Kysy prostituoidulta 20v naiselta
Tiedän että näitä topia on täällä ollut useampi mutta ajattelin kuluttaa tylsää torstai-iltaani netissä roikkuen.
Joten, jos aihe kiinnostaa kysy rohkeasti!
Sen verran minusta että olen 20v naisenalku pk seudulta.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein itse aikanaan samaa, n. 23 - 25-vuotiaana opiskelijana. Velat siihen tilanteeseen ajoivat, ja ne maksettuani lopetin.
Mutta ei se kamalaa aikaa ollut. Seksi oli monen asiakkaan kanssa yllättävän hyvää, toki ikäviäkin yllätyksiä (kuten huonoa hygieniaa) kohtasi välillä. Kai se anonyymiys ja seksiobjektina olo jollain tavalla kiihotti.
Sain pari ihanaa vakioasiakasta, jotka lahjoivat minua monin tavoin ja olivat äärettömän kohteliaita ja huomaavaisia. Välillä olen muistellut heitä hyvällä.
Pari sinkkumiestä ihastui minuun ja pyysi treffeille, yksi taisi jopa vähän rakastuakin, mutta onneksi kukaan miehistä ei jäänyt stalkkaamaan tai roikkumaan perääni.
En saanut hommasta tauteta enkä traumoja. En ole koskaan törmännyt yhteenkään asiakkaaseeni "oikeassa elämässäni", vaikka noista ajoista on kulunut jo yli 5 vuotta. En ole myöskään esim. humalassa lipsauttanut nuoruuden sivutyöstäni kellekään, en edes avopuolisolleni. Asia menee hautaan mukanani.
Olen kuitenkin tosi iloinen, että lopetin, enkä palaisi hommaan enää mistään hinnasta. En jaksaisi sitä jatkuvaa uusien ihmisten tapaamista ja miellyttämistä.
Tsemppiä ap:lle, huolehdi turvallisuudestasi ja lopeta nuo hommat ajoissa <3
En olisi niinkään varma. Nimittäin sinulla on kymmeniä miehiä jotka muistaa sinut prostutioituna, ja jokainen niistä voi paljastaa sinut.
En kertonut yhdellekään miehelle nimeäni, en lähettänyt itsestäni kasvokuvia, en kutsunut asiakkaita kotiini, käytin prepaid-liittymää ja väliaikaista sähköpostiosoitetta, joka on vanhentunut aikapäivää sitten. En keksi, miten he voisivat paljastaa minut - ja miksi? En ole julkisuuden henkilö, poliittinen aktivisti tai edes aktiivinen sosiaalisessa mediassa. En ole rikas. Mitä he hyötyisivät tuollaisesta paljastuksesta? 90 % asiakkaistani oli sitä paitsi perheellisiä miehiä, joilla vaikutti olevan huomattavasti enemmän menetettävää kuin minulla. Luottamuksen merkitys tehtiin aina selväksi molemmin puolin ennen tapaamista. Jos nyt joku heistä putkahtaisi näin vuosien jälkeen elämääni, heittäytyisi hulluksi ja haluaisi "paljastaa" minut, voisin varmaan aina kieltää kaiken. Todisteita heillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Inhottaa miehet, jotka ostavat seksipalveluja. Ruotsissa seksin ostaminen on rikos. Saisi olla Suomessakin.
Ja tietenkin tämäkin on miesten vika, kun horo tarjoaa itseään maksusta.
Ja en harrasta menkkojen aikana. Ei minulla ole mitään tavoitetta saavutettavana ja jatkan ihan normaalia elämää tämän jälkeen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että näitä topia on täällä ollut useampi mutta ajattelin kuluttaa tylsää torstai-iltaani netissä roikkuen.
Sen verran minusta että olen 20v naisenalku pk seudulta.
Kuulepas nyt,(Matti,38) en tänä iltana millään ehdi leikkimään tätä virtuaalista piilosilla olo-roolipelileikkiä netissä sinun kanssasi, niin hauskaa kuin se ehkä olisi ollutkin.Tiski odottaa vielä pesemistä ja muitakin töitä näet on ihan tarpeeksi.
Toivottavasti löydät täältä kuitenkin leikkiseuraa,ettei tarvitse aivan yksiksesi nököttää siellä.
Hyvää jatkoa ja hauskaa iltaa nyt sitten vain !
Vierailija kirjoitti:
Ja 51/
En suostusi tuohon. Sovin vaan suoria tapaamisia jonka sisältö on sovittu etukäteen.
Ja lähetän aina kuvani ennen tapaamisia. Tähän menessä yksi perui kuvan jälkeen
Ap
Kiitos vastauksesta. Avaisitko hieman miksi et suostu? Et ylipäätään parin tapaamiseen?
Tuon vaatteet päällä tapaamisen tarkoitus ei olisi siis arvioida sinun seksikkyyttäsi, vaan koska meillä parina ei ole kokemusta kolmansista, niin ihan vaan haluttais tavata ja sitten yhdessä miettiä yön yli, että ryhdytäänkö tähän juttuun. Tapaamisen ei edes tarvitsisi olla tuntia vaan vaikka sinun luona 15 minuutin kahvittelu, jossa hetki juteltaisiin niitä näitä. Tapaamisen kesto ja sisältö tietysti olisi ennakolta sovittu. Kuulisin mielelläni ajatuksiasi tästä, koska meillä tällaista suunnitellaan
Vierailija kirjoitti:
Käyn testeissä säännöllisesti ja aina kumi käytössä. Ei ole tullut mitään jätti vehjettä vastaan. Eikä kyllä komeitakaan nuoria miehiäkään. Yksi kyllä ihan hauskan näköinen nuori, alle 30v, oli mileenjäävä hauska kaveri :)
Mikä on pro-tukipiste?
Vierailija kirjoitti:
Ja en harrasta menkkojen aikana. Ei minulla ole mitään tavoitetta saavutettavana ja jatkan ihan normaalia elämää tämän jälkeen
Ap
Tuskin jatkat. En tunne yhtään mieleltään tervettä entistä prostituuttia.
Miksi? Millainen on isäsuhteesi? Etkö pelkää asiakkaita ja huoria vihaavia miehiä? Onko sinulla pimp vai yksiksesikö töitä teet? Mikä on ollut kuvottavin keikkasi vai aloititko vasta ja kohdallesi on osunut vaan pullanannaa ja pari kamalan näköistä kivaa setää? Uskotko että kohtaat pohjan saatuasi ensin hieman rahaa ja nautintoa sekä menetettyäsi puhtautesi, sielustasi palaisia ja uskosi miehiin, mahdollisesti myös raittiutesi, vapautesi, yksityisyytesi, tulevat työsi ja henkesi? Rukoilen onnea elämällesi. Naii'viutesi sinua suojatkoon.
Jos et ota asiakkaita kotiin ja ne on perheellisiä. ., niin hotelli vai miehen koti? Kuka sen hotellin maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Inhottaa miehet, jotka ostavat seksipalveluja. Ruotsissa seksin ostaminen on rikos. Saisi olla Suomessakin.
Mutta pillun myyminen eli seksipalveluilla rahastus on iloinen asia? Tietenkin myös naisten käyminen mieshuorissa on ihana asia, eikö?
Yhtälailla surullista ja inhottavaa. Tätä ainutkertaista elämää ei kannata viettää prostituoituna. Ja nuoruus on lyhyt ajanjakso elämässä. Se kannattaisi viettää hyvin.
Sanoisin, ettei ainutkertaista elämää kannata ryvetä myöskään velkahelvetissä, joten asia ei ole niin yksinkertainen...
Eikä sellaista osaamista löydy mistä joku maksaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran minusta että olen 20v naisenalku pk seudulta.Kuulepas nyt,(Matti,38) en tänä iltana millään ehdi leikkimään tätä virtuaalista piilosilla olo-roolipelileikkiä netissä sinun kanssasi, niin hauskaa kuin se ehkä olisi ollutkin.Tiski odottaa vielä pesemistä ja muitakin töitä näet on ihan tarpeeksi.
Toivottavasti löydät täältä kuitenkin leikkiseuraa,ettei tarvitse aivan yksiksesi nököttää siellä.
Hyvää jatkoa ja hauskaa iltaa nyt sitten vain !
Ei oo tiskikonetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Mutta pillun myyminen eli seksipalveluilla rahastus on iloinen asia? Tietenkin myös naisten käyminen mieshuorissa on ihana asia, eikö?
Yhtälailla surullista ja inhottavaa. Tätä ainutkertaista elämää ei kannata viettää prostituoituna. Ja nuoruus on lyhyt ajanjakso elämässä. Se kannattaisi viettää hyvin.
Sanoisin, ettei ainutkertaista elämää kannata ryvetä myöskään velkahelvetissä, joten asia ei ole niin yksinkertainen...
No varmasti osaamista, josta joku maksaisi, mutta vaikea keksiä helpompaa tapaa tienata 200 €/tunnissa opiskelujen/töiden ohessa. Niin ja itse valitsemana ajankohtana.
Kerroppa missä tienaat 3x200=600/vko x 4 = 2.400 €/ kuukaudessa 12 tunnin työllä?
Saako sun pillua nuolla ja käytätkö pyytäessä seksikkäitä alusvaatteita, sukkanauhaliivejä, piikkikorkoisiä kenkiä jne. ja mitä veloitat neljältä tunnilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
No varmasti osaamista, josta joku maksaisi, mutta vaikea keksiä helpompaa tapaa tienata 200 €/tunnissa opiskelujen/töiden ohessa. Niin ja itse valitsemana ajankohtana.
Kerroppa missä tienaat 3x200=600/vko x 4 = 2.400 €/ kuukaudessa 12 tunnin työllä?
Ja sitä velkaa on niin paljon ettei vaikka 3000:n tai edes 2500:n euron kk-palkalla makseta?
Kerropa mistä tärkeästä velka on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
:D
Miehet tienaavat keskimäärin naisia enemmän kouluttautumalla johtotehtäviin ja tämä tyttö kirii tuloeroa kiinni myymällä persettä :D
Jep jep kukin osaamisensa mukaan :D
Ja 51/
En suostusi tuohon. Sovin vaan suoria tapaamisia jonka sisältö on sovittu etukäteen.
Ja lähetän aina kuvani ennen tapaamisia. Tähän menessä yksi perui kuvan jälkeen
Ap