Mitä pientä jäynää olette tehneet ihmisille?
En tarkoita siis mitään todella ikävää, esim. tavaran varastamista tai tuhoamista.
Itse annoin rasittavalle kälylle "epähuomiossa" haaleaa vettä teevedeksi, koska tiedän hänen vihaavan teetä, joka ei ole kiehuvan kuumaa.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluasunnossa tuli kakarana tehtyä kämppiksen kanssa kiusaa toiselle kämppikselle. Syytäkin oli sillä teki elämästämme epämukavan lisäksi myös jopa vaarallista kun valehteli jatkuvasti + elätti huomattavasti vanhempaa ja väkivaltaista miesystäväänsä soluasunnossamme.
Uitimme hänen hammasharjansa viemärissä ja suolakurkut vessanpöntössä. Seurasimme myös vierestä kun söi kyseisiä kurkkuja.
Piilotimme hänen huoneeseensa kaikenlaista haisevaa esim. kissanruokaa maton alle. Yöpöydällä olleeseen vesipulloon vaihdoimme veden kissankupista.
Nykyään asia lähinnä kaduttaa mutta onneksi ei tullut mitään seurauksia. Siis tälle kiusaamallemme kämppikselle esim. niistä suolakurkuista. Olisi voinut saada vaikka ruokamyrkytyksen :(
Niin ja siitä hammasharjasta olis voinut saada tosi vakavan tulehduksen, jos suussa oli haavoja tai reikiä.
Piilotin lohen naapurin rappusten alle haisemaan. Mitäs antaa koiransa kuseskella pihallemme.
Ärsyttävä naapuri tuppautui meille puoliväkisin iltakahville. Kahvia keittäessäni huomasin että keittimeen oli unohtunut aamuinen käytetty suodatinpussi puruineen. Keitin naapurille kahvit vanhalla pussilla ja join itse mehua "kun ei näin illalla kahvi enää maistu". Vähänhän tuo nyrpisteli.
Joooo, ei kovin badass-touhua, enkä tuon pahempaa jäynää kellekään uskaltaisi tehdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Piilotin lohen naapurin rappusten alle haisemaan. Mitäs antaa koiransa kuseskella pihallemme.
Mitä haaskausta! Särjet olis ajanut saman asian.
Isä pelasi meidän lasten kanssa joskus mustaapekkaa. Asettauduin isän viereen istumaan ja salaa aina vilkaisin hänen korttinsa, jotta tietäisin, mikä niistä oli mustapekka. Vedin sitten aina juuri sen, koska halusin isän voittavan.
Heitin tuttavaani kuumalla löylykauhalla.
Minulla on ystävä, joka on näkyvästi erittäin EU-myönteinen. Näin, että kirjastossa jaettiin ilmaiseksi kaikenlaista EU-materiaalia: mainoksia, info-lehtisiä, tieto-opuksia. Päätin kerätä kaikki mahdolliset lehtiset ja lähettää ne postitse ystävälle. Laitoin samaan kirjekuoreen saatekirjeeksi kiitosviestin, jossa kiitin kyseistä ystävää liittymisestä EU:n VIP-kansalaiseksi vaivaisella 1000€ vuosimaksulla. Kirjeessä oli mukana puhelinnumero (omani) johon voi soittaa, mikäli kysymystä ilmenisi. Jekku oli kuulemma selvinnyt vasta siinä vaiheessa, kun ystävä oli näppäillyt puhelinnumeron(ni) kännykkäänsä soittaakseen haluavansa irtisanoa VIP-jäsenyytensä!
Vierailija kirjoitti:
Isä pelasi meidän lasten kanssa joskus mustaapekkaa. Asettauduin isän viereen istumaan ja salaa aina vilkaisin hänen korttinsa, jotta tietäisin, mikä niistä oli mustapekka. Vedin sitten aina juuri sen, koska halusin isän voittavan.
Suloista!
Teininä kotona asuessa en kovasti uskaltanut kapinoida, mutta kun isän kanssa tuli riitaa niin käänsin tv:n kaukosäätimestä patterit toisin päin niin se ei toiminut. 😁 Isäni sitten iltaisin sohvalla röhnöttäessään kirosi kun kapula ei taaskaan toimi ja pitää oikein nousta sohvalta jos haluaa vaihtaa kanavaa. Pieni ja harmiton jäynä jolla teini kosti isälle riidan.
Tämmöinen pikku jekku tuli tehtyä pikkupäissään kun kiinnostaa vain oma hauskanpito muiden terveyden kustannuksella.
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/aiti-tyrmistyi-7-vuotiaalle-t…
T: Weekend-vajukki
Laitoin siskon fööniin vehnäjauhoja.
Sain turpaani kun olin 13v kiusaajaltani. Vaihdoin koulua ja 16v:nä tapasin sattumalta kiusaajani pitkästä aikaa uudestaan. Olin opetellut itsepuolustusta kolme vuotta tapahtumasta ja olin paljon rohkeampi kuin ennen joten ajattelin mennä juttelemaan vanhalle kiusaajalleni. Se ei ollut aluksi muistaa mua, mutta kun sai nyrkin naamaansa johan muisti palautui. Kannoin kolme vuotta kaunaa sille ja halusin purkaa vähän paineita joten leivoin sen naaman täysin uuteen uskoon. Kertaakaan en ole katunut.
Ex mieheni oli tuurijuoppo, silloin kun oli putki päällä niin rahaa ja viinaa paloi älyttömät määrät. Kerran kyllästyttyäni lähdin kaverilleni yöksi ja vein mukanani kaikki miehen housut, kengät ja puhelimen kun äijä oli sammuneena. Sunnuntaina palatessani oli selvinnyt 😈
Valmistin pahvista ison "T.KESSELI" -kyltin ja kävin teippaamassa sen huoltoasemalla kahvitaukoa pitäneen tukkiauton kuljettajan ohjaamon oveen. Olisittepa nähneet kuskin ilmeen, kun palasi tauolta. WTF?!?
Ja niille jotka eivät tunnista hahmoa:
Kun olin teini, meillä oli naapuri, joka jatkuvasti häiriköi vanhempiani, mm. kaadattamalla pihaltamme kaksi puuta kun olimme pois. Hän sai autonsa lukkoihin pikaliimaa eräänä pimeänä yönä, samoin vaimonsa. Rikos on jo vanhentunut.
Myöhemmin minulla oli työkaveri suoraan helvetistä. Useamman kerran työnsin sormeni pilluuni ja hieroin niillä hänen eväänsä.
Seisoin kakkapussi kädessä tarpeitaan kadulle tekevän koirani vieressä. Viereisestä talosta tuli mies, joka alkoi kirota ja huutaa, käski korjata kakat. Kun näytin pussia, huuto vain yltyi (?). Pussi kakkoineen päätyi mystisesti hänen postilaatikkoonsa.
Törkeitä temppuja. Mutta joka kerta kohde on ollut poikkeuksellisen törkeä ensin minua kohtaan itse. Ja mulla on outo huumorintaju. Sanon kyllä suoraankin vastaan, jos joku mua tylyttää. Mutta toiset ei osaa lopettaa.
Mies tuli räkäkännissä kotiin ja meni keskellä yötä suihkuun huojumaan/sammumaan. Sammutin valot ja laitoin veden jääkylmälle. :) En tykkää yhtään kun se vetää överiks ja sekoilee pienessä asunnossamme. Tsihih.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen pikku jekku tuli tehtyä pikkupäissään kun kiinnostaa vain oma hauskanpito muiden terveyden kustannuksella.
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/aiti-tyrmistyi-7-vuotiaalle-t…
T: Weekend-vajukki
Miksi ihmeessä äiti ei tehnyt rikosilmoitusta?? Jos joutuu tuntemattoman henkilön pahoinpitelemäksi tai raiskaamaksi niin kannattaa jättää rikosilmoitus tekemättä jos ei nähnyt tekijää kunnolla?? Toivottavasti seuraavan lapsen jolle tekevät jäynänsä vanhemmat älyävät tehdä rikosilmoituksen varsinkin joa sillä kertaa lapsi kuolee tai vammautuu vakavasti.
Laitoin valkosipulia ruokaan anopin häätämiseksi. Sellainen noita-akka kyseessä. Ei toiminut.