Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikäs reppu opiskelu- ja työkäyttöön aikuiselle?

ope
04.08.2016 |

Aloitan syksyllä opiskelun työn ohessa ja tarvitsisin aikuiseen tyyliin sopivan (ei-sporttisen) repun, jossa kulkisi mukana kaikki tarvittava kodin, työpaikan ja oppilaitoksen välisillä matkoilla. Reppuun täytyisi mahtua 13-tuumainen ohut kannettava ja A4-kokoinen muistiinpanolehtiö ja kulmalukkokansio. Haluan repun olkalaukun sijasta, koska tykkään pyöräillä ja kävellä matkat ja reppu on olkalaukkua ergonomisempi. Vinkkejä kellään?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Kiplingit ovat jotenkin tosi lapsellisen näköisiä, näyttävät siltä että sopisivat ala-astetta käyville tytöille. Monesti olen niitä katsonut kun niitä on niin kovasti suositeltu, mutta ei vaan ulkonäkö iske muhun.

Rinkkareput ovat typerän näköisiä. Tähän lasken myös erilaiset halpareput, joissa on niin miljoona osaa ja kiinnikettä ja taskua ja nyöriä ja remmiä.

Haglöfsin musta on eleetön ja tyylikäs perusreppu jota suosittelen jos mikään muu ei kerta kaikkiaan nappaa. Ei nyt ehkä mikään juristin palaverivalinta mutta sopii kuitenkin arkityyliin eikä vaadi kaverikseen urheilukamoja.

Adidaksella oli kanssa joku kiva linjakas reppu, ainoa mikä häiritsi oli iso logo.

Kånkenia näkee nykyään todella paljon ja siinä ei ole mitään, mikä tekisi siitä epäsopivan aikuiselle. Musta tai tumma yksivärinen Kånken on siisti ja joka tilanteeseen sopiva reppu. Hipsterit ovat pilanneet Kånkenin maineen mutta se ei tee itse tuotteesta epäkelpoa.

Vierailija
42/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sellanen kettureppu olikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime syksynä Fjällrävenin Rävenin ja tykkään tosi paljon. Ergonominen, hyvä selässä, paljon taskuja, kestävä ja minusta siistin näköinen. Monta värivaihtoakin.

myös ope

Vierailija
44/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Kiersin läpi Tampereen kaupat tänään ja täytyy kyllä todeta että tyylikästä reppua näyttää tosiaankin olevan mahdotonta löytää. Tuli mieleeni vielä sellainenkin, että käytän usein hameita ja mekkoja, ja juuri mikään reppu ei näytä hameen kanssa hyvältä. Kånken ehkä. 

Kiplingejä löytyi paristakin liikkeestä, mutta ne ei sitten olleetkaan yhtään niin kivan näköisiä kuin nettikaupan kuvissa, näyttivät jotenkin halvoilta enkä näkisi sellaista aikuisen ihmisen työreppuna. Ei mun makuuni. 

Löysin myös muutamia ihan siistin näköisiä reppuja, joissa oli erillinen pehmustettu osio kannettavalle, mutta ne olivat kaikki liian isoja, koska läppäriosio oli suunniteltu 15" koneelle. Mulle riittäisi pienempikin. Olen melko pienikokoinen ja tuollainen massiivinen reppu selässä näyttäisin varmaan alakoululaiselta :)

Ehkä se on Kånkenin puoleen kallistuttava. 

Vierailija
45/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hinnan puolesta nolo http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20303402/

mutta siihen mahtuu 13 tuumanen läppäri ja on ulkonäön puolesta ok. ja kestävää materiaalia.

Löytyy myös punaisena ja isomman kokoisena.

Vierailija
46/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen löysin Fjällrävenin sivuilla: http://www.fjallraven.fi/foldsack-no-1 

Miellyttää ainakin mun silmääni enemmän kuin Kånken. 

Vierailija
47/51 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan käyttäisi samanlaista reppua kuin partiolaiset ja koululaiset. Marimekon Metro-reppuja on useita värejä ja vähän erilaisia malleja. Merkkiä arvostetaan edelleen korkeasti koulutettujen parissa. Työssäkäyvän aikuisen kannattaa maksaa repusta noin satanen, että se näyttää laadukkaalta ja aikuismaiselta, eikä sekoitu koululaisten laukkuihin. Zalando-reput sopii pelkille opiskelijoille ja kaupan kassoille.

Vierailija
48/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan käyttäisi samanlaista reppua kuin partiolaiset ja koululaiset. Marimekon Metro-reppuja on useita värejä ja vähän erilaisia malleja. Merkkiä arvostetaan edelleen korkeasti koulutettujen parissa. Työssäkäyvän aikuisen kannattaa maksaa repusta noin satanen, että se näyttää laadukkaalta ja aikuismaiselta, eikä sekoitu koululaisten laukkuihin. Zalando-reput sopii pelkille opiskelijoille ja kaupan kassoille.

Ketä varten sen työssäkäyvän aikuisen pitää esiintyä?

Vierailija
49/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjebägi!

Vierailija
50/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Herschelille!