Kysy prostituoidulta 20v naiselta
Tiedän että näitä topia on täällä ollut useampi mutta ajattelin kuluttaa tylsää torstai-iltaani netissä roikkuen.
Joten, jos aihe kiinnostaa kysy rohkeasti!
Sen verran minusta että olen 20v naisenalku pk seudulta.
Kommentit (139)
1)vaadin
2) kumiin tai rinnoille/pakaroille ,jos suihku saatavilla.
3)saa
124/
Ihan niinkuin asiakas haluaa. Olen sen tunnin jos hän ei toisin päätä. Joskus otetaan uudestaan joskus jäädään köllöttelemään ja juttelemaan. Jotkut haluavat sitten minua hyväillä ja "hoidella" laukeamisensa jälkeen.
En anna ja ei ole yläikärajaa.
Ap
Kun olet ammattilainen, niin millasia vinkkejä antaisit samanikäiselle heteromiehelle joka yrittäisi alalle? Missä prostituoidut yleensä myy itseään yms. Oletko tutustunut miespuolisiin kollegoihin?
En kyllä luokittele itseäni ammattilaiseksi. Ja totta puhuen en ole tavannut tai puhunut yhdenkään "kolleegan" kanssa joten siihen en osaa vastata mitään.
Netissä pääsääntöisesti. Kai Helsingissä niitä katuhuoria jossain pyörii mutta uskon että sulle paras vaihtoehto on netti.
Mutta niinkun varmaan tiedät, heteromiehelle ei ole miin paljon kysyntää.
Mutta laita ilmotus ja kokeile!
Ap
Itse samaa "harrastusta" harkinnut mutta ongelmana on mihin laitan ilmoituksen? Ovat kiellettyjä.
Hei. Minulle tarjottiin 6000 euron keikkaa tallinnassa. Vastassa olisi 5 tähden hotillissa rankskalainen mies. Onko kokemuskia tallinnan keikoista? Päädynkö seksiorjaksi? Mitä tehdä koska tarjous varsin houkutteleva
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että näitä topia on täällä ollut useampi mutta ajattelin kuluttaa tylsää torstai-iltaani netissä roikkuen.
Joten, jos aihe kiinnostaa kysy rohkeasti!
Sen verran minusta että olen 20v naisenalku pk seudulta.
Voi että kun teet arvokasta työtä. Saavat naiskokemuksen sellaisetkin, jotka ovat nykynaisten mielestä sellaisia vähemmän kiinnostavia, vaikka muuten ihan kelvollisia ihmisenä.
Annatko missään tilanteessa alennusta? esim vaikkapa juuri tuollaista ensimmäistä kokemustaan haluavalle nuorelle?
Annatko miehen valuttaa siemennestettä peräaukkoosi?
Vierailija kirjoitti:
Tällä kysyjällä vissiin käsi käy samalla, kun lukee ja odottelee vastausta tähän omaan fantasiaansa?
Monta miestä viikossa? Pari kertaa olen maksanut seksistä ja aika liukuhihnatoimintaa tuntuu olevan. Vaikka perus opiskelijatytyjä väittävät olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kysyjällä vissiin käsi käy samalla, kun lukee ja odottelee vastausta tähän omaan fantasiaansa?
Vastausta odotellessa :)
Kuinka usein asiakkaalla on joko iso tai erittäin pieni penis?
Maksatko verot työstä vai teetkö pimeästi ?
Tähän mennessä tullut vaataan vain normaali kokoisia peniksiä, onneksi.
Ap
Mitä tapahtuu, jos mies on maksanut tunnin sessiosta mutta tuleekin muutamassa minuutissa? Yritättekö uudestaan vai onko homma ohi?