Menisitkö Bull Mentulan kanssa sänkyyn?
Kommentit (48)
Ei ikinä. Pelkäisin, et ne madot sen päästä lähtis liikenteeseen ja bodareideraillahan usein tulee kakat kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Enpä tosin ole timmi kaunotarten ;)
Uskoisin, että Bullilla on hyvin pieni penis, johtuen steroidien käytöstä. Myös hänen isokokoisuutensa on haitta sängyssä. Ehkä hänen suhteensa ovat seksittömiä.Ootko ikinä ollut sängyssä kehonrakentajan kanssa? Hyviä ja kestäviä rakastajia, mutta hemmetin huonoja aviomiehiä.
En. En pidä bodareista, sillä miestyyppiäni ovat pitkät, solakat ja sopivasti lihaksikkaat miehet. Todella kaukana kehonrakentajista siis ;) Lisäksi arvostan miehen pään sisältöä ja siihen ei rahkat, mavet ja roinaaminen kuulu...
Lmaoo. Siis se perus "työssä hankitut lihakset"? Miksi fyysistä työtä tekevä mies olisi älykkäämpi kuin vapaa-ajalla terveydestään huolta pitävä?
Menisin. Ja ei en ole rumilus vaan aika nätti pitkähiuksinen nainen.
No tuota... Mun tyyppiä ovat enemmänki kauniit nuoret rokkarit, tyyliin Ronnie Roos. Bull Mentula on aika kaukana maustani, että täytyy sanoa ei kiitos.
En ikimaailmassa! Mies jonka hauiksen ympärys on suurempi kuin pään... yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Enpä tosin ole timmi kaunotarten ;)
Uskoisin, että Bullilla on hyvin pieni penis, johtuen steroidien käytöstä. Myös hänen isokokoisuutensa on haitta sängyssä. Ehkä hänen suhteensa ovat seksittömiä.Ootko ikinä ollut sängyssä kehonrakentajan kanssa? Hyviä ja kestäviä rakastajia, mutta hemmetin huonoja aviomiehiä.
Hiukka on eri kokemukset. Taidat olla itse kehonrakentaja?
En ole kehonrakentaja, vaan sellasen ex-vaimo.
Erittäin vaikea uskoa. Hyviä ja kestäviä rakastajia? Really? Sinä aikana, kun oli kehonrakentaja, vai ennen?
On kyllä harvinaisen ruma mies. Rumempi kuin minä. T. ruma mies