Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikäs reppu opiskelu- ja työkäyttöön aikuiselle?

ope
04.08.2016 |

Aloitan syksyllä opiskelun työn ohessa ja tarvitsisin aikuiseen tyyliin sopivan (ei-sporttisen) repun, jossa kulkisi mukana kaikki tarvittava kodin, työpaikan ja oppilaitoksen välisillä matkoilla. Reppuun täytyisi mahtua 13-tuumainen ohut kannettava ja A4-kokoinen muistiinpanolehtiö ja kulmalukkokansio. Haluan repun olkalaukun sijasta, koska tykkään pyöräillä ja kävellä matkat ja reppu on olkalaukkua ergonomisempi. Vinkkejä kellään?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on palstalaisten suosikki. Jotkut pitävät oikein kunnia-asianaan raportoida tänne aina sellaisen nähdessään.

Vierailija
2/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin vastaavassa tilanteessa Samsoniten reppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsoniten reput näyttää vähän turhan maskuliinisilta mun makuun.

Kånkenia en halua, koska niitä on jokaisella, enkä usko että sinne mahtuu kannettava.. voin olla kyllä väärässäkin. 

ap

Vierailija
4/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiplingin reput on kestäviä ja hyviä. Sen apinan saa irrotettua, jos ei tykkää. 

Yhtiön oma nettikauppa toimii loistavasti, jos Suomesta ei löydy kivaa väriä tai mallia. 

Vierailija
5/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on paras. Se on kaikilla laatua arvostavilla.

Vierailija
6/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.outnorth.fi/jack-wolfskin/jack-wolfskin-reput

Jo haluaa oikeesti laadukaan repun ja hyvän.

Vierailija
7/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida löytyä tyylikästä reppua. Cambridge laukuista taitaa löytyä reppumalli. Mitä reppua pyöräilevät hipsterit nykyään käyttävät, ennen se oli Kånken.

Vierailija
8/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtiön oma nettikauppa toimii loistavasti, jos Suomesta ei löydy kivaa väriä tai mallia. 

Minulla on tällainen ja tykkään kovasti.

https://www.belizia.fi/tuote/tietokonereppu-kipling-clas-seoul-b-(hiekk…

Vierailija
9/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs reppu...mahdoton sanapari.

En ole koskaan omistanut reppua ja luulenpa, ettei sellaista tule tapahtumaankaan.

Vierailija
10/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole vitsi, mutta minä ostin Ikeasta mustan olkalaukun. Hinta laatusuhde aivan loistava. Kestävä ja tyylikäs. Mahtuu hyvin 13 tuumanen tietokone ja päivän kirjat papereineen.

Vierailija
11/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa Klo Desing ja Weecos verkkokaupat. En nyt muista mittoja, että täyttäävätkö sun mittavaatimukset, mutta itse olen tuota Klo Desingiä erityisesti ihastellut.

Vierailija
12/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi Kiplingit näyttää kivoilta. Mahtaako noita löytyä Tampereelta mistään liikkeestä vai onnistuuko vain tilaamalla? Olisi kiva päästä hypistelemään ennen ostopäätöstä. :)

Vierailija
13/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap yllä

Vierailija
15/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumi

Vierailija
16/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla saattaisi olla. Näkee ainakin tyylin ja voi sitten tilata haluamansa värin, jos kaupasta ei löydy kivaa. Nuo kestävät tosi hyvin, ovat käsittääkseni tehty vanhoista värjätyistä laskuvarjoista (?).

http://www.ntbox.fi/fi/Yhteystiedot/

Vierailija
17/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortlieb, Deuter ja vähän kalliimpi Chrome tekevät laatureppuja, osa 100% vedenpitäviä. Minulla on tällainen:

https://www.ortlieb.com/en/Commuter%20Daypack%20Urban%20Line/

Vierailija
18/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku musta nahkareppu?

Vierailija
19/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama dilemma! Olen itse ostamassa Loxleyn Gloucester Rucksackin. Mulla on jo aiemmin merkin tuotteita, laatu on erinomainen ja Loxley toimittaa Suomeen. Uskoisin, että tämän tyylikkäämpää reppua on enää vaikea kehittää - ei tarvitse hävetä yhdessäkään palaveripöydässä :-)

Vierailija
20/51 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglöfsin musta. Vähän sporttinen juu, mutta ei kuitenkaan liian. Klassikko ja toimiva! Eri kokoisia ja näköisiä vaihtoehtoja, hyvällä maulla varustettu 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan