Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko luopua kissasta:(

Vierailija
01.03.2006 |

Ei suinkaan LI:n vuoksi, vaan naapurin. En jaksa kuunnella sitä enää. Vihaa kissoja ja valittaa koko ajan milloin mistäkin. Kissamme on kuulemma kamala peto, kun tappoi oravan, kulkee jatkuvasti heidän pihallaan, istuu heidän auton päällä jne.

Onhan se varmaan hirveetä. Mutta en halua kissaa pakottaa sisälle, kun on tottunut ulkona käymään.

Naapuri omalla toiminnallaan aiheuttaa paljonkin häiriötä muille, mutta enpä ole viitsinyt asiasta naputtaa. Ehkä pitäis ladata samalla mitalla takasin. Nyt on vaan niin paha mieli, mistä löytäisi hyvän uuden kodin kissalle? En kyllä luota ventovieraaseen. Kyseessä on rotukissa, luultavasti ottajia olisi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän siitä tulisi mitään jos koiratkin laskettaisiin samoin kulkemaan. Sittenhän täällä vasta olisi varsinainen " villi länsi" .

Mun mielestä koirat (tai vastuuttomat koiran omistajat) terrorisoivat ympäristöön enemmän kuin kissat. Koiran peetä on kaikki tienvarret täynnä ja jatkuvasti saa huutaa lapsille, että kävelisivät keskellä tietä, mutta kun ne tietenkin mielellään nuohoavat reunoilla...

Vierailija
22/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tarvitsisi olla lupa pyydystää vapaana olevat lemmikkieläimet siten, että omistaja voisi 100-1000 euron kiinniottohintaan lunastaa pikkuisensa takaisin. Summa saisi nousta joka kiinniottokerrasta.

Nimim. Hiekkalaatikko paskaa täynnä ja kissankusi haisee kukkapenkeissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku? Nyt, kun tuo lintuinfluenssa leviää Suomeen, meidän tontille ei astu yksikään haiseva katti.

Vierailija
24/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä itseäni.

28

Vierailija
25/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan myös kaikki linnut, jotka sattuu pihallenne tulemaan?

Siis ei tää voi olla totta miten tyhmiä ihmisiä täällä pyörii.

Koko LI ei ole vielä edes tullut Suomeen ,niin ollaan jo kissat tappamassa. Oikeesti jos olet noin hysteerinen, niin sun on paras lopettaa ittes.

Vierailija
26/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en omista minkäänlaista asetta, taidan ostaa muutaman purkin kissanruokaa ja laitan jotain myrkkyä siihen. Ja tontin rajalle vaan pari tällaista pikku killeriä.

28

Idean saa vapaasti varastaa!

Vierailija
27/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku sä oot noin tyhmä, niin sun kakarat on varmaan yhtä tyhmiä.

Toivottavasti ne vetää ne safkat napaansa, niin päästään niistäkin.

Vierailija
28/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

Vierailija
29/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla ei ole lapsia, kun olet noin vähä-älyinen.

Vierailija
30/33 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäisin ainakin oman kissani aidatulla pihalla. Niinkuin pidän koiranikin.

Ja niille, jotka sanovat, että kissa kiipeää aidasta yli, niin luulisin, että A) joko katettu häkki systeemi tai B) ns. keskitysleiriaita (eli aita käännetään ylhäältä kaartumaan sisälle päin voisi pitää kissan pihalla. Kyllä oikeasti kissan saa pidettyä pihalla, jos vain haluaa suojella sitä, mutta antaa nauttia vapaana liikkumisesta. Kyse on vaan omistajan viitseliäisyydestä.

Itse en haluaisi tahallani aiheuttaa itselleni surua laskemalla kissaa juoksentelemaan asustusalueella vapaana. Sen voi helpostikin tapaa tai kiduttaa hengiltä joku mentaalitapaus, tai se voi vain jäädä auton alle ja kitua hitaasti kuoliaaksi.

Vierailija
31/33 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lähinnä kyselin neuvoa siitä mistä löytäisin kissalle turvallisesti uuden kodin, mutta pitihän se arvata et täältä saa tätä paskaa silmilleen.

Muuiten meidän kissa on leikattu, eikä leikatut kissat merkkaile ja kuseskele pitkin nurkkia. Kissa ei myöskään kuljeskele ympäriinsä vaan käy ulkona pikaisesti, valitettavasti joskus siellä naapurin pihalla.

Ehkä istuu auton päällä, voi tietysti olla jokin muukin naapuruston kateista. Kissa toki kuraa tassuillaan auton, mutta en ymmärrä väitettä

naarmuttamisesta. Kissa pitää kyntensä tassun sisällä, tuskin kokeilee auton konepeltiin niitä teroittaa...

Kissat siis kuopii perennat kukkapenkeistä???? Eiks ne ole monivuotisia kasveja ja silloin niillä on kaiketi jonkinlaiset juuret??? Aika koira on sitten kissaksi:)))

Itsekin lapsia omaavana käytin vaunuissa suojaverkkoa ennenkuin meillä edes oli kissaa. Vaunuihin voi mennä myös orava, lintu tai rotta.

sanotte mitä sanotte mun mielestä kissan kuuluu saada käydä ulkona, toki täytyy huolehtia, että on rokotettu ja huolehtia siitä, että nukkuu yöt kotona eikä kuljeksi ulkona.

Ennenkuin annan kissan pois taidan rakentaa pihalla helvetin ruman ja ison häkin suoraan naapurille päin:))

Ai niin, meidän kissa tuo saalinsa aina " äidille" nähtäväksi, ei niitä raatoja tarvitse muiden keräillä.

no hyvä että käytit vaunuissasi suojaverkkoa, mutta pitääkö kaikkien kissattomien ostaa sellainen myös koska sinä pidät kissasi irti?

myös meidän naapurissa on leikattu kissa, ei kuulema merkkaile. jännä kuitenkin kun olen nähnyt sen monet kerrat häntä pystyssä puuvajassa!?

enkä ole nähnyt montaa kertaa että omistaja kulkisi kissansa perässä katsomassa mitä se tekee, et varmaan sinäkään. miten voit väittää että se tuo saaliinsa äidilleen? luuletko että yks pikkulintu on sen reissujen ainut saalis jonka se sinulle tuo?

jos kissa säikähtää jotain siinä auton päällä istuessaan niin eiköhän se yritä hakea kynsillä pitoa siitä konepellistä? esim. jos lasken koiran omaan aidattuun pihaan?!

söisitkö itse porkkanaa kun sitä nostaessa vierestä kierisi kissanpaska? tai antaisitko sen lapsellesi, lasten pieni kasvimaa siis meillä..

minä olisin erittäin iloinen vaikka naapurina rakentaisi millaisen häkin kissallen, kunhan se pysyisi poissa meidän pihalta!

vastuksesi on just tyypillinen " en pysty näkemään muuta kuin oman kantani asiaan" , ja vielä nauramaan toisten ongelmille mitä aiheutan lemmikilläni ;) ;) ;)))) hehe heeehhhe ehheheheheheheee ei meidän kisu...

itse ymmärrän miksi kissat haluaa olla ulkona, mutta ne voidaan pitää siellä kiinni, tai opettaa sisäkissoiksi. aina ei saa mitä haluaa. omistajan laiskuutta on laskea kissa irti.

Vierailija
32/33 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan tajua kaltaisiasi vastuuttomia kissanomistajia, ap. Jos minulla olisi kallis rotukissa, pitäisin samanlailla tiukan valvonnan alla. Olet patalaiska ja vastuuton kissanomistaja. Toivottavasti etsit sille oikeasti hyvän kodin etkä ota enää uutta elukkaa. Naapurisi tunteet ymmärrän täysin. En minäkään halua löytää kissanpaskoja kukkapenkeistäni ja naarmuja autostani tai lasten hiekkalaatikosta kusta.

Olen 13-v. narttumaatiaiskissan omistaja eikä kissani ole ikinä liikkunut vapaana ilman valvontaa. Kissani on kaupungissa sisäkissa, ulkoilemme sujuvasti valjaissa.

Maalla mummonmökillämme killille on oma kiipeilytelineillä varustettu ulkoiluhäkki. Se saa olla myös vapaana - jos olen itse pihalla. Sisäkissana se on arka ja vapaana ollessaan kulkee perässäni kuin koira. Yöt se nukkuu sisällä. En halua kissani olevan häiriöksi kenellekään. Samoin menettelee äitini oman 16-v. kollinsa kanssa. Meidän kissoja ei raavita tienpielestä rekan alle jääneinä tai naapurin ampumina.

Jos ottaa eläimen, pitää huolehtia että se ei ole muille häiriöksi. Tee kissallesi kunnon ulkoiluhäkki, jos sinusta on edes siihen!

Vierailija
33/33 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että AUTON PESU MAKSAA ja jos se täydellinen kissasi ei osaakaan pitää kynsiä sisällä, niin onko sinulla mitään aavistusta mitä maksaa auton pelti!!??

Ymmärrän täysin naapuriasi. Meidän pihalla voi kissat käydä satunnaisesti, mutta jos rupeavat autoon koskemaan...

Tottakai täällä tulee sinulle negatiivistakin kommenttia, koska asialla on oikeasti toinen puoli, jota sinä et vain tunnu näkevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi