Nainen ei tarvitse orgasmia - riittää, että mies saa
Mitä virkaa naisen hekuman huippuhetkellä sitten oikein on?
Ei mitään. Riittää, että mies nauttii.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä orgasmia mieskään tarvitse mihinkään.
Väärin. Nimenomaan tarvii.
Ei tarvitse.
N46
Perustele väitteesi
Jos ei kerran nainen tarvitse orgasmia, niin sitten ei mieskään. Piste.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä orgasmia mieskään tarvitse mihinkään.
Väärin. Nimenomaan tarvii.
Ei tarvitse.
N46
Perustele väitteesi
Jos ei kerran nainen tarvitse orgasmia, niin sitten ei mieskään. Piste.
N46
Sinä voisitkin yhtyä AP:hen, ilman liukuvoiteita tietty :DDD lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi on hyvin tärkeä. Mutta kaikki naiset eivät saa helpolla. Esim itse en saa yhdynnässä orgasmia, silti pidän yhdyntää parhaana seksin muotona koska se on niin tajunnanräjäyttävän nautinnollista. Eli yhdyntäliikkeet tuntuvat mielettömän hyviltä. Orgasmi ei kuitenkaan tule. Joten nainen voi nauttia suunnattomasti ilman orgasmiakin. Tämä ei ole puolustuspuhe sille, että nainen ei tarvisi orgasmia vaan sille, että yhdynnän päänautinto ei ainkaan minun kohdallani ole orgasmi ja että yhdyntä on muutenkin todella nautinnollista.
Miksi tämä on saanut kaksi miinusta? En minä voi sille mitään, että en ole yhdynnässä saanut orgasmia. Silti se tuntuu fyysisesti todella hyvältä. Tottakai olisi ihanaa saada orgasmi ja onhan se tärkeä asia. Mutta ei se ole ainut asia, minkä vuoksi nainen nauttii yhdynnästä.
En minäkään ole ikinä saanut yhdynnässä. Enemmistö naisista tarvitsee muutakin kuin yhdynnän saadakseen. Ja juuri siksi en halua ylläpitää myyttiä, että yhdyntä on niin ihanaa, että se kyllä riittää. Oma mieheni ja aikaisemmatkin miesystäväni ovat kyllä osanneet ja halunneet antaa minulle orgasmin muilla keinoilla ja heille on ollut itsestäänselvää, että useimmat naiset tarvitsevat muuta(kin) kuin yhdyntää, mutta edelleen on myös miehiä, jotka kuvittelevat että nainen joka ei saa yhdynnässä, on jotenkin ongelmallinen. Kaikki vakuuttelut, kuinka "orgasmi ei ole naiselle tärkeä" ja "yhdyntä on ihanaa vaikka en saakaan" vahvistavat tätä vanhaa käsitystä, jonka mukaan seksi on nimenomaan yhdyntää. Itse en todellakaan harrastaisi seksiä ellen saisi orgasmia edes melkein joka kerta.
Joillekin riittää pelkkä yhdyntä, joten ei se ole mikään myytti. Jos sinulle se ei riitä, niin sinun pitää itse siitä sanoa miehille. Kaikkien naisten ei todellakaan tarvitse vastaanottaa mitään suuseksiä/käsiseksiä solidaarisuudesta muita kohtaan...
Tottakai sanon ja olen aina sanonut. Kai jokainen nainen osaa itse sanoa, mitä haluaa ja tarvitsee? Toivottavasti!
No miksi sitten haittaa jos joku nainen sanoo tykkäävänsä yhdynnästä erittäin paljon vaikkei saisikaan orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten itsekäs aloitus! Totta kai naisenkin pitää saada nauttia hyvästä seksistä.
Seksi on molemminpuolista vuorovaikutusta, jossa PÄÄMÄÄRÄNÄ ON MOLEMPIEN NAUTINTO!
Nainen on hyvä ja tähtää siihen nautintoon. Mieshän sitä tekee joka tapauksessa, panee jotta nainen saa yhdyntää. Jos se ei naiselle riitä niin keksikööt keinot asian parantamiseksi. Ei se, että nainen ei nauti, ole miehen syytä!
Aika moni nainen silti mieluummin panee sellaista miestä joka ymmärtää seksin olevan jotain mitä tehdään yhdessä ja josta haetaan nautintoa molemmille. Mies jolle jyystämisen ainoa tarkoitus on itse laueta, ei ole kovin mielenkiintoinen seksikumppani ts. nainen mieluummin panee yleensä seuraavan kerran sitten jonkun muun miehen kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten itsekäs aloitus! Totta kai naisenkin pitää saada nauttia hyvästä seksistä.
Seksi on molemminpuolista vuorovaikutusta, jossa PÄÄMÄÄRÄNÄ ON MOLEMPIEN NAUTINTO!
Nainen on hyvä ja tähtää siihen nautintoon. Mieshän sitä tekee joka tapauksessa, panee jotta nainen saa yhdyntää. Jos se ei naiselle riitä niin keksikööt keinot asian parantamiseksi. Ei se, että nainen ei nauti, ole miehen syytä!
Aika moni nainen silti mieluummin panee sellaista miestä joka ymmärtää seksin olevan jotain mitä tehdään yhdessä ja josta haetaan nautintoa molemmille. Mies jolle jyystämisen ainoa tarkoitus on itse laueta, ei ole kovin mielenkiintoinen seksikumppani ts. nainen mieluummin panee yleensä seuraavan kerran sitten jonkun muun miehen kanssa. :)
Jos miehelle seksi on yhtäkuin velvollisuus tyydyttää lisää naista joka ei lauennut panossa jonka mies suoritti, en ihmettele vaikka mies etsisi helpomman naisen tilalle.
Tästä ketjusta saa sen käsityksen että miehet nimenomaan toivovat ettei nainen saisi orgasmia - eikä sitä edes kaipaisi. Onnea etsintään. Kyllä niitäkin helmiä ("helmiä"?) jokunen löytyy.
Jos joku teistä ketjun miehistä vielä kertoisi miksi se naisen oragsmi ja se, että nainen nauttii orgasmeistaan kuten mies, on niin kauhea asia? Sehän on yleensä osoitus siitä että seksi on ollut tyydyttävää ja nautinnollista naiselle. Ettekö te halua että seksikumppani pitää teitä ihanina ja taitavina rakastajina?
Ja joo, pakollinen disclaimer; moni mies sekä nainen nauttii seksistä ilman orgasmiakin. Aika kiva bonus se kuitenkin on.
Nainen ei tarvitse miestä orgasmiin.
Vierailija kirjoitti:
No itse saan kyllä orgasmin yksin, mutta ei se tyydytä seksuaalisesti kuten yhdyntä miehen kanssa. Vaikkei siitä yhdynnästä saisikaan orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
No shit? Eikö?
Tarvitseeko mies naista siihen?
Ei se ole mies jos ei osaa naista tyydyttää...
Kuuluisi perustaitoihin niin kuin ajokoulu, nimittäin naisella ajelu
Vierailija kirjoitti:
Naisella ajelu... hyi sinua senkin ällö.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella ajelu... hyi sinua senkin ällö.
N46
Hehhehe. Tottakai naisella ajellaan siis ratsastetaan. Siitähän kaikki tykkää - minä, kalu ja naiset myös :D
Minä ja kalu :D
Mitä porukkaa täällä oikein on... :D
Tää on jotenkin niin surkuhupaisaa.
Tässä ketjussa miehet rehentelevät sillä, ettei naisen tarvitse nauttia seksistä, ei saada orgasmia eikä miehellä ole osaa eikä arpaa naisen nautintoon, riittää että mies nauttii ja nainen makaa alla kuin tukki.
Toisessa ketjussa sitten miehet aina valittavat sitä, kun naiset pihtaavat tai jättävät.
Juu, jotenkin miehen "logiikalla" ei pysty noita ilmiselviä pisteitä yhdistämään.
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto AV tyyppejä....
Tekisipä mieli ratsastaa ... arvaattekin ehkä millä
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin niin surkuhupaisaa.
Tässä ketjussa miehet rehentelevät sillä, ettei naisen tarvitse nauttia seksistä, ei saada orgasmia eikä miehellä ole osaa eikä arpaa naisen nautintoon, riittää että mies nauttii ja nainen makaa alla kuin tukki.
Toisessa ketjussa sitten miehet aina valittavat sitä, kun naiset pihtaavat tai jättävät.
Juu, jotenkin miehen "logiikalla" ei pysty noita ilmiselviä pisteitä yhdistämään.
Olen huomannut, että naima asioilla eniten rehentelevät miehet ovat juuri niitä säälittävimpiä reppanoita, jotka eivät yksinkertaisesti osaa tyydyttää naista. Ja ei ihme, ei sellaisella tupella ainakaan minua tyydytetä. Kalun pitää olla täyteläinen ja jäntevä. Ihmekös tuo on jos sellaisesta suhteesta nainen lähtee pois, jossa miehellä on suuri suu ja onnettoman pieni värkki, jota ei osata käyttää.
N46
Vierailija kirjoitti:
Lisääntymisen kannalta ei mitään merkitystä.
Parisuhteen onnellisuuden, naisen tyytyväisyyden ja halukkuuden sekä hyvän, molempia tyydyttävän seksielämän kannalta naisen orgasmilla on valtava merkitys.
Joo, vuosikausia ei ole muusta puhuttukaan kuin naisen orgasmista ja naisen nautinnosta.
Naisen orgasmi on evoluution fiba!