Mitä päivänvaloa kestämätöntä teet työpaikallasi luppoaikoina?
Mulla on töissä ärsyttävää kun joku saattaa paukata huoneeseen hetkellä millä hyvänsä etten aina ehdi vaihtaa selainta tms. Joskus on päiviä kun tiedän ettei ketään tule ja silloin otan kaiken ilon irti ja teen koneella samoja harrastusjuttuja kuin tekisin iltaisin kotonakin.
Yhtenä päivänä sitten keksin että mullahan on tässä koko ajan kuulokkeet korvilla, niinpä olen nyt kuunnellut kaiken maailman dokumentteja ja elämäntaitovideoita :) Avaan videon siis uuteen ikkunaan jonka pienennän heti alapalkkiin. Jotain äänikirjaakin voisi kokeilla, tosin työkoneelle ei saa ladata mitään.
Mitähän muuta keksisi?
Kielten opiskelua en viitsi koska silloin voi tulla molotettua ääneen jotain mandariinikiinaa kun joku työkaveri yllättää...
Kommentit (22)
Luen netistä iltapäivälehdet, Hesarin ja Ylen sivut. Googlailen välillä mieleenjuolahtaneita juttuja. Mutta niiden on oltava edes etäisesti jotain, mitä asiakas olisi voinut kysyä, muuten hävettäisi jos joku jaksaisi tonkia työntekijöiden vierailemia nettisivuja, koska meillä on netissä lueskelukielto (ellei se liity alaan). Eihän noi lehdetkään sitä ole, mutta ei yhtä noloja kuin vaikkapa miten menikään Aquan Barbie girl -laulun sanat.
Oon niin katkera! Miksi kaikissa muissa töissä voi työajalla tehdä kaikenlaista kivaa?
Itse teen työajalla vain töitä.