Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuohari unohtui pakastimeen ja jäätyi, mitä teen

Vierailija
03.08.2016 |

ONKO TÄMÄ ENÄÄ PELASTETTAVISSA? :D Laitoin kuoharipullon iltapäivällä pakkaseen, oli tarkoitus pitää hetki. Unohtuikin sinne ja nyt on kokonaan jäässä. Onko sulamisen jälkeen ihan normaalia??? :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hapoista viis. Kuohari on nyt jääkaapissa, kunhan voi kaataa fancyyn lasiin ja pistää instaan :DDD AP

Muista laittaa samaan kuvaan myös passi, MK:n tai LV:n laukun kulma, ruusu ja ilta-aurinkoinen kaupunkimaisema.

Ei mulla oo varaa merkkiin, passi on jossain ja ikkunasta näkyy suomen suurin lähiö, oi hervanta <3 AP

No laita sitten kuvaan Tapparan lippis, kulhollinen hot wingsejä ja Kummelin vhs-kotelo.

Kärpät for life!!!!!!!!!!!! AP (en ole mansesta kotoisin, en kyllä oulustakaan)

Vierailija
22/23 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain oikeasti kokemusta että kuplat katoaa? Pelkkä jäätyminen ei kyllä kadota hiilidioksidia yhtään minnekään, ellei sitten pullo falskaa.

No kokeile sitten itse jos et usko.

En ole kokeillut kuohuviinillä, mutta vichy, limppari ja olut on täysin ennallaan sulamisen jälkeen. Jos avaa jäisenä tai pullo hajoaa, niin sitten on kaasut hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. Kommentti instakuvasta oli vitsi, siis LÄPPÄ. Ajattelin ottaa lasillisen uuden asunnon ja työn kunniaksi. AP

Kalevasta onnittelut uudesta työstä ja asunnosta!

Mulla on kuoharit monesti jäätyneet ja aina on ollut ihan juomakelpoisia senkin jälkeen, myös kuplat ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi