Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein mies voi laueta?

Vierailija
04.08.2016 |

Onko yleistä, että kerran vrk ja sitten pitää kerätä 1-2 päivää "voimia" seuraavaa kertaa varten?

Joskus on ollut poikaystävä, joka lauennut parhaimmillaan 5xvrk. On ollut myös sellainen mies, jonka on pitänyt pitää vähintään 1vrk taukoa ennen seuraavaa "latinkia".

Onko iällä vaikutusta tähän? Eli laukeaako nuoret monta kertaa päivässä ja vanhemmiten keräilevät voimia uutta kertaa varten?

Tuo kerran vrk on ihan ok tahti naisellekin, ja kivaa kun tietää että mies on tyydytetty ainakin seuraavaan päivään. Ja tuo mukavan rytmin rakastelukertoihin. Toisaalta taas joskus ois kiva saada uudestaankin saman päivän aikana.

Kertokaas, miten teillä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan naisesta kiinni, monestikko voin saada seisokin.

1-2 aktia viikossa pimeässä peiton alla 

1-2 kertaa päivässä ei aktiivisen naisen kanssa, jota saa hieman katsella ja nuolla.

Noin 5-7 seksikkään aktiivisen kissan kanssa, joka sytyttää vanhan 57 miehen.

Nuorena enkka 12 kertaa vrk

Vierailija
62/68 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti: 88"joskus olisi kiva saada uudestaankin saman päivän aikana."  Onnistuuko yli 60v mieheltä enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 14v, noin 5 tunnin aikana peuhattiin noin 12 kertaa, toista sellaista aamua ei ole osalleni sattunut. Silloin 1-3 kertaa /vrk kaunottaren kanssa oli tavallista. Nyt 67v, 0-1 kerta /vrk on tavallinen omin avuin, riemutytön kanssa 1-2 kertaa illan aikana. En ole koskaan yrittänyt saavuttaa maksimia/ennätystä.

Se, kuinka voimissaan mies on, riippuu aivan valtavasti siitä kuinka seksikäs kumppani on. Minulle kävi yhden kerran hirvittävän heikosti, hänellä oli kauniit kasvot, oli pukeutunut seksikkäästi, eikä edes ollut erityisen lihava vaan vain hieman löysä, josta seurasi että tehtäväni jäi kokonaan suorittamatta. Olen vieläkin järkyttynyt vaikka siitä on jo yli 10 vuotta.

Vierailija
64/68 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän kertaa laukesin samaan seksisarjaan parikymppisenä. Festarihoitokin ihmetteli viidennen kohdalla et "ei oo totta. Vieläkö sä meinaat panna. Antoi kuitenkin vielä naida kahdesti. Lähti ankkakävelyllä teltasta valitellen kun "mua sattuu".

Myös oman tyttöystävän kanssa taisi olla joku kolme vuorokauteen. Joskus silnä saattoi mahtua toinenkin hoito samalle vuorokaudelle johon laukesin.

Nykyään 40-vuotiaana perheellisenä taitaa olla 2 minkä vaimon kanssa voi... toki jos yhtä villiä menoa on et voi olla useampikin partneri vuorokaudessa niin uskoisin et mekisi enemmän.

Vierailija
65/68 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä vaikuttaa varmasti. Teinipoikana pystyi runkkaileen ihan holtittomasti. Nyt mittarissa on kohta 50 ja kyllä kolmas kerta päivässä alkaa olla aika tiukilla.

Vierailija
66/68 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali miehen pitää pystyä laukeamaan pari-  kolme kertaa päivässä ihan jatkuvasti. Minä en ainakaan alkaisi seurustelemaan jos en saisi päivittäistä "seksiäni" ja viikonloppuisin useasti. Meidän enkka on 9krt 24h aikana, mutta silloin ei nukuttu yhtään.

Kyllä minä pistän sidontaleikkien aikana miehen laukeamaan aina 3-5 kertaa halusi hän tai ei, mutta kyllä hän laukeaa kun laittaa vibran kiinni kulliin ja antaa vibrautua 30min. Kivaa katsoa kun toinen "kärvistelee" ja yrittää pidätellä laukeamistaan, mutta ei voi sille sitten kuitenkaan mitään 🥰 Kuulemma viides kerta lyhyen ajan sisään tekee kipeää, mutta se onkin rangaistus jostain tyhmyyksistä. Suihinottoakaan ei pysty vastustamaan ja laukeaa aina kun vähän "imuttaa".

Vierailija
67/68 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa yhden session yhteydessä, joskus onnistunut kolmekin kertaa. Parhaalta orgasmit tuntuu kun edellisestä on 24h tai enemmän. Puberteetin jälkeen pisin tauko oli vajaan kuukauden mittainen kun jouduin sairaalaan ja teholle. 

Vierailija
68/68 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille ylärajaa ole, spermat vähenee oleellisesti kolmannen jälkeen, mutta orgasmien rajuus voi yllättää jo 3. tai 4. jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan