Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein mies voi laueta?

Vierailija
04.08.2016 |

Onko yleistä, että kerran vrk ja sitten pitää kerätä 1-2 päivää "voimia" seuraavaa kertaa varten?

Joskus on ollut poikaystävä, joka lauennut parhaimmillaan 5xvrk. On ollut myös sellainen mies, jonka on pitänyt pitää vähintään 1vrk taukoa ennen seuraavaa "latinkia".

Onko iällä vaikutusta tähän? Eli laukeaako nuoret monta kertaa päivässä ja vanhemmiten keräilevät voimia uutta kertaa varten?

Tuo kerran vrk on ihan ok tahti naisellekin, ja kivaa kun tietää että mies on tyydytetty ainakin seuraavaan päivään. Ja tuo mukavan rytmin rakastelukertoihin. Toisaalta taas joskus ois kiva saada uudestaankin saman päivän aikana.

Kertokaas, miten teillä?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, siis 11-23v tuo 5 kertaa meni päivässä helposti. Nyt yli 30v ikäisenä 2-3 kertaa riittää. Mutta tuotantohan kiihtyy tarpeen mukaan eli mitä enemmän laukeilee, niin sitä enemmän siihen myös pystyy. Ja sitten kun pitää 2-3 päivää taukoa viikon runkkusession jälkeen, niin lasti on todella iso ja sen spruuttaaminenkin tuntuu paremmalle. 

Vierailija
2/68 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Itse olen liiankin kyltymätön. Haluttavan naisen kanssa tulee kyllä pitkiä iltoja ja öitä. Jos ei ole vähään aikaan saanut purettua paineita, niin voi päivässä laueta enemmänkin kuin 5 kertaa. Se on aika hyvin, ottaen huomioon että mikään minuuttimuna en ole. Jos saisi itse päättää niin voisi viettää vaikka loppuelämän naiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaystäväni (20v) tulee aina ensimmäisellä "lämmittelykierroksella" nopeasti ja sitä enemmän mitä kauemmin edellisestä rakastelukerrasta on aikaa (ei kuulemma koskaan runkkaa itse sillä ei tule siten).

Hän kuitenkin haluaa heti ekan kerran jälkeen toisen kierroksen, jolloin voi kestää jo puoli tuntia 5min sijaan. Sen jälkeen, yleensä jos on aikaa, haluja riittää vielä kolmannellekin kiekalle. "Välitauko" kestää max 15min.

Jos on monta tuntia aikaa vain makoilla sängyssä ja nauttia (ja minä haluan), silloin neljäs kertakin onnistuu, tosin vaikeammin ja seisokki tipahtaa nopeammin, varsinkin kumin kanssa. Viidenteen kertaan pitää kerätä jo enemmän voimia ajan kanssa, mutta ennätyksemme taitaa olla kuusi kierrosta muutaman tunnin sisällä. Siemennesteen määrä laskee tulemiskertojen mukaan, samoin kestävyys kolmannen kerran jälkeen.

Vierailija
4/68 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa ei pysty edes kahteen samana iltana. Uuden kanssa menee se 3x pariin tuntiin. Mut usein se 1 riittää. Tuskin pystyn 5x yhden illan/yön aikana.

Vierailija
5/68 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ja siemensyöksy ovat eri asioita: nuorena yhtenä päivänä tuli lauettua sperman kera jopa toistakymmentä kertaa. Suosittelen tantra-asennetta. Rakastellaan laukeamisen reunalla ja silloin staminaa riittää niin pitkäksi ajaksi kuin haluaa!

Oma elämän laatu parani kun oivalsin edellä kertomani. Suosittelen erittäin lämpimästi kirjaa "Moniorgasminen mies". En muista kirjoittajaa, mutta löydän sen tarvittaessa. Vastaava kirja on olemassa myös naisille.

Vierailija
6/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen naisen kanssa meni etäsuteessa alussa semmoiset 5-7 varvia vuorokauteen silloin kun nähtiin. Seuraavat pari vuotta taidettiin nakutella 5-7 kertaa viikkoon siten, että viikonloppuna 2-3 kertaa iltaan/päivään ja viikolla vähemmän. Nyt on naisella halut hiipuneet ja ollaan semmoisessa pari kertaa viikossa moodissa. Itselläkin kiinnostus maratoneihin vähentynyt, kun näkee ettei toinen nauti enää samalla tavalla… kurjaa, kun mieli tekisi ja nainen on yhtä kaunis kuin ennenkin…

Vierailija
7/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana meni helposti 5-7x päivä hieman vaihdellen. Nyt 40 vuotiaana 1-2x päivä ja sitten hommasta tulee vaikeampaa. Toki jos jokin saa erittäin kiihottuneeksi niin uskon, että voisi tuplata nykyisen määrän. Silti yleensä 1x on se tavallinen. Tästä syystä tulee myös pantua keskeyttäen eli ei laukeamista joka kerralla. Voi siis tarvittaessa naida moneen kertaan saman päivän aikana täydellä kovuudella.

Vierailija
8/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ja kolme kertaa. Jos joka ainoa päivä harrastetaan, niin aamuin ja illoin on hyvä. Valitettavasti sellaiset naiset ovat harvassa jotka ottavat miehen halut huomioon. Vaikka kuinka tyydytät naisen, niin jossain vaiheessa suhdetta ne miehen tarpeet unohtuu. Sittenhän käy niin, että hellyys muuttuu vonkaukseksi ja mies on seksiä haluava hirviö.

Vierailija
9/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa että nämä 5-7 kertaa päivässä tyypit jaksaa tai pystyy moiseen kuin kerran, ei monta päivää putkeen.

Itse olen nuorempana uuden naisen kanssa harrastanut seksiä 5 kertaa vuorokaudessa. Se ei ole toistunut enää sen jälkeen. Seuraavina päivinä kikkeli oli kyllä niin arka ja särki. 2 tai jopa 3 menee kyllä edelleen ihan ok vuorokaudessa, mutta lähinnä jos runkkaa niin ettei sitten ole pelit hellänä.

Ei kyllä yhden kerran jälkeen tarvitse kahta päivää kerätä voimia, jota aloituksessa kysyttiin.

Ja siitäkin siis riippuu että milkä se yksi kerta on. Onko se parin minuutin pikapuuhasteli vai tunnin rajumpi puuhastelu.

Vierailija
10/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä monta kertaa laukeavat ovat päivät pitkät tumputtavia avopotilsita. Normaali ihminen ei moiseen edes jouda.

Vierailija
11/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lauennu pariskunnan käsittelyssä 6 kertaa päivän aikana. M21

Vierailija
12/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies panee monasti päivässä, mutta laukeaa vain kerran tai seuraavana päivänä. Ikää siis 59.

Vierailija
13/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies panee monasti päivässä, mutta laukeaa vain kerran tai seuraavana päivänä. Ikää siis 59.

.....heh...eli panee tänään, mutta laukeaa vasta huomenna😂😂😂 Eikö se ole ikävää, jos esim laukeaa vasta seuraavana päivänä ? Jos sattuu olemaan vaikka salilla, kaupassa tai muuten vaan asioilla ja alkaa laukeamaan edellisen päivän naimisen jäljiltä.

Enpä ole moisesta kuullut. Voisiko lääkäri auttaa.

Vierailija
14/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.....heh...eli panee tänään, mutta laukeaa vasta huomenna😂😂😂 Eikö se ole ikävää, jos esim laukeaa vasta seuraavana päivänä ? Jos sattuu olemaan vaikka salilla, kaupassa tai muuten vaan asioilla ja alkaa laukeamaan edellisen päivän naimisen jäljiltä.

Enpä ole moisesta kuullut. Voisiko lääkäri auttaa.

Olet tosi hauska...tai tosi typerä mies.

Vierailija
15/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllisiä eroja näyttää olevan paljon. Saman olen todennut myös kolmisin sekstaillessa. Omalla kohdalla tuo 4-6 kertaa vuorokaudessa on ollut vakio parikymppisestä asti.

Vierailija
16/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kertaa päivässä on se oma maksimi jo vuodesta 1995. Tai no, nyt on kasvanut lihasmassa parantanut testoja niin paljon, että tiedä vaikka voisi ennätystä vielä joskus yrittää.

M45

Vierailija
17/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 54 ja 2 kertaa onnistuu helposti jos taukoa vähintään puolisen tuntia. Kolmaskin kerta onistuu mutta ei enää kovin helposti.

Vierailija
18/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 54 ja 2 kertaa onnistuu helposti jos taukoa vähintään puolisen tuntia. Kolmaskin kerta onistuu mutta ei enää kovin helposti.

Olen M53 ja omalta kohdalta voisin sanoa että mahdollista on aika moneen kertaan.

Pitäisi olla vaan hyvää kiihoketta kuten useampi kaunis nainen.

Vierailija
19/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako käyttää pillerin? Onnistuu aika monta kertaa jos pillerillä mennään.

Vierailija
20/68 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä monta kertaa laukeavat ovat päivät pitkät tumputtavia avopotilsita. Normaali ihminen ei moiseen edes jouda.

Perusteluja kaivataan. Jos ei ole, niin olkiukkohan se siellä, kuten sinulla on tapana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän