Nainen ei tarvitse orgasmia - riittää, että mies saa
Mitä virkaa naisen hekuman huippuhetkellä sitten oikein on?
Ei mitään. Riittää, että mies nauttii.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntymisen kannalta ei mitään merkitystä.
Parisuhteen onnellisuuden, naisen tyytyväisyyden ja halukkuuden sekä hyvän, molempia tyydyttävän seksielämän kannalta naisen orgasmilla on valtava merkitys.
Joo, vuosikausia ei ole muusta puhuttukaan kuin naisen orgasmista ja naisen nautinnosta.
Se on tärkeä aihe.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto AV tyyppejä....
Tekisipä mieli ratsastaa ... arvaattekin ehkä millä
No ratsastappa aluksi vaikka kamelilla autiomaahan.
N46
lol
Nää ketjun miehet on varmaan tosi ihania rakastajia! xD
Kun seksikumppani jää ilman, mies alkaa selostaa että kuule, lisääntymisen kannalta on yhdentekevää saako nainen orgasmin vai ei! Ja sit ne ihmettelee pihalla / rappukäytävässä vaatemytty jalkojen juuressa että mikä sille nyt tuli.
Vierailija kirjoitti:
Nää ketjun miehet on varmaan tosi ihania rakastajia! xD
Kun seksikumppani jää ilman, mies alkaa selostaa että kuule, lisääntymisen kannalta on yhdentekevää saako nainen orgasmin vai ei! Ja sit ne ihmettelee pihalla / rappukäytävässä vaatemytty jalkojen juuressa että mikä sille nyt tuli.
Kaiken huipuksi ovat edelleenkin omien puheiden mukaan loistavia rakastajia. Käytäntö on sitten aivan eri - ei esileikkiä, kolme työntöä ja spruits. Sitten ihmettelevät pihalla, että mikä sille tuli.
N46
Eikö sillä kuitenkin se merkitys ole, että nainen haluaa orgasmin vuoksi seksiä useasti ja hedelmöittymisen todennäköisyys kasvaa? Evoluutiopsykologia unohdettiin kokonaan tuossa.
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.
Kuinka monella ihmisellä seksi on vain pelkästään lisääntymiseen tähtäävää? Minä ainakin rakastelen nautinnon vuoksi ja saan orgasmini myös.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella ihmisellä seksi on vain pelkästään lisääntymiseen tähtäävää? Minä ainakin rakastelen nautinnon vuoksi ja saan orgasmini myös.
Ei seksi ole lisääntymiseen tähtäävää sinänsä. Mikään muu eläinlaji kuin ihminen ei ymmärrä lisääntyvänsä siemensyöksyn takia. Eläimet vain panevat, koska se on pakottava tarve ja nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntymisen kannalta ei mitään merkitystä.
Parisuhteen onnellisuuden, naisen tyytyväisyyden ja halukkuuden sekä hyvän, molempia tyydyttävän seksielämän kannalta naisen orgasmilla on valtava merkitys.
On kyllä ollut lisääntymisenkin kannalta.
Jos miesten olisi pitänyt aina raiskata kaikki naiset niin olisi se ollut huomattavasti tehottomampaa.
Toki voimalla sen olisi voinut tehdä mutta nainenkin pystyy saamaan vahinkoa aikaan vaikka puukolla tms.
Ja jos naiselta olisi puuttunut kokonaan seksuaalinen vietti ja halu, niin olisiko monikaan nainen jaksanut ja halunnut hoitaa väkisin syntyneitä lapsia?
Kun ei-toivottuja vastasyntyneitä upotettiin suohon ennen kristinuskoa vaikka moni sai varmasti alkunsa molempien tahdosta eikä pakottamalla.
Aisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÄÄMÄÄRÄNÄ ON MOLEMPIEN NAUTINTO!
Niin, mies ja muna.
Sehän on selvä.
Arvaat varmaan miksi naisesi pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin.
Jos nainen ei nauti, ei seksiä ole
Siittämiseen ei tarvita orgasmia. Ejakulaatio riittää.
Naisen orgasmi auttaa siittiön pääsyä munasolun luokse eli jos nainen saa orgasmin, on todennäköisempää tulla raskaaksi.
kuinka niin? Onhan prostituutio ja naapurin lyyli. Naista löytyy nykypäivänä aina.
Naisen orgasmi on yhtä turha kuin miehen nänni, mutta aikoinaan se auttoi munasolua irtoamaan, päättelivät tutkijat vertaillessaan nisäkäslajeja.
Näin on jos joka kerta ottaa eri naisen.
Mutta ihan tasan yhtä turha on sen miehenkin orgasmi.
Eihän se yhtään ketään liikuta saako yksittäinen huorissa käyvä mies orgasmia.
Itse en ole koskaan halunnut lapsia, joten yhdynnän tarkoituksena on ollut aina nautinto, yhteinen sellainen, ja mielellään orgasmi molemmille. Joskus mies ei ole pystynyt pidättämään, vaan on lauennut ensin, etenkin siinä yhdessä asennossa sanoo, että heti alkaa syöksyttää hulluna. Onneksi saan orgasmin helposti, ja jos mies on lauennut ensin, hän hoitelee sen myös minulle. Joko käsin, suulla, tai sitten kun alkaa taas seistä.
Hän myös sanoo nauttivansa mun orgasmien katsomisesta ja tuntemisesta uskomattoman paljon. Että se on todella kiihottavaa. Joskus musta on kyllä kivaa kiusata miestä pitkällä esileikillä ja suihinotolla, tai jopa hyväillä housujen läpi niin, että mies ei voi olla laukeamatta. Silloin siinä on vaan niin kiihottavaa nähdä, kun toinen ei voi asialle mitään. "Aaahhhh... lopeta, multa tulee ihan just" ja sitten tuleekin.
Myös orgasm denial on nautinnollista, koska se orgasmi, kun sen viimein saa, on sen verran voimakkaampi. Kiusaan sulilla ja sopivasti mutta ei ihan tarpeeksi käsillä ja suulla. Ja kiusaa mieskin mua, jos vain malttaa. Esim aamulla pari työntöä ja sitten töihin. Tuhmia viestejä pitkin päivää niin että ollaan jo eteisessä toistemme kimpussa ja todellakin tulee orgasmi ja voimakas heti kohta, jos oon malttanut olla sormettamatta - ja vaikka en oliskaan.
Mua myös panettaa todella usein.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.
:D
Ja orgasmittomuuksistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo varhaisten ihmislajien uros ja naaras olivat suunnilleen saman kokoiset. Työkaluja käyttävälle naaraalle ei ole konsti eikä mikään lyödä kivellä kuoliaaksi urosta, jonka ei halua panevan itseään. Siksi myös naisen pitää kiihottua ja haluta yhdyntää. Naisen orgasmi taas saa yhdynnän kestämään tarpeeksi kauan, jotta tavara tulee naisen sisälle, eikä jonnekin ulos, kun turhautunut naaras potkaisee jyystävän idiootin päältään.
Tämän päivän naurut, kiitos siitä!
Tässä ei ole mitään nauramista.
Naiset metsästivät ainakin pienriistaa ennen kristinuskon tuloa suomeen ja vastasyntyneet joita ei voitu/ haluttu elättää saivat kuolla.
Ei seksi noihinkaan aikoihin ole voinut perustua siihen että vain miehen halulla on merkitystä.
Nainen on pystynyt elättää tarvittaessa itseään ja mahdollisia lapsiaan yksinkin ja vaikka mies on vahvempi, niin noiden aikojen lääketieteen tasolla haava keihäästä tai puukosta on voinut olla aika kohtalokas.
Kristinuskon myötä lasten tappaminen tuli kielletyksi ja naisten metsästys loppui tai ainakin väheni ja naiset olivat kiinni suuressa lapsimäärässä ja tulivat enemmän riippuvaisiksi miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan halunnut lapsia, joten yhdynnän tarkoituksena on ollut aina nautinto, yhteinen sellainen, ja mielellään orgasmi molemmille. Joskus mies ei ole pystynyt pidättämään, vaan on lauennut ensin, etenkin siinä yhdessä asennossa sanoo, että heti alkaa syöksyttää hulluna. Onneksi saan orgasmin helposti, ja jos mies on lauennut ensin, hän hoitelee sen myös minulle. Joko käsin, suulla, tai sitten kun alkaa taas seistä.
Hän myös sanoo nauttivansa mun orgasmien katsomisesta ja tuntemisesta uskomattoman paljon. Että se on todella kiihottavaa. Joskus musta on kyllä kivaa kiusata miestä pitkällä esileikillä ja suihinotolla, tai jopa hyväillä housujen läpi niin, että mies ei voi olla laukeamatta. Silloin siinä on vaan niin kiihottavaa nähdä, kun toinen ei voi asialle mitään. "Aaahhhh... lopeta, multa tulee ihan just" ja sitten tuleekin.
Myös orgasm denial on nautinnollista, koska se orgasmi, kun sen viimein saa, on sen verran voimakkaampi. Kiusaan sulilla ja sopivasti mutta ei ihan tarpeeksi käsillä ja suulla. Ja kiusaa mieskin mua, jos vain malttaa. Esim aamulla pari työntöä ja sitten töihin. Tuhmia viestejä pitkin päivää niin että ollaan jo eteisessä toistemme kimpussa ja todellakin tulee orgasmi ja voimakas heti kohta, jos oon malttanut olla sormettamatta - ja vaikka en oliskaan.
"Esim aamulla pari työntöä ja sitten töihin"
???
Eikö sitä kannattaisi hoidella hommat saman tien loppuun asti? Mä en ainakaan jaksaisi odottaa iltaan.. :D
N46
Minä keskustelen seksi elämästä vain puolisoni kanssa
salainen rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten itsekäs aloitus! Totta kai naisenkin pitää saada nauttia hyvästä seksistä.
Seksi on molemminpuolista vuorovaikutusta, jossa PÄÄMÄÄRÄNÄ ON MOLEMPIEN NAUTINTO!
Nainen on hyvä ja tähtää siihen nautintoon. Mieshän sitä tekee joka tapauksessa, panee jotta nainen saa yhdyntää. Jos se ei naiselle riitä niin keksikööt keinot asian parantamiseksi. Ei se, että nainen ei nauti, ole miehen syytä!
Ikävä kyllä usein on miehen syytä.
Totta kai naisen täytyy ensin tietää mikä toimii ja miten orgasmin saa eli osata se tuottaa itselleen jne.
Mutta sen jälkeen jos mies on itsekeskeinen -"molemmat nauttii mies ja muna" - tyyppi niin syy on pitkälti miehen.
Kun miehellä on se anatomiaetu.
Mies voi liikkuttaa vehjettään niin nopeasti tai hitaasti kuin haluaa, siinä kulmassa kuin haluaa niin kauan kuin tarvii. Onhan se etu.
Minäkin saan aina ja varmasti ja tarvittaessa nopeasti itse hoitamalla homman kun voin dildoani liikutella juuri niin kuin tuntuu hyvältä.
Miehelle pitää antaa ohjeita.
Mielelläni sen teen jos mies viitsii kuunnella.
Jos ei viitsi tai halua jää touhu siihen kertaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä orgasmia mieskään tarvitse mihinkään.
Väärin. Nimenomaan tarvii.
Ei tarvitse.
N46
Perustele väitteesi
Perustelepa sinä että mihin tarvii.
Minulla ja miehelläni on kaksi lasta.
Mieheni tarvi orgasmeja tasan kahden kuukauden ajan reilun 30 vuoden aikana.
Kokonaan toinen asia on se että hän on niitä halunnut koko reilun 30 vuotta ja varmaan jo ennen sitä.
Mutta ei niitä TARVITTU ole mihinkään noita kahta kuukautta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Esim aamulla pari työntöä ja sitten töihin"
???
Eikö sitä kannattaisi hoidella hommat saman tien loppuun asti? Mä en ainakaan jaksaisi odottaa iltaan.. :DN46
Niimpä. Mulla ei kyllä seksi pysyisi mielessä päivän aikana. Kuulostaa aika eläimelliseltä. Ajatustyö vie kaiken pois mielestä, että ei kyllä tarvi käydä sormettamassa päivän aikana.
No ratsastappa aluksi vaikka kamelilla autiomaahan.
N46