Mitä pientä jäynää olette tehneet ihmisille?
En tarkoita siis mitään todella ikävää, esim. tavaran varastamista tai tuhoamista.
Itse annoin rasittavalle kälylle "epähuomiossa" haaleaa vettä teevedeksi, koska tiedän hänen vihaavan teetä, joka ei ole kiehuvan kuumaa.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Unohdin tarkoituksella ottaa eväät piknikille. Vaimo oli ihan hiilenä.
Eikö itseäsi haitannut ollenkaan, kun ei ollut mitään syötävää?
Kiersin koulussa ketsuppipullon korkin löysälle, seuraava pursottaja sattuikin olemaan opettaja, joka ravistaessa pulloa alaspäin sai osan sisällöstä housuilleen asti.
Vierailija kirjoitti:
Masturboin isolla porkkanalla, sitten pesin ja kuorin sen ja raastoin bolognesekastikkeeseen josta tein rakkaalleni lasagnea.
Mitä jäynää tossa nyt oli, jos kerran pesit sen?
Vierailija kirjoitti:
Naapurini kaatoi puun pihallemme, joten seuraavana talvena vein vettä keskellä yötä hänen pihalleen. Päivitteli viikon päästä pihan ollen tosi liukas ja kaatuneensa kerran.
Naapurisi olisi voinut loukkaantua vakavasti tai jopa kuolla. Kun heillä vielä olisi sattunut olemaan jokin kamera kuvaamassa pihan tapahtumia, niin olisit joutunut korvauksiin. Monella on kamera pihalla.
Laitoin vessanpöntön kannen alle keittämätöntä makaronia. Mieheni istui ja säikähti että pöntön kansi meni rikki.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei voi sietää kalaa. Olimme lomalla Egyptissä, ja minä ainoana kielitaitoisena tilasin ruokamme. Tilasin miehelleni kalaa koska ei osannut itse päättää mitä ottaa ja hänellä ei ollut siitä mitään aavistusta.
Et taida välittää miehestäsi. Tuo oli tosi ilkeää. Vähentää luottamusta tosi paljon. Jos minulle tehtäisiin noin, miettisin suhteen lopettamista, koska mitä tahansa näemmä voisi sattua juuri silloin, kun olen itse avuton.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena tuli harrastettua vähän kaikenlaista. Teininä lomalla ollessa avasin siskon bikinien yläosan hänen ottaessaan aurinkoa. Ei huomannu mitään ja kun sisko nousi niin äiti ei ollut tyytyväinen.
Hyi, sisarusten välinen kiusanteko on vastenmielistä. Minulla on isosisko, joka lapsuudessa teki monenlaista ikävää minulle. Esim. varhaisessa murkkuiässä saattoi yhtäkkiä tarrata kasvaviin rintoihini, totesi vain, että tarkastaa, miten ne kasvavat. Tällainen jätti jälkensä itsetuntooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena tuli harrastettua vähän kaikenlaista. Teininä lomalla ollessa avasin siskon bikinien yläosan hänen ottaessaan aurinkoa. Ei huomannu mitään ja kun sisko nousi niin äiti ei ollut tyytyväinen.
Hyi, sisarusten välinen kiusanteko on vastenmielistä. Minulla on isosisko, joka lapsuudessa teki monenlaista ikävää minulle. Esim. varhaisessa murkkuiässä saattoi yhtäkkiä tarrata kasvaviin rintoihini, totesi vain, että tarkastaa, miten ne kasvavat. Tällainen jätti jälkensä itsetuntooni.
Jatkan vielä. Erityisen karmiva tapaus oli, kun samainen siskoni lupasi tasata hiusteni latvat. Minulla oli poikkeuksellisen paksut puoliselkään ulottuvat kauniit hiukset. Siskoni oli varmaan kateellinen niistä. Mitään sanomatta hän tarttui hiuksiini ja leikkasi ne juuresta poikki.
En oikein pysty tekemään jäyniä, olen kai liian herkkä sellaiseen. Tietysti sellaiset, joissa toinen ilahtuu ovat kivoja. Kerran tein seuraavaa: Minulla oli laukussani kenkävoidetta, koska olin ajatellut laittaa sitä omiin työpaikan sisäkenkiini. Huomasin naulakossa kengät, jotka olivat todella kulahtaneet. Kiillotin ne kenkävoiteellani. En tiedä, huomasiko omistaja mitään kun laittoi kengät jalkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei voi sietää kalaa. Olimme lomalla Egyptissä, ja minä ainoana kielitaitoisena tilasin ruokamme. Tilasin miehelleni kalaa koska ei osannut itse päättää mitä ottaa ja hänellä ei ollut siitä mitään aavistusta.
Et taida välittää miehestäsi. Tuo oli tosi ilkeää. Vähentää luottamusta tosi paljon. Jos minulle tehtäisiin noin, miettisin suhteen lopettamista, koska mitä tahansa näemmä voisi sattua juuri silloin, kun olen itse avuton.
Meillä kävi niin, että en tiennyt mieheni vihaavan fetajuustoa. Tein ruuan ja hän ei tiennyt ruuassa olevan fetaa. Sli hyvällä ruokahalulla ja siitä asti on fetasta tykännyt, oli siis ollut vain ennakkoluuloja.
Sama kävi parsakaalin kanssa. Oltiin koulussa syömässä ja hän puhui kuinka inhoaa parsakaalia. Olin kuolla nauruun, sillä siinä kasvismakaronilaatikossa jota hän oli juuri hyväksi kehunut, oli murskattuna parsakaalia. No siitä lähtien hän on kaikkea maistanut innolla. Joskus on jopa ihan hyvä kun maistaa jotain tietämättään..
Vierailija kirjoitti:
Ukko makasi pahassa krapulassa. Ovelle tuli Jehovan todistajia ja käskin niiden mennä makkariin, jossa olisi yksi potentiaalinen käännytettävä 😬
Ensimmäinen hauska! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi niin, että en tiennyt mieheni vihaavan fetajuustoa. Tein ruuan ja hän ei tiennyt ruuassa olevan fetaa. Sli hyvällä ruokahalulla ja siitä asti on fetasta tykännyt, oli siis ollut vain ennakkoluuloja.
Sama kävi parsakaalin kanssa. Oltiin koulussa syömässä ja hän puhui kuinka inhoaa parsakaalia. Olin kuolla nauruun, sillä siinä kasvismakaronilaatikossa jota hän oli juuri hyväksi kehunut, oli murskattuna parsakaalia. No siitä lähtien hän on kaikkea maistanut innolla. Joskus on jopa ihan hyvä kun maistaa jotain tietämättään..
Luultavasti tuo kala Egyptissä ei ollut tuollainen tietämättään tapahtunut maistaminen vaan eteen tuli lautanen, jolla pötkötti suuri kalanpala tms.
Mun isällä on ärsyttävä tapa nukahtaa illalla olkkarin sohvalle ja kuorsata siinä kovaäänisesti. Tää oli raivostuttavaa kun vielä asuin kotona, nykyään kyläilen muutaman kerran vuodessa ja olen parin yön yli. Jos iskän herättää niin se murisee jotain ärtyneenä että eikö omassa kodissaan saa nukkua missä haluaa. Nykyään herätän sen aina niin että soitan sen kännykkään niin ettei mun numero näy, se aina ryntää sohvalta ylös vastaamaan muka tärkeään puheluun ja laitan luurin kiinni. Sitten se ihmettelee mitä tapahtui, sama saattaa siis toistua useamman kerran illan aikana eikä tuo tajua kuka soittaa ;)
Ruoasta tuli mieleeni. Mieheni ei voi sietää sianlihaa. Päätin kuitenkin kokeilla, ja grillasin hänelle mehevää sianniskaa. Kysyi jälkikäteen, mitä tämä oli. Vastaukseni jälkeen nykyään syö porsasta, vain grillattuna tosin.
Vierailija kirjoitti:
Ruoasta tuli mieleeni. Mieheni ei voi sietää sianlihaa. Päätin kuitenkin kokeilla, ja grillasin hänelle mehevää sianniskaa. Kysyi jälkikäteen, mitä tämä oli. Vastaukseni jälkeen nykyään syö porsasta, vain grillattuna tosin.
Ja pimeällä, ettei allah näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole minkään sortin musliimi tai maahantunkeutuja, vaan ihan tavallinen suomalainen mies jolla on omanlaisensa ruoka mieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole minkään sortin musliimi tai maahantunkeutuja, vaan ihan tavallinen suomalainen mies jolla on omanlaisensa ruoka mieltymykset.
Älkää kiitos ruvetko lietsomaan rasismia tällä palstalla!
Jäynämäinen temppu, joka ei onneksi onnistunut:
Olin sopinut treffit erään miehen kanssa Helsingin keskustaan. Olin kuitenkin huonolla tuulella ja vastoin periaatteitani päätin, että jos mies ei vastaan odotuksiani, niin kävelen treffipaikan ohitse muina miehinä jäämättä juttelemaan ja jatkamaan treffejä. Niin sitten kävelin paikan ohitse ja huomasin oitis miehen, vilkaisin häntä, päätin kävellä ohitse, mutta mies tunnisti minut ja huikkasi nimeni kuuluvasti. Oli pakko mennä esittäytymään ja treffimme jatkuivat, mies ihastui minuun, minä en häneen. Mutta siitä alkoi vuosien ystävyys, joka hiipui vasta miehen löydettyä vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Jäynämäinen temppu, joka ei onneksi onnistunut:
Olin sopinut treffit erään miehen kanssa Helsingin keskustaan. Olin kuitenkin huonolla tuulella ja vastoin periaatteitani päätin, että jos mies ei vastaan odotuksiani, niin kävelen treffipaikan ohitse muina miehinä jäämättä juttelemaan ja jatkamaan treffejä. Niin sitten kävelin paikan ohitse ja huomasin oitis miehen, vilkaisin häntä, päätin kävellä ohitse, mutta mies tunnisti minut ja huikkasi nimeni kuuluvasti. Oli pakko mennä esittäytymään ja treffimme jatkuivat, mies ihastui minuun, minä en häneen. Mutta siitä alkoi vuosien ystävyys, joka hiipui vasta miehen löydettyä vaimon.
Ihanaa!
Vittuunnuin ukkooni ja tein hänen kotiinsa jäynän. Ujutin onton verhotangon sisälle silakoita. Jäynä paljastui muutaman päivän päästä, mutta kesti aika pitkään ennenkuin hajun lähde paljastui.