Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exällä on uusi

Vierailija
02.08.2016 |

Erosimme talvella. Tai siis mies jätti eropaperit lokakuussa ja muutti pois helmikuun alkupuolella. Siinä välissä käytiin pariterapiassa, mutta eipä siitä ollut apua.

Ero tuli minulle yllätyksenä. Oli mies sanonut muutamankin kerran parin vuoden aikana että jos asiat eivät muutu niin hän lähtee. Mutta ei hän oikeasti keskustellut sitten kanssani mistään; tyrmäsi aina mielipiteeni kun yritin jotain sanoa.

Suhde kesti 20v, naimisissa 15v, neljä lasta 8-19v.

Hän muutti kahden nuorimman kanssa pois, minulle jäi kaksi vanhinta.

Nyt hänellä on uusi nainen. Laittoi viestin että seurustelee, että minun on hyvä tietää kun lapsetkin uutta naista tapaavat. Muutosta on 6kk, eropapereista 10kk. Minusta tuntuu aika nopealta tahdilta... Vaikka kai se niin menee että jompikumpi uuden joskus löytää. Ja kai hän oli paljon pitemmällä eroprosessissa kuin minä alunperinkin. Minä kuvittelin vielä keväällä että ehkä jotain voisi joskus vielä korjaantua. Mutta näköjään ei.

Tuntuu kurjalta, suututtaakin. Ärsyttää miten mies voi näin pian löytää jonkun. Muka niin vakavan että näyttää naisen lapsille. Eikö heidänkin päänsä mene sekaisin ja hämmennyksiin?

Minä en tunne naista. Kuulemma "ihan tavallinen ihminen". Voinko kieltää miestä viemästä lapsia tuon naisen luo? Ovat kuulemma siellä yötä kun käyvät jossain kesälomareissulla ensi viikolla. Lapset kuulemma tietävät naisesta jo. Ja nuorimmat ovat tavanneetkin.

Ääh. Tuntuu että selkäni takana vehkeillään. Vaikken osaakaan sanoa mitä sillä tarkoitan. Inhottaa kun en voi vaikuttaa lasteni elämässä tapahtuviin asioihin. Mistäs sen tiedän millainen nainen on. Tai miten mies hänen kanssaan on. Taatusti eri lailla kuin minun. Miltä sekin lapsista tuntuu.

Ikävä olo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noi sun fiilikset uutta naista kohtaan olis muuttuneet, vaikka siinä oli kulunut enemmän aikaa. Ymmärrän kyllä ajatuksesi, mutta eihän siinä mikään auta, heidän täytyy antaa elää omaa elämäänsä. Olisitko itse tyytyväinen, jos asia olisi niin päin, että sulla olisi jo uusi mies? Ja sitten exäsi kieltäisi lapsia olemasta hänen seurassaan. Malttia, ei kannata lähteä kieltolinjalle.

Vierailija
2/3 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, itselle tuli miehen erohalut ihan puskista. 13 vuoden jälkeen, lapsista nuorin oli sylivauva ja isommat 3v ja 5v. Jäin sit yksin lasten kanssa. Mies oli jo pettänyt ennen eropuheitaan ja muutaman kuukauden päästä muutti yhteen uuden akkansa kanssa. Ja tietysti kotileikki pystyyn lasten kanssa. Sitä ihanuuttahan ei kestänyt kuin muutama kuukausi. Nyt sillä on taas uusi ja ties montako vielä tuossa välissä ollut. Eropuheesta tuli nyt 3 vuotta ja en vieläkään kestä sitä että joka helvetin eukko pitää lapsille esitellä, ihan ensimetreiltä asti. Vaikka siis hakee lapsia vain todella harvoin, n. 2 kertaa kuussa yön yli ja kerran viikossa pari tuntia. Niin siinä ajassa kerkeää jo esitellä aina naisensa. Olisi aikaa treffeille kai muulloinkin mutta ei. Ja todellakin tekisi mieli kieltää naisia tapaamasta lapsia mutta eipä ole keinoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laastarihan se. mutta ihan normaalia