Menisitkö Bull Mentulan kanssa sänkyyn?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Enpä tosin ole timmi kaunotarten ;)
Uskoisin, että Bullilla on hyvin pieni penis, johtuen steroidien käytöstä. Myös hänen isokokoisuutensa on haitta sängyssä. Ehkä hänen suhteensa ovat seksittömiä.Ootko ikinä ollut sängyssä kehonrakentajan kanssa? Hyviä ja kestäviä rakastajia, mutta hemmetin huonoja aviomiehiä.
Joopa joo. Pienet penikset ja vähän seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että Bullilla on hyvin pieni penis, johtuen steroidien käytöstä. Myös hänen isokokoisuutensa on haitta sängyssä. Ehkä hänen suhteensa ovat seksittömiä.Ootko ikinä ollut sängyssä kehonrakentajan kanssa? Hyviä ja kestäviä rakastajia, mutta hemmetin huonoja aviomiehiä.
Hiukka on eri kokemukset. Taidat olla itse kehonrakentaja?
En. Minäkin pelkäisin että se kuolee kesken aktin.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että Bullilla on hyvin pieni penis, johtuen steroidien käytöstä. Myös hänen isokokoisuutensa on haitta sängyssä. Ehkä hänen suhteensa ovat seksittömiä.
Höpö... Steroidit ei pienennä penistä vaan kiveksiä.
En todellakaan. Haluan olla uskollinen aviomiehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 hen999999gästyy puhueessankin jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropa samalla millaisia rakastajia jääkiekkoilijat, kirjanpitäjät tai punatukkaiset on. Ex oli bodari ja seksi surkeaa, ja tosiaan laukesi hetkessä. Luonteeltaan kusipää ja syystäkin ex. Nykyinen on bodari ja parasta seksiä ikinä. Luonne täyttä kultaa.
Ja ei, en panisi Mentulan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukka on eri kokemukset. Taidat olla itse kehonrakentaja?
En ole kehonrakentaja, vaan sellasen ex-vaimo.
Se perääntyisi kun näkisi mun röllykkämahan joten olisi molemminpuolinen ei 😂
En. Bodari ei ole lähelläkään miesihannettani, minun silmissäni ovat suorastaan vastenmielisiä suonineen.
En koska mulle on seksissä tärkeää toisen hyväksyvä asenne ja leikkimielisyys ja Bull vaikuttaa täysin huumorintajuttomalta nipottajalta.
Vierailija kirjoitti:
En. Minäkin pelkäisin että se kuolee kesken aktin.
Ei tulisi kyllä ikävä.
Muuten kyllä mutta en haluaisi suudella. Ja suutelu on niin ihanaa että olis aika paha jos se jäis pois.
Mikäli Bulli tarjoaisi illan ja olisi mukava seuramies, niin en varmaan edes miettisi. Mä oon niin helppo :D