Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärin lastenhoitaja vastaa n. 5 kysymykseen.

Vierailija
01.03.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan vauvan sydänäänet ovat laskeneet. Onko syytä huolestua? Mistä mahtaa johtua? Onko vauvalla sydänäänten laskiessa joku hätä? Entä jos tämä neljäs syntyykin syöksyllä kotiin (yksi syöksysynnytys takana), ja mitään ei voida tehdä? Pelottaa vähän etukäteen.

Vierailija
2/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen tervehdys! Töissä vai vapaalla?

lh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeassa synnytyksessä sikiö painuu nopeasti alaspäin kohti lantion ahtautta ja on ihan normaalia siinä vaiheessa, että sydänäänet laskevat. (Enemmän kätilön aihealuetta,mutta todennut tämän minäkin).

Jos vauvasi ovat syntyneet hyväpisteisinä ja vointisina, ei hätää.

lh

Vierailija
4/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset