Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy prostituoidulta 20v naiselta

Vierailija
04.08.2016 |

Tiedän että näitä topia on täällä ollut useampi mutta ajattelin kuluttaa tylsää torstai-iltaani netissä roikkuen.
Joten, jos aihe kiinnostaa kysy rohkeasti!
Sen verran minusta että olen 20v naisenalku pk seudulta.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vienyt jonkun poikuuden?

Vierailija
42/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk - seudulla tätä ongelmaa ei varmaan ole, mutta kaikkialla muualla Suomessa on niin pienet piirit, että jotakin kautta tuo tieto lähtee leviämään, kuka myy seksiä. Tietääkö sinulla tutut tuosta, oletko asiasta avoin? Millainen olo sinulla on/olisi siitä, että kaverisi tietävät että myyt seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein itse aikanaan samaa, n. 23 - 25-vuotiaana opiskelijana. Velat siihen tilanteeseen ajoivat, ja ne maksettuani lopetin.

Mutta ei se kamalaa aikaa ollut. Seksi oli monen asiakkaan kanssa yllättävän hyvää, toki ikäviäkin yllätyksiä (kuten huonoa hygieniaa) kohtasi välillä. Kai se anonyymiys ja seksiobjektina olo jollain tavalla kiihotti.

Sain pari ihanaa vakioasiakasta, jotka lahjoivat minua monin tavoin ja olivat äärettömän kohteliaita ja huomaavaisia. Välillä olen muistellut heitä hyvällä.

Pari sinkkumiestä ihastui minuun ja pyysi treffeille, yksi taisi jopa vähän rakastuakin, mutta onneksi kukaan miehistä ei jäänyt stalkkaamaan tai roikkumaan perääni.

En saanut hommasta tauteta enkä traumoja. En ole koskaan törmännyt yhteenkään asiakkaaseeni "oikeassa elämässäni", vaikka noista ajoista on kulunut jo yli 5 vuotta. En ole myöskään esim. humalassa lipsauttanut nuoruuden sivutyöstäni kellekään, en edes avopuolisolleni. Asia menee hautaan mukanani.

Olen kuitenkin tosi iloinen, että lopetin, enkä palaisi hommaan enää mistään hinnasta. En jaksaisi sitä jatkuvaa uusien ihmisten tapaamista ja miellyttämistä.

Tsemppiä ap:lle, huolehdi turvallisuudestasi ja lopeta nuo hommat ajoissa <3

En olisi niinkään varma. Nimittäin sinulla on kymmeniä miehiä jotka muistaa sinut prostutioituna, ja jokainen niistä voi paljastaa sinut.

Jostain syystä en usko, että miehet toimisivat tuolla tavalla. Ensiksikin eivät halua, että kukaan tietää heidän ostaneen seksiä. Toiseksi uskon, että miehet ovat solidaarisia naiselle, joka on myynyt heille seksiä. Sen sijaan en niinkään luottaisi naiseen, joka käy miesprostituoidun luona. 

Kerrotko totuuden jos miehesi keksii kysyä?

Vierailija
44/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaako asiakkaat aamulla puuroa?

Vierailija
45/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä joutunut huoraamisen vuoksi vaaratilanteeseen, tullut pahoinpidellyksi/raiskatuksi tai muuten tullut hyväksikäytetyksi?

Esim. asiakas pannut anaaliin kiellosta huolimatta, käyttänyt fyysistä väkivaltaa tai vaikka vaan jättänyt maksamatta?

Miten olet varautunut siihen, jos tällainen asiakas osuisi kohdalle (jos ei ole vielä osunut)?

Vierailija
46/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. 

Inhottaa miehet, jotka ostavat seksipalveluja. Ruotsissa seksin ostaminen on rikos. Saisi olla Suomessakin. 

Mutta pillun myyminen eli seksipalveluilla rahastus on iloinen asia? Tietenkin myös naisten käyminen mieshuorissa on ihana asia, eikö?

Yhtälailla surullista ja inhottavaa. Tätä ainutkertaista elämää ei kannata viettää prostituoituna. Ja nuoruus on lyhyt ajanjakso elämässä. Se kannattaisi viettää hyvin. 

Vierailija
47/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaa ei tästä tiedä eikä tulekaan tietämään. En ole viennyt kenenkään poikuetta ainakaan tietääkseni. Max 1 asiakas päivässä ja enintään olen ottanut 3 viikossa, yleensä vähemmän.

Ja lapsia tuskin hankin mutta jos hankin ja kysyvät sanon että kaupassa olen ollut töissä, enkä valehtelisi sillä edelleenkin tunteja teen kaupassa.

Ap

Vierailija
48/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet ulkonäöltäsi,erityisen kaunis tai tavis/jotain muuta? Pidätkö töitä varten kroppasi kunnossa? Lähetätkö asiakkaille aina etukäteen kuvasi ja onko kukaan kieltäytynyt sen jälkeen jos?

Vierailija
49/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en anna peppua enkä ole joutunut väkivallan kohteeksi

Ap

Vierailija
50/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko asiakkaaksesi +30 paria? Naisten välinen seksi ei olisi välttämätöntä, mutta tietysti tietynlainen läheisyys tietysti.

Miten suhtautisit, että pari esittäisi, että käytäisiin ensin kahvilla tai vaikka kävelemässä jossain (tapaaminen esim 1 h). Ja sen jälkeen pari voisi vielä miettiä asiaa ja ottaa yhteyttä, jos haluaa tavata seksin merkeissä? Paljonko olisi veloitus tästä vaatteet päällä tapaamisesta ja sitten seskistä esim 2 h

Vierailija
51/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein itse aikanaan samaa, n. 23 - 25-vuotiaana opiskelijana. Velat siihen tilanteeseen ajoivat, ja ne maksettuani lopetin.

Mutta ei se kamalaa aikaa ollut. Seksi oli monen asiakkaan kanssa yllättävän hyvää, toki ikäviäkin yllätyksiä (kuten huonoa hygieniaa) kohtasi välillä. Kai se anonyymiys ja seksiobjektina olo jollain tavalla kiihotti.

Sain pari ihanaa vakioasiakasta, jotka lahjoivat minua monin tavoin ja olivat äärettömän kohteliaita ja huomaavaisia. Välillä olen muistellut heitä hyvällä.

Pari sinkkumiestä ihastui minuun ja pyysi treffeille, yksi taisi jopa vähän rakastuakin, mutta onneksi kukaan miehistä ei jäänyt stalkkaamaan tai roikkumaan perääni.

En saanut hommasta tauteta enkä traumoja. En ole koskaan törmännyt yhteenkään asiakkaaseeni "oikeassa elämässäni", vaikka noista ajoista on kulunut jo yli 5 vuotta. En ole myöskään esim. humalassa lipsauttanut nuoruuden sivutyöstäni kellekään, en edes avopuolisolleni. Asia menee hautaan mukanani.

Olen kuitenkin tosi iloinen, että lopetin, enkä palaisi hommaan enää mistään hinnasta. En jaksaisi sitä jatkuvaa uusien ihmisten tapaamista ja miellyttämistä.

Tsemppiä ap:lle, huolehdi turvallisuudestasi ja lopeta nuo hommat ajoissa <3

En olisi niinkään varma. Nimittäin sinulla on kymmeniä miehiä jotka muistaa sinut prostutioituna, ja jokainen niistä voi paljastaa sinut.

Jostain syystä en usko, että miehet toimisivat tuolla tavalla. Ensiksikin eivät halua, että kukaan tietää heidän ostaneen seksiä. Toiseksi uskon, että miehet ovat solidaarisia naiselle, joka on myynyt heille seksiä. Sen sijaan en niinkään luottaisi naiseen, joka käy miesprostituoidun luona. 

Tuo edellinen kommentti ei ole apn. 

Vierailija
52/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisitko kaiken tuon rakkauteen?

Vierailija
53/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko usein sormen pyllyysi :P Laittavatko asiakkaat usein sormen pyllyysi :P Laittavatko asiakkaat usein siittimen pyllyysi :P

Vierailija
54/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaa ei tästä tiedä eikä tulekaan tietämään. En ole viennyt kenenkään poikuetta ainakaan tietääkseni. Max 1 asiakas päivässä ja enintään olen ottanut 3 viikossa, yleensä vähemmän.

Ja lapsia tuskin hankin mutta jos hankin ja kysyvät sanon että kaupassa olen ollut töissä, enkä valehtelisi sillä edelleenkin tunteja teen kaupassa.

Ap

Joo, lapsille ei pidä tuollaista menneisyydestä kertoakaan. 

Vierailija
55/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostat duunikortsut ja paljonko niitä menee?

Vierailija
56/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Inhottaa miehet, jotka ostavat seksipalveluja. Ruotsissa seksin ostaminen on rikos. Saisi olla Suomessakin. 

Mutta pillun myyminen eli seksipalveluilla rahastus on iloinen asia? Tietenkin myös naisten käyminen mieshuorissa on ihana asia, eikö?

Yhtälailla surullista ja inhottavaa. Tätä ainutkertaista elämää ei kannata viettää prostituoituna. Ja nuoruus on lyhyt ajanjakso elämässä. Se kannattaisi viettää hyvin. 

Sanoisin, ettei ainutkertaista elämää kannata ryvetä myöskään velkahelvetissä, joten asia ei ole niin yksinkertainen...

Vierailija
57/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi kaupasta ostan, esim prismasta saa isompia pakkauksia. Joillain asiakkailla on omat kortsut.

Pidän huolta vartalostani, en tosin työn takia vaan ihan itseni ja oman hyvinvointini sekä terveyteni takia.

Pyllyyni ei laiteta mitään enkä minä laita kenkään pyllyyn mitään.

Ja luulen että vaihaisin, en tosin ole ikinä ollut rakastunut joten en ole varma haluanko sitä. Jotenkin ajatus rakastumisesta pelottaa

Ap

Vierailija
58/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vienyt kenenkään poikuutta? Onko peräkammarin poika asiakkaana yleinen?

Vierailija
59/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisitko kaiken tuon rakkauteen?

Yhdellä tavalla se selviää, lähde treffeille kanssani?

Vierailija
60/139 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta sinun pitää olla prostituutti saavuttaaksesi tavoitteesi? Mitä prostituution jälkeen ajattelit tehdä?