseen työpaikkakiusaukseen mukaan menemistä, valta-aseman väärinkäyttöä... Koko ketjussa ei ole kuin kourallinen oikeasti hauskoja, harmittomia piloja eli jäyniä.

Nimenomaan. Herpeksen levittelyt ja pihan liukastamiset kuulostavat jo vaarallisille.

Itse en ole ollut missään suuressa mukana, mitä nyt muutamia pilapuheluita soitellut.

Vierailija
46/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on todella kova pieremään. Tämä nyt ei ole varsinainen jäynä, mutta olin hänelle ilmoittamatta pyytänyt työkaverini kylään. Heti ovesta sisään päästyäni mies huutaa, kuinka kova vessahätä hänellä on peräpäälliset sinfoniat soiden. Kaverini meinasi tukehtua kahviinsa.

Vierailija
47/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin työkaverini tuolinpehmusteen alle pierutyynyn.

Vierailija
48/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huurrustuttanut naapurin talon- ja autonikkunoita sumupullolla.

Vierailija
49/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehen työhuoneen täyteen post-it lappuja. Sain inspiraationi netistä.

Vierailija
50/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tarkoituksella ottaa eväät piknikille. Vaimo oli ihan hiilenä.

Vierailija
51/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omegle-verkkopalvelussa sovin treffit täysin tuntemattoman teksasilaisen miehen kanssa. Sanomattakin selvää, että en mennyt teksasiin asti, jälkikäteen tosin hiukan kadun tätä.

Vierailija
52/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en löytänyt yhtäkään hauskaa juttua tästä. Luin melkein kaikki läpi, jonkinlaisen kamalan lumouksen vallassa ja ajattelin, että kuinka helvetin tyhmiä, matalamielisiä ja lapsellisia otuksia sitä onkaan. Huumori on hieno laji, ei se ole tarkoitettu tolloille.

Vierailija
53/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin anopille hänen syntymäpäivänään tahallaan huonoja ruusuja. Lehdet tippuivat juhlien aikana.

Vierailija
54/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että tälläinen keskustelu saatiin tänne pitkästä aikaa!

Sain kuulla mieheni pettäneen minua siskoni kanssa, joten viettelin siskon miehen. Eikä sisko tiedä tästä vielä mitään.

Vaihdoit hyvän seksin huonoon? Jäynä kohdistui itseesi.

Vierailija
55/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pryysi kirjoitti:

En tarkoita siis mitään todella ikävää, esim. tavaran varastamista tai tuhoamista.

Itse annoin rasittavalle kälylle "epähuomiossa" haaleaa vettä teevedeksi, koska tiedän hänen vihaavan teetä, joka ei ole kiehuvan kuumaa.

Kumpihan teistä on rasittava?

Vierailija
56/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan ymmärrä keppostelua ellei se ole hyvää ajatellen, toisen ilostuttamista varten. Esim kaupassa kassa pakkaa kassiin mukaan jotain pientä kivaa jonka huomaa vasta kotona tms

Vierailija
57/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko makasi pahassa krapulassa. Ovelle tuli Jehovan todistajia ja käskin niiden mennä makkariin, jossa olisi yksi potentiaalinen käännytettävä 😬

Vierailija
58/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huurrustuttanut naapurin talon- ja autonikkunoita sumupullolla.

Tiesitkö että tuosta voisit saada sakot?

Vierailija
59/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin tarkoituksella ottaa eväät piknikille. Vaimo oli ihan hiilenä.

Oi miten ihana mies, not!

Toivottavasti microkikkeliisi tarttuu spitaali ja se putoaa pois, ihan vaan läpällä. Juu nou!

Vierailija
60/115 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ymmärtää, muuta en ymmärrä antaa.. Hehe miehiä on kiva kiusata ;) ei siis mitään vakavaa vaan flirttailua vaan, kivaa katsoa kun miesten kierrokset nousee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi