Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Synnärin lastenhoitaja vastaa n. 5 kysymykseen.
01.03.2006 |
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nopeassa synnytyksessä sikiö painuu nopeasti alaspäin kohti lantion ahtautta ja on ihan normaalia siinä vaiheessa, että sydänäänet laskevat. (Enemmän kätilön aihealuetta,mutta todennut tämän minäkin).
Jos vauvasi ovat syntyneet hyväpisteisinä ja vointisina, ei hätää.
lh
Alue: Aihe vapaa
Samaan aikaan vauvan sydänäänet ovat laskeneet. Onko syytä huolestua? Mistä mahtaa johtua? Onko vauvalla sydänäänten laskiessa joku hätä? Entä jos tämä neljäs syntyykin syöksyllä kotiin (yksi syöksysynnytys takana), ja mitään ei voida tehdä? Pelottaa vähän etukäteen.