Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuttuuko teidän mielestä täältä palstalta nyt jotain?

Vierailija
04.08.2016 |

Vai luulenko vain?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää palsta muuta tarvi nyt kun on tuo banaanikakkukeskustelu! :D

Vierailija
22/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää palsta muuta tarvi nyt kun on tuo banaanikakkukeskustelu! :D

Mä oon kyllä sitä mieltä, että tätä yhtä tyyppiä ei tarvitse, mutta saattaa olla, että riemuitsin ennenaikaisesti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen simti sitä mieltä, että Hel-Nyc loistaa poissaolollaan.

Vaikka toisaalta loistaahan hän juuri halusikin.

Vierailija
24/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmasti loistaa, mutta hän ei samalla tavalla vaikuta koko palstan ilmapiiriin.

Ap

Vierailija
25/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaako tämä naisvihamielisten avausten puuttuminen teidän mielestä sen, että niiden takana on lähinnä yksi henkilö?

Ap

Vierailija
26/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmasti loistaa, mutta hän ei samalla tavalla vaikuta koko palstan ilmapiiriin.

Ap

Totta kyllä, että kaikkein ikävimmin ilmapiirin pilaa tuo jo mainittu sukupuolten välinen sota. Itseäni väsyttää myös suomalaisten kohtuuton mollaaminen. Joskus samassa paketissa.

Vierailija
27/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistaako tämä naisvihamielisten avausten puuttuminen teidän mielestä sen, että niiden takana on lähinnä yksi henkilö?

Ap

Siihen suuntaan se osoittaa, jos nyt ei ehkä todista. Eikä muutenkaan ihan oikeasti kovin moni VOI olla sellainen.

Vierailija
28/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä.

Sen on todistanut myös kyseisten avausten ja kommenttien samankaltaisuus sanavalintoja myöten. Kuin monistettua tuubaa.

Vierailija
29/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siihen suuntaan se osoittaa, jos nyt ei ehkä todista. Eikä muutenkaan ihan oikeasti kovin moni VOI olla sellainen.

Se taisi tulla nyt takaisin. Olen aika paljolti sitä mieltä, että suurin osa noista avauksista on sen yhden tyypin käsialaa, toki satunnaisia harrastelijoita voi olla muitakin. Tämä tyyppi ei yleensä juuri kommentoi omia avauksiaan.

Ap

Vierailija
30/30 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadonneiden tilalle tulee uusia hauskoja tyyppejä, viimeksi eilen. Tutustu banaanikakkutyyppiin ketjussa, jossa pohditaan, kenelle keittiössä olevat ruokatavarat kuuluvat.  :)

Sanotaanko nyt näin, että tämän asian puuttuminen ei varsinaisesti sureta, vaan jopa päin vastoin.

Ap

Samaa mieltä.

Mikä sinun mielestäsi tämä puuttuva asia on? Anteeksi nyt tämä kryptisyys, mutta haluan vain tietää, kiinnittääkö joku muukin tähän asiaan huomiota.

Ap

Munsalan kansallispuku. Ja toimivat peukut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi