Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytös työpäivän jälkeen raivostuttaa

Vierailija
02.08.2016 |

Minä olen tällä hetkellä kesälomalla ja mies töissä.
Joka ikinen aamu herään ja teen miehelle aamupalan, jotta ehtii syömään ja käymään suihkussa. Teen hänelle myös eväsleivät mukaan. Päivän aikana pyykkään, siivoan, käyn kaupassa ja teen ruokaa, ehdin istua ehkä puoli tuntia päivässä rauhassa koneella.

Kun mies tulee kotiin, alkaa mätkätys siitä, miten olen taas keittänyt vaikkapa liian vähän riisiä, miksi kastike on tuollaista, etkö pessytkään tätä paitaani joka oli jossain sängyn alla perimmäisessä nurkassa.

Sitten motkottaa jos olen vaikka unohtanut ostaa jotain kaupasta. Tänään mäkätti vielä siitä, kun olin siivonnut hänen musiikkitavaransa (jotain johtoja) muovipussiin pois keskeltä olohuoneen lattiaa. Sanoin että laita ne sitten itse jonnekin, mutta kuulemma ovat hyvä siinä lattialla.

Lähti sitten treeneihin, mäkätti vielä että en saa sitten koskea hänen musiikkitavaroihinsa.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liian kiltti mies" on hämmästyttävän yleinen harhaluulo. Sarjassamme jättäjän hätävalheet "Sä oot tosi mukava mutta vika on minussa" näköjään uppoaa joihinkin.

Todellisuudessa juuri kenelläkään tasapainoisella, mukavalla ja fiksulla ja ennen kaikkea hyvällä itsetuntonnolla varustetulla naisella ei ole sitä kuuluisaa jännämiestä. Ne joilla on, ovat usein muutenkin elämässään muiden kynnysmattoja tai elävät itsekin jännäelämää.

Mutta asiaan. Ap. Miksi olet tällaisessa suhteessa? Mitä saat siitä? Sympatiaa voi hakea netistä, mutta miksi haluat elää sitä arkielämää joka päivä ihmisen kanssa jonka kanssa on paha olla?

Tulee mieleeni ihan eräs työkaveri kesätöissä (just ja just oltiin täysi-ikäisiä). Olin täysin hämmästynyt, kun työkaveri kertoi nousevansa aamulla viideltä ja tekevänsä joka aamu uunituoreelle avokilleen eväät ennen omaa työpäiväänsä, siivoavansa päivittäin koko huushollin jne. Ei olisi tullut itselleni edes mieleen moinen touhu ja mietin miten heti tämä tyttö tekee itsestään sen kynnysmaton. Ei yllätänyt, että ei riittänyt nuoren naisen panostaminen. Turpiinhan se sai jossain vaiheessa niin, ettei loppukesästä enää töihin päässyt.

Vierailija
62/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällä hetkellä kesälomalla ja mies töissä.

Joka ikinen aamu herään ja teen miehelle aamupalan, jotta ehtii syömään ja käymään suihkussa. Teen hänelle myös eväsleivät mukaan. Päivän aikana pyykkään, siivoan, käyn kaupassa ja teen ruokaa, ehdin istua ehkä puoli tuntia päivässä rauhassa koneella.

Kun mies tulee kotiin, alkaa mätkätys siitä, miten olen taas keittänyt vaikkapa liian vähän riisiä, miksi kastike on tuollaista, etkö pessytkään tätä paitaani joka oli jossain sängyn alla perimmäisessä nurkassa.

Sitten motkottaa jos olen vaikka unohtanut ostaa jotain kaupasta. Tänään mäkätti vielä siitä, kun olin siivonnut hänen musiikkitavaransa (jotain johtoja) muovipussiin pois keskeltä olohuoneen lattiaa. Sanoin että laita ne sitten itse jonnekin, mutta kuulemma ovat hyvä siinä lattialla.

Lähti sitten treeneihin, mäkätti vielä että en saa sitten koskea hänen musiikkitavaroihinsa.

Miehesi kuulosta mun exältä.Käytä kesälomasi uuden asunnon etsimiseen. Miehen käytös tulee pahenemaan. Lakkaa passaamasta sitä. Tämä on KÄSKY.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupimu roikkuu jonkun rokkarin nurkissa...

Wannaberokkarin, joka luultavasti vain soittelee jossain autotallibändissä mutta kuitenki on neste noussut päähän asti.

Vierailija
64/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen asunto, ei lapsia. Minä haluan että on siistiä ja pakko melkein päivittäin siivota, koska miestä ei kiinnosta siisteys yhtään. Jättää siis vaatteita ympäriinsä, astiat pöydille yms. Olen sanonut hänelle miljoona kertaa näistä asioista, mutta nyt kun hän on töissä ja minä vapaalla, niin ei edes halua yrittää.

Aiemmin tein eväät rakkaudesta, nyt teen koska motkottaa jos en herää kuudelta niitä hänelle tekemään.

Se ei kunnoita sua yhtään ja se on oma syysi, koska aloit hänelle äidiksi. Miksi menit yhtene sottapytyn kanssa, etkö tiennyt miehen siivottomuudesta ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
65/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö hankkimaan hoitoapua kotiin? 

Vierailija
66/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan sellanen pitkälle viety, käänteinen daddy-seksileikki taustalla. 

Vierailija
67/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuttua. Miks kastikkeessa on kuori? Miks perunat eivät ole valmiita? Miksei ole kolattu lumia pihasta? Mikset ole hakenut postia? Taas samaa ruokaa! Pitää säästää niin tee monen päivän ruoka! Kävin mutsilla syömässä kun taas samaa ruokaa!

Ja mies sellaisessa työssä jossa ei tiedä kotiintuloaikaa ennenkuin sinä päivänä. Ei vastaa puhelimen tai viesteihin. Mä sitten aavistelen ja ennustan milloin herra kotiutuu ettei kastike kuorrutu. Niin ja mä käyn kanssa töissä ja on lapsia.

Vierailija
68/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu ja Mika?

Vierailija
69/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel**tti mistä te löydättekin tuollaisia äijiä itsellenne! Tai että suostutte passaamaan aikuisia ihmisiä. Eikö teillä ole mitään omanarvontuntoa naiset?

Vierailija
70/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lukikin jo ketjussa (luin vain eka sivun), lähde muualle lomailemaan. Sitten siellä voit samalla miettiä, mitä tahdot elämältäsi. 

Vierailija
71/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tuttua. Miks kastikkeessa on kuori? Miks perunat eivät ole valmiita? Miksei ole kolattu lumia pihasta? Mikset ole hakenut postia? Taas samaa ruokaa! Pitää säästää niin tee monen päivän ruoka! Kävin mutsilla syömässä kun taas samaa ruokaa!

Ja mies sellaisessa työssä jossa ei tiedä kotiintuloaikaa ennenkuin sinä päivänä. Ei vastaa puhelimen tai viesteihin. Mä sitten aavistelen ja ennustan milloin herra kotiutuu ettei kastike kuorrutu. Niin ja mä käyn kanssa töissä ja on lapsia.

Älä reagoi enää mitenkään. Jos sitten nostaa vain kierroksia, sano, että kuuntelee itseään. Kehtaisiko käyttäytyä niin vieraiden kuullen. Ja jos ei, miksi kohtelee vaimoaan niin. 

Vierailija
72/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen naapuri laittoi miehelle ruuan lautaselle ja pursotti ketsupin.

Vierailija
73/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisit vaik miehelles et käveles vittuun siitä