Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis pesettekö oikeasti joka ilta meikit pois?!?

Vierailija
02.08.2016 |

Itse olen jo vuosia pessyt kasvoni aamuisin suihkun yhteydessä. Pari kertaa viikossa tulee saunottua illalla joten silloin pesen meikit. Ja salipäivinä pesen ne suihkussa mutta laitan uudet salilta lähtiessä. Hyvässä kunnossa mun iho ainakin on.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hell. Mä cleanacin mun feissin ku aloin meikappaamaan 70-luvul, ever since uudet kajalit vanhan päälle. T. Andy

Vierailija
22/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen harrastanut samaa jo 13 vuoden ajan. Välillä toki pesen meikit iltaisinkin ja ihan joka päivä en meikkaa, esim. lomalla, mutta pääsääntöisesti pesen meikit pois vasta aamulla suihkussa. Siihen olen tottunut, ja iho on täydellisessä kunnossa.

Paremmassa kunnossa mulla iho nyt on kuin silloin kun sitä olin jatkuvasti pesemässä aamuin illoin eli saman olen huomannut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinun tyynyliinasi likaannu ja aamulla ole ripsarit poskilla?

Ripset on kestovärjätty. Ei likaannu tyynyliina :) Ap

Puhut meikeistä monikossa ja nyt sinulla onkin vain kestoväri ripsissä?

Vierailija
24/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Meikkivoide ainakin sotkee yön aikana tyynyliinan ja tukkii ihohuokoset. Mikä tahansa silmämeikki suttaantuu ja aamulla on silmät kuin pandalla.

Mutta kestoväri on kestoväri. Jos on pelkästään kestoväri ripsissä eikä mitään muuta, niin eihän silloin ole meikkiä lainkaan.

Vierailija
25/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoide ja valokynä vähintään. En mä kyllä huulipunaa tai kulmakynääkään pois pese.

Aika monilta kemikaaleilta mm. parabeeneilta on säästynyt vuosien varrella sekä tietysti rahallistakin säästöä :) Ap

Vierailija
26/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen, koska haluan sen jälkeen rasvata kasvoni ja mennä puhtaana nukkumaan.

Vierailija
27/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan noita meikkejä muutakin kuin pelkkä ripsari ja meikkivoide, jos on vetänyt koko sotamaalauksen naamaan...

Vierailija
28/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoide ja valokynä vähintään. En mä kyllä huulipunaa tai kulmakynääkään pois pese.

Aika monilta kemikaaleilta mm. parabeeneilta on säästynyt vuosien varrella sekä tietysti rahallistakin säästöä :) Ap

Kasvot voi iltaisin putsata myös vedellä ja saippualla tai hellävaraisella puhdistusaineella. En minäkään parabeeneja ja alkoholia yms. herkkään naamaani tunge.

Vierailija
29/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK mitä sottapyttyjä nämä meikit naamassa nukkujat. Odottekeepas kun tulette yli nelikymppisiksi niin sitten niitätte mitä nyt kylvätte, tulette huomaamaan.

Vierailija
30/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin käytän laadukasta kosmetiikkaa. Ehkä ne halvat markettituotteet sotkisivat tyynyn. Ap

Vierailija
31/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan meikit taitaa olla niin hoitavia ja hengittäviä, että ajavat saman asian kuin hoitovoide.

Itse kyllä putsaan meikit pois iltaisin, en vedellä vaan kosteusvoiteella ja vanulla. Suihkussa vedellä, mutta en koskaan millään aineilla. Iho priimaa ja mainittavia ryppyjä ei ole vaikka ikää alkaa olee mittarissa kohta 40v.

Niin ja meikit naamassa tai ilman, niin tyynyliina olisi hyvä vaihtaa vähintään kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
32/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jontekin surullista tämä naisten touhu. Meikkiä lärviin, sitten pestään, sitten kosteusvoidetta, sitten pestään, uutta meikkiä, jne. 

Vierailija
33/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen, olen aina pessyt. Niin humalassa en oo ollut ettenkö olis naamaa jaksanut pestä. Mulla on ihan hyvä iho, mutta mun mielestä olis ylipäänsä inhottavaa mennä likaisella naamalla nukkumaan. Pesenhän mä hampaatkin illalla, siinä se naamanpesu samalla, vaikkei olisi meikannutkaan.

Vierailija
34/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään pese. Vasta seuraavana aamulla ja joskus vaan siistin naaman edellispäivän jäljiltä:D Näin on tehnyt myös äitini. En mä tiedä mitä vahinkoa tosta nyt on?

Vierailija
35/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun on ripsenpidennykset ei tartte enää pestä meikkejä, enkä kyllä jaksanut aiemminkaan aina mutta aamuisin ärsytti mustat silmänaluset. En käytä muutenkaan meikkiä kuin kulmakynää ja aurinkopuuteria, joten ei ole iso ongelma vaikka ne peseytyy pois joka toinen päivä suihkussa. Iho hyvässä kunnossa, olen 35-vuotias ja edelleen kysytään paperit kun ostan alkoholia.

Vierailija
36/36 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein vaihdat tyynyliinan?

Ällöttävin ajatus on mennä meikit naamassa sänkyyn!