Mitä pahaa siinä on jos menee ekoilla treffeillä sänkyyn?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että tällä palstalla on vain wt-porukka, niille on just ok harrastaa seksiä vähän kaikkien kanssa. Missään muualla kuin tällä palstalla ei olla näin irtosuhdemyönteisiä. Täällä ne satojen kanssa maanneet sitten viettää yksinäiset iltansa, kun ei kellekään kelpaa parisuhteeseen enää. Ja yrittävät puolustella kaikissa ketjuissa tapojaan, koska uskovat voivansa sen kautta muokata ihmisten ajatusmaailmaa niin että kelpaisivat joskus edes jollekin suhteeseen. Aika yksinkertaista. Älkää teinit ottako heistä oppia.
Olen irtosuhdemyönteinen, vaikka en itse harrasta niitä. Sen takia täällä vietän yksinäiset iltani, ystävien suhteet alkaneet seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole luonnollista. Ylipäänsä tämä modernin ajan tolkuton paneskelu ja ihmissuhdeshoppailu on luonnotonta. Mutta hey, whatever rocks your boat.
Kuinka kauan sinä oletat eläinten luonnossa tutustuvan partneriinsa ennen parittelua? Oikeinko treffeillä käyvät montakin kertaa? 😂😂😂
Että oikein luonnotonta... 😉
Ei mitään. Itse panen aina kun saan. En vaan saa koskaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa helpon maineen eikä ole enää hyvää parisuhdematskua.
Itse menen joskus ihan periaatteesta sänkyyn ensimmäisellä kerralla ihan vaan siksi että sillä saan karkoitettua elämästäni sellaiset ääliöt joiden mielestä en olisi hyvää parisuhdematskua. Ja saan vielä seksiä kaupan päälle...:D
...nyt on logiikka kyllä vahvana tässä vastauksessa. :D
Eli ihan mielelläsi annat sovinistimiehille ja Liekkipipo-Makelle juuri sitä mitä he haluavat sinusta? Etkö ymmärrä, että toimintasi kannustaa juuri tätä "helppoja naisia" kuksivaa ja heitä perään haukkuvaa miesluonnetta?
Mutta jos tää edellinen vastaaja haluaa seksiä niin mitä sitten? Liekkipipo-Make voi sitten ihan vapautuneesti korkean moraalinsa kanssa ylenkatsoa seksikumppaniaan eikä tämän seksikumppanin tarvitse pelätä että Make jäisi helmoihin roikkumaan ja ruinaamaan parisuhdetta. Maken kanssa voi olla ihan kivaa sen yhden illan mutta harva jaksaisi tolla asenteella varustettua tyyppiä nurkissaan sen pidempään katsella.
OK jos sanot niin. Mikä kenellekin toimii.
Maineen saaminen vaan on ihan tosiasia nyky-Suomessakin. Ja arvatkaapa, millainen maine on naisella, joka on "ottanut omansa" vaikka kahdeltakymmeneltä Bensa-Jarkolta (vaihdoin esimerkkihenkilöä, ettei aina morkattaisi liekkipipoista tykkäävää Markkua) ?
Kyllä minä tiedän montakin naista, jotka ovat tulleet jätetyiksi kun todellinen menneisyys on selvinnyt siipoille. "Olisit ottanut edes maksun sitten niiltä kaikilta!" on melko yleinen kommentti eron yhteydessä.
Heh, niin varmaan tunnet! xD Mitä ne miehet on oikein kuvitelleet? Että nainen on odottanut jalat ristissa just häntä saapuvaksi? Kiesus miten pöljiä ihmiset voi olla.
Hei, kvantiteetti meinaa kanssa vähän.
Ne miehet odottivat, että noilla naisilla oli takanaan ns. normaali seksuaalinen menneisyys. Eli suomeksi sanottuna ehkä korkeintaan 5 kumppania. Ei 35.
Naisille on aina ollut vaikea ymmärtää miehen mielenmaisemaa, joten avaan sitä tässä sitten rautalangasta. Mitä luulette, että miehestä tuntuu, kun tajuat tuntevasi hyvin viisi henkilöä jotka ovat olleet tulevan puolisosi sisällä ennen sinua? Osaatteko kuvitella sitä nöyryytystä, jonka kohteeksi mies tuntee joutuneensa? Erityisesti nuorempana nämä asiat lyövät kyllä maahan.
Älkää nyt huijatko itseänne. Ei se ole mitenkään vaikea ymmärtää, että miehiä ei juuri kiinnosta pitkät parisuhteet tunnettujen "panonaisten" kanssa. Tai no vanhempia ja epätoivoisempia kyllä kiinnostanee.
Miksi se mies tuntisi ne naisen viisi panokumppania? Ai niin joo, jossain peräkylällä jossa samat suvut ovat asuneet jo satoja vuosia ja jossa kaikki tuntee kaikki ja ovat naimisissa serkkujensa kanssa. Sama tilanne se on naiselle toki. Miestä on pannut kaveriporukasta kolme ja sisko siihen vielä lisäksi. Mutta minkäs teet kun valinnanvaraa ei ole.
Suomessa on pienet piirit kuule ihan pääkaupungissakin.
Ap:lle sanoisin että kannattaa nyt näitä lukiessa erottaa kaksi eri asiaa: meneminen sänkyyn satunnaisen baarituttavuuden kanssa ja suostuminen seksiin treffien päätteeksi jos tapaa tyypin ekaa kertaa.
Mistä voit silloin olla varma että ne ovat _ensimmäiset _ treffit eli jatkoa ja uusia treffejä varmasti seuraa?
Sillä ettei ole valmis hyppäämään punkkaan heti voi lisätä orastavaan suhteeseen pientä jännitystä ja kipinää - jos siis kaveri on tosissaan kiinnostunut.
Usein vaan nainen itse pilaa mahdollisuutensa siihen pysyvämpään suhteeseen olemalla aivan liian innokas sen seksin jälkeen. Tulkitaan miehen seksipuheet joksikin yltiöromanttiseksi ihastukseksi, ja aletaan pommittaa miestä loputtomin viestein.
Eli: käytä järkeä ja tilannetajua.
Jos haluat itsekin vain hyvää seksiä, ei kukaan estä kokeilemasta onnea ventovieraan kanssa.
Jos haluat laskea sen varaan että deittejä kertyy useammat, mieti koska on sopiva hetki.
Ei sitä kukaan pysty ennustamaan miten ja milloin kaksi ihmistä ihastuvat toisiinsa samanaikaisesti ja haluavat jatkaa yhdessäoloa.
Yhtä hyvin se voi tapahtua jo ensimmäisenä iltana ja yönä.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä testi että tuleeko kyseinen ihminen pettämään tulevaisuudessa. Jos joku suostuu seksiin heti, niin todennäköisesti suostuisi hyvin helposti seksiin jonkun muun kanssa parisuhteessakin ollessaan. Eli pettämään. Jos ei suostu seksiin heti, niin siinä ihmisessä on potentiaalia luotettavaksi kumppaniksi. Mutta kyllä mulle on silti ok että ne epäluottettavat harrastelee seksiä ekoilla treffeillä ja pariutuu keskenään. En mä niitä haluais kuitenkaan.
Lähde? Siis sille tutkimukselle, joka on osoittanut että näin on.
Minkä ihmeen takia parisuhteessa ollessani suostuisin seksiin jonkun randomin kanssa, jos kerran saan seksiä omalta kumppaniltani??
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin enpä ole koskaan kokenut, että siinä olisi mitään pahaa jos kaksi ihmistä keskinäisestä halusta ja sopimuksesta harrastaa keskenään seksiä, vaikka olisi vasta tavannut toisensa. Ihan "vaimomatskuakin" olen ollut siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menen joskus ihan periaatteesta sänkyyn ensimmäisellä kerralla ihan vaan siksi että sillä saan karkoitettua elämästäni sellaiset ääliöt joiden mielestä en olisi hyvää parisuhdematskua. Ja saan vielä seksiä kaupan päälle...:D
Eli ihan mielelläsi annat sovinistimiehille ja Liekkipipo-Makelle juuri sitä mitä he haluavat sinusta? Etkö ymmärrä, että toimintasi kannustaa juuri tätä "helppoja naisia" kuksivaa ja heitä perään haukkuvaa miesluonnetta?
Mutta jos tää edellinen vastaaja haluaa seksiä niin mitä sitten? Liekkipipo-Make voi sitten ihan vapautuneesti korkean moraalinsa kanssa ylenkatsoa seksikumppaniaan eikä tämän seksikumppanin tarvitse pelätä että Make jäisi helmoihin roikkumaan ja ruinaamaan parisuhdetta. Maken kanssa voi olla ihan kivaa sen yhden illan mutta harva jaksaisi tolla asenteella varustettua tyyppiä nurkissaan sen pidempään katsella.
Maineen saaminen vaan on ihan tosiasia nyky-Suomessakin. Ja arvatkaapa, millainen maine on naisella, joka on "ottanut omansa" vaikka kahdeltakymmeneltä Bensa-Jarkolta (vaihdoin esimerkkihenkilöä, ettei aina morkattaisi liekkipipoista tykkäävää Markkua) ?
Kyllä minä tiedän montakin naista, jotka ovat tulleet jätetyiksi kun todellinen menneisyys on selvinnyt siipoille. "Olisit ottanut edes maksun sitten niiltä kaikilta!" on melko yleinen kommentti eron yhteydessä.
Tiedät? Ihan oikeasti? Todella? Minkä kokoisella paikkakunnalla asut ja minkä ikäinen olet? Alle 20 ja amis? En ole koskaan elämässäni kuullut, että joku ystävättäristäni olisi tullut jätetyksi siksi, että tykkää seksistä ja harrastaa sitä myös sinkkuna, en koskaan. Mutta ehkä jossain landella ja tosi nuorten keskuudessa tuokin on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, niin varmaan tunnet! xD Mitä ne miehet on oikein kuvitelleet? Että nainen on odottanut jalat ristissa just häntä saapuvaksi? Kiesus miten pöljiä ihmiset voi olla.
Ne miehet odottivat, että noilla naisilla oli takanaan ns. normaali seksuaalinen menneisyys. Eli suomeksi sanottuna ehkä korkeintaan 5 kumppania. Ei 35.
Naisille on aina ollut vaikea ymmärtää miehen mielenmaisemaa, joten avaan sitä tässä sitten rautalangasta. Mitä luulette, että miehestä tuntuu, kun tajuat tuntevasi hyvin viisi henkilöä jotka ovat olleet tulevan puolisosi sisällä ennen sinua? Osaatteko kuvitella sitä nöyryytystä, jonka kohteeksi mies tuntee joutuneensa? Erityisesti nuorempana nämä asiat lyövät kyllä maahan.
Älkää nyt huijatko itseänne. Ei se ole mitenkään vaikea ymmärtää, että miehiä ei juuri kiinnosta pitkät parisuhteet tunnettujen "panonaisten" kanssa. Tai no vanhempia ja epätoivoisempia kyllä kiinnostanee.
Miksi se mies tuntisi ne naisen viisi panokumppania? Ai niin joo, jossain peräkylällä jossa samat suvut ovat asuneet jo satoja vuosia ja jossa kaikki tuntee kaikki ja ovat naimisissa serkkujensa kanssa. Sama tilanne se on naiselle toki. Miestä on pannut kaveriporukasta kolme ja sisko siihen vielä lisäksi. Mutta minkäs teet kun valinnanvaraa ei ole.
Suomessa on pienet piirit kuule ihan pääkaupungissakin.
Hyvä periaate on se että kavereiden hoitoihin ja hoitojen kavereihin ei sekaannuta. Taatusti löytyy seksi- ja seurusteluseuraa muualtakin kuin kaveriporukasta. Ja jos hengaa porukassa jossa tällaista ristiinnaimista harrastetaan, on ottanut sitten ihan tietoisen riskin.
Toisaalta jos kumppani on pannut jotain naamatuttua, mitä sitten? Suthan se vakikumppanikseen halusi ja toinen jäi rannalle ruikuttamaan.
Jos ei seksiä ekalla kertaa, niin tuskin tulee enää toistakertaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että tällä palstalla on vain wt-porukka, niille on just ok harrastaa seksiä vähän kaikkien kanssa. Missään muualla kuin tällä palstalla ei olla näin irtosuhdemyönteisiä. Täällä ne satojen kanssa maanneet sitten viettää yksinäiset iltansa, kun ei kellekään kelpaa parisuhteeseen enää. Ja yrittävät puolustella kaikissa ketjuissa tapojaan, koska uskovat voivansa sen kautta muokata ihmisten ajatusmaailmaa niin että kelpaisivat joskus edes jollekin suhteeseen. Aika yksinkertaista. Älkää teinit ottako heistä oppia.
Semmoinenhan minä, wt; pääkaupunkiseudulla asuva, akateemisesti koulutettu, hyvässä ammatissa ja onnellisessa parisuhteessa hyvän miehen kanssa. Ja nimenomaan uskon, että Vauva-palstan keskustelun kautta voin muokata ihmisten ajatusmaailmaa.
Voi elämä :-o
Mutta toteanpahan jälleen kerran: ikinä koskaan milloinkaan ei yksikään mies ole minulta kysynyt, monenko kanssa olen ollut ennen häntä. Ei 20-vuotiaana, ei 30-vuotiaana, ei 40-vuotiaana eikä 50-vuotiaana. Jokaiselle on ollut selkeästi itsestäänselvää, että molemmilla on elettyä elämää takana eikä siitä tarvitse raportoida yksityiskohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 kumppania on normi? Elät vissiin jossain pienessä kylässä jossa pariudutaan ja avioidutaan viimeistään 22-vuotiaana ja yli viidelle antanut on antanut kaikille.
Huvittava muuten että naisten logiikkaa parjataan niin paljon, minusta miehet on kyllä älyttömän epäloogisia etsiessään naista jota ei seksi kiinnosta juuri yhtään ja sitten valitetaan avioliitossa kun ei saa ja petetään. Ottakaa kerralla se seksistä nauttiva puoliso niin ei tartte myöhemmin siltä siveyden sipulilta vongata kerran vuodessa...
T. Juuri avioitunut eli vaimoksi kelvannut 29-vuotias nainen jolla seksikumppaneita ollut 24
Akateemisuus ei estä sitä etteikö vois olla silti wt
Vierailija kirjoitti:
Akateemisuus ei estä sitä etteikö vois olla silti wt
Totta. Tiedän pari wt-KTM.
On jotenkin outoa mennä sänkyyn lähes tuntemattoman ihmisen kanssa. En itse harrata sitä, ja jos nainen sitä ehdottaa tai odottaa, ei hän ehkä ole arvoiltaan ajatusmaailmaltaan minulle sopiva. Sitäpaitsi usein ensitreffit on jossain yleisessä paikassa ja vähintäänkin irvokasta siis paneskella jossain Hesburgerin vessassa.
Tätä olen itsekin miettinyt. Aikoinaan tykkäsin seksistä ja siksi sitä harrastin usein. Ja kun tapaa sen oikean niin vetovoimaa on ja siksi päädytään sänkyyn. Avioliittoni alkoi siten että ekoilla treffeillä sänkyyn. Nyt 20 v takana eikä kaduta. Miks olisin pihtaillut?
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin outoa mennä sänkyyn lähes tuntemattoman ihmisen kanssa. En itse harrata sitä, ja jos nainen sitä ehdottaa tai odottaa, ei hän ehkä ole arvoiltaan ajatusmaailmaltaan minulle sopiva. Sitäpaitsi usein ensitreffit on jossain yleisessä paikassa ja vähintäänkin irvokasta siis paneskella jossain Hesburgerin vessassa.
Treffit Hessuburgeriin ja sen vessaan panemaan.
Just.
Ei mikään ihme ettei seksi ekalla tapaamiskerralla iske :D
Eihän ne treffitkään siinä pakolliset ole!
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin miettinyt. Aikoinaan tykkäsin seksistä ja siksi sitä harrastin usein. Ja kun tapaa sen oikean niin vetovoimaa on ja siksi päädytään sänkyyn. Avioliittoni alkoi siten että ekoilla treffeillä sänkyyn. Nyt 20 v takana eikä kaduta. Miks olisin pihtaillut?
Olisiko moraali mahdollisesti hyvä perustelu?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulisi mieleen että monenkohan muunkin miehen kanssa on paneskellut..
Ja entäs sitten?
Jos mies on sitä mieltä, että ei voi aloittaa naisen kanssa parisuhdetta, koska naisella on ollut y-määrä seksikumppaneita eikä x-määrä, niin naisen kannattaa joka tapauksessa juosta tuollaista miestä karkuun.
Takuuvarmaa kamaa kontrollifriikkeyteen ja sairaaloiseen mustasukkaisuuteen.