Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi ei tarvitse lähteä töihin

Vierailija
04.11.2025 |

Olisi kyllä kamalaa pakkopullaa, jos nyt pitäisi lähteä menemään johonkin ja vapaaksi pääsisi vasta neljältä eli joskus ikuisuuden jälkeen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on Kela Gold...

Vierailija
2/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei munkaan. Oon päihdesairas ja lusmuilen Kelan rahoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei munkaan. Oon päihdesairas ja lusmuilen Kelan rahoilla. 

Tykkään myös käyttää huumeita enkä halua mitään turhia menoja häiritsemään narkkaamista.

Vierailija
4/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tk-eläkkeellä päälle 5-kymppisenä. Olen kyllä kiitollinen kun ei tartte mennä töihin, mutta hetkittäin kaipaan sitä kuitenkin. Mutta nämä hitaat aamut on parasta: herään aamuvirkkuna aina aikaisin, muttei ole kiire mihinkään, aah.

Vierailija
5/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kun on ollut tarpeeksi pitkään vapaaherrana niin ei tahdo aina muistaa millaista oli raahautua työpaikalle tekemään jonninjoutavia, töiksi kutsuttuja pakkoliikkeitä.

Vierailija
6/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsot tsot. Eipäs nyt vittuilla heti aamusta pakkotöihin tuomituille, täytyyhän sitä jonkun niitä töitäkin tehdä.

Vierailija
7/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mukavaa hörppiä kahvia jossa on loraus brandyä ja katsella aamu-tv:tä.

Vierailija
8/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsot tsot. Eipäs nyt vittuilla heti aamusta pakkotöihin tuomituille, täytyyhän sitä jonkun niitä töitäkin tehdä.

Suomessa ei ole työpakkoa kenelläkään.

Vierailija
9/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just töihin ja nyt istun vartin paskalla. Sitten menen kahville. Kattellaan niitä töitä tuossa yhdeksän maissa samalla kun mietitään mihin mentäisiin syömään lounasta.

Vierailija
10/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Antiikin kreikkalaisetkin pitivät palkkatyöläisen kohtaloa orjuutta kurjempana vaihtoehtona.

Vierailija
11/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tk-eläkkeellä päälle 5-kymppisenä. Olen kyllä kiitollinen kun ei tartte mennä töihin, mutta hetkittäin kaipaan sitä kuitenkin. Mutta nämä hitaat aamut on parasta: herään aamuvirkkuna aina aikaisin, muttei ole kiire mihinkään, aah.

Työnteko ei ole valkoihoisen hommaa...

Vierailija
12/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samat fiilikset t. 38 v työtön. Tavisten elämä on kyllä hitonmoista suorittamista, näyttelemistä ja esittämistä. En minä työtä sinänsä pelkää, vaan niitä veemäisiä ihmisiä siellä työpaikalla.

Vierailija
13/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole työpakkoa kenelläkään.

Ei ole ollut pitkään aikaan: rappiolla on hyvä olla...

Vierailija
14/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kirjoittelijat työttömistä

ovat nuoria yksineläjiä. Jotka pärjäävät kopperoissaan ehkä viinan ja huumeiden voimalla. Eivät perheellisiä. Omasta itsestään on helppo pitää huolta.

Vierailija
15/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on paha tapa masentua. Jokaisen työjakson jälkeen. Sitä herää tässä iässä viideltä.

Telkkaria ei jaksa. Kaikki on nähty ja joka sarja ja leffa on niin ennalta arvattava, ettei jaksa.

Puolen tunnin lenkki piristää, hyvää musaa korvissa. Samoin treenit.

Silti jokaisen työjakson jälkeen iskee jumalaton alakuloisuus ja masennus. Raha ei huoleta, ei ole stressiä. Päivään. Vain jää 6 tyhjää tuntia.

Pää ja kroppa kaipaa haastetta, tekemistä ja vuorovaikutusta ihmisten kanssa.

Vierailija
16/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanha yksineläjä nätissä kodissani. Kiva herätä rauhassa aamuun kun ei kiire töihin. Ihan normi ihmiset ovat nyt työttömänä ja kannattaa nauttia eikä surkutella.

Vierailija
17/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kirjoittelijat työttömistä

ovat nuoria yksineläjiä. Jotka pärjäävät kopperoissaan ehkä viinan ja huumeiden voimalla. Eivät perheellisiä. Omasta itsestään on helppo pitää huolta.

Hyvinhän asiat sitten on. Ei huolen häivää eikä kiirettä mihinkään.

Vierailija
18/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, onneksi pääsin TK-eläkkeelle alle kuuskymppisenä, nyt vaan harrastellaan kuntoilua ja yritetään elää piitkään ja nautitaan hyvästä eläkkeestä velattomana.

Vierailija
19/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on paha tapa masentua. Jokaisen työjakson jälkeen. Sitä herää tässä iässä viideltä.

Telkkaria ei jaksa. Kaikki on nähty ja joka sarja ja leffa on niin ennalta arvattava, ettei jaksa.

Puolen tunnin lenkki piristää, hyvää musaa korvissa. Samoin treenit.

Silti jokaisen työjakson jälkeen iskee jumalaton alakuloisuus ja masennus. Raha ei huoleta, ei ole stressiä. Päivään. Vain jää 6 tyhjää tuntia.

Pää ja kroppa kaipaa haastetta, tekemistä ja vuorovaikutusta ihmisten kanssa.

Tyypillinen geneerinen suorittaja-näyttelijän feikkipostaus. Kolme viimeistä sanaa kruunaavat falskiuden vaikutelman. 9/10 ihmisistä on kuspiäitä kun vähän pintaa raaputtaa.

Vierailija
20/20 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun sieltä ja heti

T. Ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi