Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pientä jäynää olette tehneet ihmisille?

Pryysi
06.08.2016 |

En tarkoita siis mitään todella ikävää, esim. tavaran varastamista tai tuhoamista.

Itse annoin rasittavalle kälylle "epähuomiossa" haaleaa vettä teevedeksi, koska tiedän hänen vihaavan teetä, joka ei ole kiehuvan kuumaa.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en ole tehnyt. En mielestäni todella kurjaa tehdä yhtään mitään keljua toiselle, ja tuo teetemppukin on säälittävä. Vähän kunnioitusta toisille ihmisille, kiitos.

Vierailija
2/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pryysi kirjoitti:

En tarkoita siis mitään todella ikävää, esim. tavaran varastamista tai tuhoamista.

Itse annoin rasittavalle kälylle "epähuomiossa" haaleaa vettä teevedeksi, koska tiedän hänen vihaavan teetä, joka ei ole kiehuvan kuumaa.

Karmat sinulle. Teit nimittäin kälyllesi palveluksen. Tee kuuluukin hauduttaa haaleahkossa vedessä, ei kiehuvan kuumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anopille lahjaksi saippuaa. Haisee aina niin pahalle, hih.

Vierailija
4/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista. Nyt ihan viime aikoina pari jäynää on päässyt lehtiin saakka. T. Terhi Kiemungi

Vierailija
5/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pryysi kirjoitti:

Karmat sinulle. Teit nimittäin kälyllesi palveluksen. Tee kuuluukin hauduttaa haaleahkossa vedessä, ei kiehuvan kuumassa.

Eikö ap sanonut kälyn haluavan teensä nimenomaan kuumana? Vaikka tee kuuluu todellakin hauduttaa haaleassa vedessä.

Omat keljuiluni ovat mielestäni aika vaatimattomia. Tahallinen juhlien välttely, kutsumatta kylään tuleminen ja lapsena omenavarkaissa käynti.

Vierailija
6/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista. Nyt ihan viime aikoina pari jäynää on päässyt lehtiin saakka. T. Terhi Kiemungi

Kiemunki. 

Vierailija
7/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pryysi kirjoitti:

Eikö ap sanonut kälyn haluavan teensä nimenomaan kuumana? Vaikka tee kuuluu todellakin hauduttaa haaleassa vedessä.

Omat keljuiluni ovat mielestäni aika vaatimattomia. Tahallinen juhlien välttely, kutsumatta kylään tuleminen ja lapsena omenavarkaissa käynti.

Tämä taitaa mennä jo ap:n mainitsemaan varastamiseen!

Vierailija
8/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin isolla porkkanalla, sitten pesin ja kuorin sen ja raastoin bolognesekastikkeeseen josta tein rakkaalleni lasagnea.

Vierailija
9/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboin isolla porkkanalla, sitten pesin ja kuorin sen ja raastoin bolognesekastikkeeseen josta tein rakkaalleni lasagnea.

Jäynää todellakin. Mutta myös tosi ällöä.

Itse olen sulattanut ja pakastanut uudestaan jääteloa useita kertoja ja tarjonnut sitten ystävättärelle joka aina tarjoaa minulle vain hapansilliä.

Vierailija
10/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oli vitun hyvää!

Vierailija
11/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että tälläinen keskustelu saatiin tänne pitkästä aikaa!

Sain kuulla mieheni pettäneen minua siskoni kanssa, joten viettelin siskon miehen. Eikä sisko tiedä tästä vielä mitään.

Vierailija
12/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanu useamman kerran mummon tai papan nukkua pissassa ainakin puoli tuntia ennenkun vaihdoin vaipat. Moraaliton teko sinänsä jonkun mielestä, mutta piti ajatella muitakin asukkaita; eli tehdä kierto ensin ja sitten vasta herättää tämä pissinen ihminen, koska sellaisen kuivittamisessa menee äkkiä vartti ja mitä aamumpaan mennään, sitä herkemmin ihmiset herää käynteihin ja jää hereille..sitten ne ovat aamuvuorolle kiukkusia😬

Ja kierto taasen oli minusta parempi tehdä ensin, jottei kukaan ole vaikka kaatunut tms ja en ole saanut hälytystä asiasta. Aina ei ole sähkölaitteisiin luottamista.

Vierailija
13/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli krapulan takia vatsa kuralla, enkä vienyt hänelle vessaan lisää paperia hänen toiveensa vastaisesti. Hän lupasi tulevansa hakemaan minut illanistujaisista, mutta päätti juoda ja ei voinut hakea. Siksi tämän tempun tein.

Vierailija
14/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini kaatoi puun pihallemme, joten seuraavana talvena vein vettä keskellä yötä hänen pihalleen. Päivitteli viikon päästä pihan ollen tosi liukas ja kaatuneensa kerran.

Vierailija
15/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluasunnossa tuli kakarana tehtyä kämppiksen kanssa kiusaa toiselle kämppikselle. Syytäkin oli sillä teki elämästämme epämukavan lisäksi myös jopa vaarallista kun valehteli jatkuvasti + elätti huomattavasti vanhempaa ja väkivaltaista miesystäväänsä soluasunnossamme.

Uitimme hänen hammasharjansa viemärissä ja suolakurkut vessanpöntössä. Seurasimme myös vierestä kun söi kyseisiä kurkkuja.

Piilotimme hänen huoneeseensa kaikenlaista haisevaa esim. kissanruokaa maton alle. Yöpöydällä olleeseen vesipulloon vaihdoimme veden kissankupista.

Nykyään asia lähinnä kaduttaa mutta onneksi ei tullut mitään seurauksia. Siis tälle kiusaamallemme kämppikselle esim. niistä suolakurkuista. Olisi voinut saada vaikka ruokamyrkytyksen :(

Vierailija
16/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimiston siivoojalle oli huomautettu että pyrkisi siivoamaan siten ettei häiritsisi niin paljon meitä muita, mutta ei tuntunut tehoavan. Tomera & yltiöpositiivinen vanhempi täti. Hänellä oli sellainen pesuainepurkki mitä piti dramaattisesti töräytellä kuin mitäkin ketsuppipurkkia. Menin kerran löysäämään salaa korkkia ja seuraavalla kerralla kun hän puristi purkkia lensi pesuainetta joka puolelle. Kauhea sotku toimiston keittiössä. Oli kyllä punainen naamasta kun tultiin sihen koko porukalla taivastelemaan :D

Vierailija
17/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin tuli ihan hullu eukko. Raivosi ja haastoi riitaa ihan kaikesta. Yksi päivä ihan pokkana kyseli multa, että oonko huomannut, että mun mielialat vaihtelee tosi nopeasti ja ihan hyvällä vaan halusi ilmoittaa, että voin hakea apua itselleni. Sama akka kahvihuoneessa kirkkain silmin sanoi, että kaikkien ei vaan kuulu saada lapsia, kun toinen työkaveri kyseli miten lapsettomuushoidoissa meni. Tällä akalla itellään muutama lapsi junan alle hypänneen narkkarin kanssa.

Nooo sitten vikana työpäivänä huomasin vessassa sen akan työkengät. Sylkäsin niihin molempiin sisälle. Myöhemmin kadutti. Olisi pitänyt paskantaa niihin, kun olis ollu vika mahdollisuus.

Vierailija
18/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli harrastettua vähän kaikenlaista. Teininä lomalla ollessa avasin siskon bikinien yläosan hänen ottaessaan aurinkoa. Ei huomannu mitään ja kun sisko nousi niin äiti ei ollut tyytyväinen.

Vierailija
19/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni oli tulossa koe koulussa. Hän oli varastanut mun keksit, niin mä sit piilotin sen koulukirjat. Tulos oli odotetun mukainen.

Vierailija
20/115 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin naapurin grillikatokseen, täys mulkku koko ukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan