Kysy prostituoidulta 20v naiselta
Tiedän että näitä topia on täällä ollut useampi mutta ajattelin kuluttaa tylsää torstai-iltaani netissä roikkuen.
Joten, jos aihe kiinnostaa kysy rohkeasti!
Sen verran minusta että olen 20v naisenalku pk seudulta.
Kommentit (139)
Käytkö säännöllisesti sp-tautitesteissä? Käytätkö aina kortsua ja liukkaria, jos kyseessä suuseksi tai yhdyntä? Oletko käynyt koskaan Pro-tukipisteessä?
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Inhottaa miehet, jotka ostavat seksipalveluja. Ruotsissa seksin ostaminen on rikos. Saisi olla Suomessakin.
Mutta pillun myyminen eli seksipalveluilla rahastus on iloinen asia? Tietenkin myös naisten käyminen mieshuorissa on ihana asia, eikö?
Kostun aina tarpeeksi, josta itsekin olen ollut hieman yllättynyt. Ja ei juuri muuta seksielämää ole.
Ja tarvitsin rahaa, halusin sitä paljon ja helposti. Itse idea taisi lähteä yhdestä ranskalaisesta elokuvasta.
Asiakkaat löydän netistä.
Hinta taso 250€ ylöspäin, teen myös GF tyylisiä keikkoja.
Ap
Tein itse aikanaan samaa, n. 23 - 25-vuotiaana opiskelijana. Velat siihen tilanteeseen ajoivat, ja ne maksettuani lopetin.
Mutta ei se kamalaa aikaa ollut. Seksi oli monen asiakkaan kanssa yllättävän hyvää, toki ikäviäkin yllätyksiä (kuten huonoa hygieniaa) kohtasi välillä. Kai se anonyymiys ja seksiobjektina olo jollain tavalla kiihotti.
Sain pari ihanaa vakioasiakasta, jotka lahjoivat minua monin tavoin ja olivat äärettömän kohteliaita ja huomaavaisia. Välillä olen muistellut heitä hyvällä.
Pari sinkkumiestä ihastui minuun ja pyysi treffeille, yksi taisi jopa vähän rakastuakin, mutta onneksi kukaan miehistä ei jäänyt stalkkaamaan tai roikkumaan perääni.
En saanut hommasta tauteta enkä traumoja. En ole koskaan törmännyt yhteenkään asiakkaaseeni "oikeassa elämässäni", vaikka noista ajoista on kulunut jo yli 5 vuotta. En ole myöskään esim. humalassa lipsauttanut nuoruuden sivutyöstäni kellekään, en edes avopuolisolleni. Asia menee hautaan mukanani.
Olen kuitenkin tosi iloinen, että lopetin, enkä palaisi hommaan enää mistään hinnasta. En jaksaisi sitä jatkuvaa uusien ihmisten tapaamista ja miellyttämistä.
Tsemppiä ap:lle, huolehdi turvallisuudestasi ja lopeta nuo hommat ajoissa <3
Vierailija kirjoitti:
Tein itse aikanaan samaa, n. 23 - 25-vuotiaana opiskelijana. Velat siihen tilanteeseen ajoivat, ja ne maksettuani lopetin.
Mutta ei se kamalaa aikaa ollut. Seksi oli monen asiakkaan kanssa yllättävän hyvää, toki ikäviäkin yllätyksiä (kuten huonoa hygieniaa) kohtasi välillä. Kai se anonyymiys ja seksiobjektina olo jollain tavalla kiihotti.
Sain pari ihanaa vakioasiakasta, jotka lahjoivat minua monin tavoin ja olivat äärettömän kohteliaita ja huomaavaisia. Välillä olen muistellut heitä hyvällä.
Pari sinkkumiestä ihastui minuun ja pyysi treffeille, yksi taisi jopa vähän rakastuakin, mutta onneksi kukaan miehistä ei jäänyt stalkkaamaan tai roikkumaan perääni.
En saanut hommasta tauteta enkä traumoja. En ole koskaan törmännyt yhteenkään asiakkaaseeni "oikeassa elämässäni", vaikka noista ajoista on kulunut jo yli 5 vuotta. En ole myöskään esim. humalassa lipsauttanut nuoruuden sivutyöstäni kellekään, en edes avopuolisolleni. Asia menee hautaan mukanani.
Olen kuitenkin tosi iloinen, että lopetin, enkä palaisi hommaan enää mistään hinnasta. En jaksaisi sitä jatkuvaa uusien ihmisten tapaamista ja miellyttämistä.
En olisi niinkään varma. Nimittäin sinulla on kymmeniä miehiä jotka muistaa sinut prostutioituna, ja jokainen niistä voi paljastaa sinut.
Suostusitko jos vaikka pyöränpumpulla pumpattaisiin ilmaa peppuun ja soitettaisiin pieruilla huilua ja vapputorvia? Ajattelin vaimon yllättää serenadilla parvekkeen alla.
Mikä on max. määrä asiakkaita jonka voit ottaa päivässä tai vuorokaudessa?
Entä viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta ei ole ilmainen :D ja neitsyys meni 19-vuotiaana. Ei ole tinderiä
Ap
Mitä vastaat lapsillesi, kun he kysyvät mitä teit töiksesi nuorempana?
Kestääkö itsetunto sen ettet ole hankinut omaisuutta sellaisella osaamisella mihin muut eivät pysty? :o
Kysyn siksi että helppo raha on itsellänikin käynyt mielessä. Istun pankin päällä. Toisaalta opintotuki on riittänyt kaikkeen ylimääräiseenkin mitä olen halunnut hankkia, en tykkää kuormittaa ympäristöä.
Mutta. Ei hirveästi säästöön jää. Sitten taas jos saisin parisataa tunnilta vain limaisen reikäni esittelystä niin kylpisin rahassa. En kehtaisi kavereille sanoa miten minulla on varaa kaikkeen... Alkaa väkisin ajatella, että jos vaikka olisi varaa hienoon asuntoon jolla ylpeillä, haluaisi että se olisi myös hankittu tavalla jolla voi ylpeillä ja sanoa ääneen.....
Olen itsekin miettinyt sitä, että ottaisin jonkun yhden tai 2 vakiasiakasta, mielellään jotain perheellisiä miehiä. Saisi rahaa helposti ja ei olisi sellaisia turvallisuusriskejä kuin siinä että koko ajan vaihtuisi asiakkaat. Olen aika pahoissa veloissa tällä hetkellä... Taidan vaan olla jo liian ruma ja vanha, ikää 30-v. Taitaa eniten olla kysyntää 20-vuotiaille ja nuoremmille.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin miettinyt sitä, että ottaisin jonkun yhden tai 2 vakiasiakasta, mielellään jotain perheellisiä miehiä. Saisi rahaa helposti ja ei olisi sellaisia turvallisuusriskejä kuin siinä että koko ajan vaihtuisi asiakkaat. Olen aika pahoissa veloissa tällä hetkellä... Taidan vaan olla jo liian ruma ja vanha, ikää 30-v. Taitaa eniten olla kysyntää 20-vuotiaille ja nuoremmille.
Kysyntää on ihan kaikenikäisille, mutta parikymppisillä on eniten vientiä. Yli 30-vuotiaat pärjää hiukan alemmilla hinnoilla ja tarjoamalla peppua.
Käyn testeissä säännöllisesti ja aina kumi käytössä. Ei ole tullut mitään jätti vehjettä vastaan. Eikä kyllä komeitakaan nuoria miehiäkään. Yksi kyllä ihan hauskan näköinen nuori, alle 30v, oli mileenjäävä hauska kaveri :)
Mikä on pro-tukipiste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi niinkään varma. Nimittäin sinulla on kymmeniä miehiä jotka muistaa sinut prostutioituna, ja jokainen niistä voi paljastaa sinut.
Jostain syystä en usko, että miehet toimisivat tuolla tavalla. Ensiksikin eivät halua, että kukaan tietää heidän ostaneen seksiä. Toiseksi uskon, että miehet ovat solidaarisia naiselle, joka on myynyt heille seksiä. Sen sijaan en niinkään luottaisi naiseen, joka käy miesprostituoidun luona.
Onko tullut komeita nuoria kolleja vastaan?